2
2xJ
Gjest
Burde du ikke bygge opp noe.. og ikke bare rive ned ....?
Tradisjonelt nei av estetiske grunner. Røttene er surret fast i hull i bunnen av potten og trenger ikke mer støtte. Du kan gjerne la dem stå ute i hagen med mer jord men de vil da vokse raskere og du må kultivere dem oftere for å beholde linjene.Flotte bilder BB, men skal de virkelig ikke ha mer jord?
Korrekt.Hvilken sort er den premiebusken? White pine?
Sikkert samurai-sakser, det der.Det er utrolig mye flott, interessant og artig å finne blant japansk håndtverk, men en saks til nærmere 300.000????
Blir litt sånn Hi-End-schwung over dette.....
Ah, Franquin’s sorte sider. En absolutt favoritt. Den norske utgaven ligger fremdeles godt bevart i arkivet.
Joda. Nokså åpenbart hvis du hadde sett meg i bar overkropp!Jeezz... det må da finnes en mellomting der ute?
Takker for en trivelig kveld i slukoteket, morsomt å høre på dette etterhvert legendariske anlegget.
Hyggelig prat og bra servering !
Morsomt med slike som deg - har hørt / prøvd det meste og derfor besitter masse kunnskap , blanda med sunn fornuft - takk for meg !!
DET ER DA FAEN TIL MOBBING AV BILDENE MINE!!!! Skjønner ikke dere ignorante Huaweislaver at det er litt av greia??
Edvard Munch gjorde det samme...
Må jeg ta turen innom med kamera og stativ?Sluket, når nyriggen er på plass må du bestille fotograf.
Mobilbildene du tar er mildt sagt...av redusert kvalitet.
Jeg kan stikke innom med en av mine nevøer på slep.Må jeg ta turen innom med kamera og stativ?Sluket, når nyriggen er på plass må du bestille fotograf.
Mobilbildene du tar er mildt sagt...av redusert kvalitet.