Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Då kommer han att krascha om han skall titta bakåt hela tiden.Butter det får du engasjere et par harer?
Vis vedlegget 1003952
Då kommer han att krascha om han skall titta bakåt hela tiden.Butter det får du engasjere et par harer?
Vis vedlegget 1003952
Så sant som det er sagt, men jeg tror han har andre problemer før det.Då kommer han att krascha om han skall titta bakåt hela tiden.
Han der sykler nok fort siden han ser ut til å ha redusert vekten....på pedalene.Så sant som det er sagt, men jeg tror han har andre problemer før det.
Tror det blir tøft bare det å komme seg på sykkelen.
Vis vedlegget 1003955
Høybråten 09:23 – Ankomst klokken10:15Reisetid52 min bli med her da så får du juge for Figge i 52minLønner seg ikke å bytte, bare mer pes. Direkte fra Høybråten funker. Vurderte ev. å sykle men gidder ikke finne frem Spandex'en for slike småturer.
Av egen erfaring kan jeg melde at det kan være ganske inspirerende å ligge bak kvinnelige syklister i lange mosjonsritt.de harene må jo ligge bak?
Å ligge oppå?- ville det ikke være enda bedre å ligge oppå...?? Bare en tanke altså. Har lite erfaring med disse greiene.
Er vel avhengig av hvem som drar?Det dummeste er bare å ligge å dra.
tandem i høyden......- ville det ikke være enda bedre å ligge oppå...?? Bare en tanke altså. Har lite erfaring med disse greiene.
Gjør heller tvertimot! hell en skvett cola i rom flasken du såg ikke helt frisk ut på bildet du messaGod bedring! Hell i en liten tår med rom i flaskecola´n så skal du se ting retter seg . . .