Det er vanligvis bare en kanal der... Har du 8?Anal-view tar lite plass, 8 kanaler...
Hva om du legger tre på fronten og har sorte sider? Da kan du få til kardioide i mellomtonen uten å kompromittere med designen. Jeg likte forresten den røde varianten du viste tidligere.Søndager er fine filosoferings- og planleggingsdager!
Vis vedlegget 536724
Vis vedlegget 536722
Vis vedlegget 536723
4 stk stereo moduler kan vel puttes i en boks?Det er vanligvis bare en kanal der... Har du 8?Anal-view tar lite plass, 8 kanaler...
Anal-view?4 stk stereo moduler kan vel puttes i en boks?Det er vanligvis bare en kanal der... Har du 8?Anal-view tar lite plass, 8 kanaler...
Tenkte mest av plasshensyn og estetisk utførelse, ref; OB-BB lager jo så pene bokser til så mangt og mye.
Solan og Ludvig .2 Tøffe!
Hardt liv dette.. vomspreng daglig, alkoholholdig drikke, timesvis med belastning av ørene... og enda har ikke påsken begynt en gang!!!
Fabelaktig lunsj som vanlig. Øvre Ulleren Bo- og Behandlingssenter leverer varen hver gang! Men vi var ikke SÅ skeive som bildet tilsier
Lyden satt som kukk i Grete - nye improved hornhøyttalere (Duelund for hundretusener), Hotrodda OPPO 205 og den nye McIntosh hybrid integrerte. Kanonlyd for sprettertpenger.....
Verten med tilhørende husstandsmedlemmer ønskes med dette en formidabel påske - break a Leg!
(Verten og Linselusa)
Vis vedlegget 537217
Rolig nå, der nede i sotdumpa....
Nei nei, det var detteSå sa de at dette var det beste bildet?
Tror du misforsto litt, mener bare at Burka og Gag (som silencer) er riktig løsning for den idioten - for å spare omgivelsene. Eias bare hud er like ufyselig uansett hvor den befinner seg på den fyren,,,... det var vel det jeg forsøkte å indikere....Fordi gjennomsnittet av befolkningen ikke deler dine interesser på det området wayahead.
Eia er jo et eksempel på en person som har tilført samfunnet en hel del, både kunnskap og underholdning. Du kan ikke tvinges til å like ham, men hva har du selv bidratt med som kan ordlegge deg på den måten? Så vidt jeg husker har forumet en regel mot hatefulle ytringer. Noe du burde tenke på.Tror du misforsto litt, mener bare at Burka og Gag (som silencer) er riktig løsning for den idioten - for å spare omgivelsene. Eias bare hud er like ufyselig uansett hvor den befinner seg på den fyren,,,... det var vel det jeg forsøkte å indikere....Fordi gjennomsnittet av befolkningen ikke deler dine interesser på det området wayahead.
Et aldeles fantastisk band med en frontfigur og trommeslager som er koblet rett til universets musikalske hovedåre.
Enhver offentlig person/idiot som forsøker å selge meg drit jeg absolutt ikke vil ha, enn si føler meg støtt av må tåle såpass. Det er den andre regelen.Eia er jo et eksempel på en person som har tilført samfunnet en hel del, både kunnskap og underholdning. Du kan ikke tvinges til å like ham, men hva har du selv bidratt med som kan ordlegge deg på den måten? Så vidt jeg husker har forumet en regel mot hatefulle ytringer. Noe du burde tenke på.Tror du misforsto litt, mener bare at Burka og Gag (som silencer) er riktig løsning for den idioten - for å spare omgivelsene. Eias bare hud er like ufyselig uansett hvor den befinner seg på den fyren,,,... det var vel det jeg forsøkte å indikere....Fordi gjennomsnittet av befolkningen ikke deler dine interesser på det området wayahead.
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk