Jepp, jeg og, synd vaniljecolaen forsvant ut fra butikkhylleneja, det er jo sånn elin lager de; pisket krem og et tynt lag syltetøy.
men jeg er vaniljenarkoman.
Men det er et stykke frem til påske - her er litt svisker, bra for fordøyelsen
Fin lyd og performance... halvsnasen tante skader jo heller ikke
Grøss
Hadde de filmet kun ansiktsuttrykket og "grimasene" og lagt på litt annen lyd, så kunne man jo trodd hun fikk full understellsbehandlinghalvsnasen tante skader jo heller ikke
Russ Meyer ? He HeTrenger du Voice of God kanal til tv'n så ligger det en stykk på finn nå , i alle fall en meget interessant PA sak fra Meyer om ikke annet
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=141737292
Mobbing detta her!Du er nok låst til bling
au.
du får denge på med solide mengder lakk og lær, slik at han evoen blir fornøyd.
Ja, helt enig - rama er en FÆLING altså.....Mobbing detta her!Du er nok låst til bling
au.
O
Ja, helt enig - rama er en FÆLING altså.....Mobbing detta her!Du er nok låst til bling
au.
O
Du ble ofret slik at jeg skulle fremstå i et bedre lys!! En Pholitisk avgjørelse
Joda, peanøtter og cola er digg. Men Polly må vel være de dårligste nøttene i butikken om dagen.Fysj & pføy Haavard... du skal være GLAD for at det vaniljesølet utgikk!
Forøvrig var glasscola med Polly peanøtter oppi en ikke uvanlig kombinasjon da vi gutta råna rundt i våre første biler på syttitallet
Glasscolaen måtte være Pepsi. Kan så være at dagens Polly ikke er topp, men den gang de ble bearbeidet i Skien var de best. Basta.Joda, peanøtter og cola er digg. Men Polly må vel være de dårligste nøttene i butikken om dagen.Fysj & pføy Haavard... du skal være GLAD for at det vaniljesølet utgikk!
Forøvrig var glasscola med Polly peanøtter oppi en ikke uvanlig kombinasjon da vi gutta råna rundt i våre første biler på syttitallet
At du ikke har så utsøkt smak som meg må være ubehagelig Sluket. Vaniljecola er som manna fra himmelen.
Pepsi er strengt forbudt i denne tråden, verre enn å stappe svinekjøtt i en troende... Fysj!Glasscolaen måtte være Pepsi. Kan så være at dagens Polly ikke er topp, men den gang de ble bearbeidet i Skien var de best. Basta.Joda, peanøtter og cola er digg. Men Polly må vel være de dårligste nøttene i butikken om dagen.Fysj & pføy Haavard... du skal være GLAD for at det vaniljesølet utgikk!
At du ikke har så utsøkt smak som meg må være ubehagelig Sluket. Vaniljecola er som manna fra himmelen.
Vaniljecola? Stakkar.....
Bah... ikke tro på alt Julenissen sier. Pepsi var best til peanøtter.Pepsi er strengt forbudt i denne tråden, verre enn å stappe svinekjøtt i en troende... Fysj!Glasscolaen måtte være Pepsi. Kan så være at dagens Polly ikke er topp, men den gang de ble bearbeidet i Skien var de best. Basta.Joda, peanøtter og cola er digg. Men Polly må vel være de dårligste nøttene i butikken om dagen.Fysj & pføy Haavard... du skal være GLAD for at det vaniljesølet utgikk!
Vaniljecola? Stakkar.....