2
2xJ
Gjest
Nuvel.......98/2 regelen
Liker den rene og strenge stilen du kjører.
Jeg veit jeg blir mislikt i denne tråden for mine PK-innspill, men må allikevel, det der er ikke greit.Et tegn på at hun må være alvorlig SYK, og godt er det.
Stille fra LAN (Local Area Nutcase)
Jeg har sett tegninger av det nye prosjektet, og det er HELT RÅTT!!!!!!Aprilspøk på torget eller nye prosjekter på gang?
Supercompacts! Vekt pr. cm3 er helt hinsides. Forholdet mellom bevegelig masse (membraner) og statisk masse er 1 : 10.000hva skjer med frontrekka, nye nice compacts på vei?
Ja, hvis blokka er stor nok!So... Tror du det oppsettet kler stua i en blokkleilighet?
Er det mulig for en annen horn-dust da å få et lite innblikk i arbeidsskissen til det kommende?Jeg har sett tegninger av det nye prosjektet, og det er HELT RÅTT!!!!!!Aprilspøk på torget eller nye prosjekter på gang?
De har ligget der en del dager, muligens det begynner å bli uker i disse Covid-dager.Trodde egentlig det bare var bløff alt samma, men når ventehorna ligger på børsen, da er det åpenbart alvor...
En ting jeg alltid synes mangler i annonser er dimensjoner. Hvor stort er det spetakkelet ditt?Har flere interessenter men det er nok mange som sitter på vent for tiden. Men ikke sikkert det er så smart
Aner en fare for to much informationEn ting jeg alltid synes mangler i annonser er dimensjoner. Hvor stort er det spetakkelet ditt?Har flere interessenter men det er nok mange som sitter på vent for tiden. Men ikke sikkert det er så smart
Smågutter skjuler, mannfolk sammenligner!Aner en fare for to much information
Ventilerte midbassere? TAD? Del av det vi har i vente? Har en følelse av at den kassa ikke er 30 cm høy...