Rull inn - for en dame. Har fulgt a lenger enn jeg har levd! Dessuten har jeg lagt ut japanpresser til 2012-priser uten at noen har fatta gullet. Big art!HVA? Lar du syngedamene dine i stikken? Blasfemi!
Grøss....
Er Hifisentralen styret af Saudi-Arabien ligesom Fjæsbook?Eia er jo et eksempel på en person som har tilført samfunnet en hel del, både kunnskap og underholdning. Du kan ikke tvinges til å like ham, men hva har du selv bidratt med som kan ordlegge deg på den måten? Så vidt jeg husker har forumet en regel mot hatefulle ytringer. Noe du burde tenke på.Tror du misforsto litt, mener bare at Burka og Gag (som silencer) er riktig løsning for den idioten - for å spare omgivelsene. Eias bare hud er like ufyselig uansett hvor den befinner seg på den fyren,,,... det var vel det jeg forsøkte å indikere....Fordi gjennomsnittet av befolkningen ikke deler dine interesser på det området wayahead.
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Hva i all verden har dette med Saudiarabia å gjøre?Er Hifisentralen styret af Saudi-Arabien ligesom Fjæsbook?Eia er jo et eksempel på en person som har tilført samfunnet en hel del, både kunnskap og underholdning. Du kan ikke tvinges til å like ham, men hva har du selv bidratt med som kan ordlegge deg på den måten? Så vidt jeg husker har forumet en regel mot hatefulle ytringer. Noe du burde tenke på.Tror du misforsto litt, mener bare at Burka og Gag (som silencer) er riktig løsning for den idioten - for å spare omgivelsene. Eias bare hud er like ufyselig uansett hvor den befinner seg på den fyren,,,... det var vel det jeg forsøkte å indikere....Fordi gjennomsnittet av befolkningen ikke deler dine interesser på det området wayahead.
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Ha en riktig fin påske Sluket ikke gjør noe jeg ville ha gjort
mvh
Er ikke dette i konflikt med fin Påske?Ha en riktig fin påske Sluket ikke gjør noe jeg ville ha gjort
mvh
Hehe ja du er vel inne på noe derEr ikke dette i konflikt med fin Påske?Ha en riktig fin påske Sluket ikke gjør noe jeg ville ha gjort
mvh
Pøh. Bare å la det stå til.Hehe ja du er vel inne på noe derEr ikke dette i konflikt med fin Påske?Ha en riktig fin påske Sluket ikke gjør noe jeg ville ha gjort
mvh
mvh
Jeg har kikket på dette innlegget en del ganger nå, og lurer fortsatt på hvorfor det står som det gjør, når dette er innlegg nr 667, og det er skrevet over 8 timer etter innlegg nr 666...Benytter helt ublygt anledningen til å skrive innlegg nr. 666 ????????????
Ja det kan du si..... Jeg så tilfeldig i mobilversjonen (som ikke viser nr på hvert innlegg) at det var 665 innlegg i tråden. Etter mitt viste det 666, og det gjorde det også nå før dette innlegget, så den telleren er åpenbart feil.Jeg har kikket på dette innlegget en del ganger nå, og lurer fortsatt på hvorfor det står som det gjør, når dette er innlegg nr 667, og det er skrevet over 8 timer etter innlegg nr 666...Benytter helt ublygt anledningen til å skrive innlegg nr. 666 ������������
Hvafornoe???Ser på Torget at clampen din er degradert til brevvekt, dørstopper ol. Hvor skal dette ende
Jeg mistenker det er en forfalskning. Made in China.Folk er rare i Øssfoll...