Nei, bikkjene. Taes ut etter lufteturen. Hjemme.Eierne ?
Jeg er korka, men så har jeg to hunder da Det blir vel ca ti poser om dagenBEGGE!
Jesus. lekker lunsjAZ update!
Smertefri i dag, og ingen feber eller verking i kropp & sjel.
Apetitten er dessverre helt intakt; dagens beskjedne lunsj;
Vis vedlegget 704986
Digitale fasiliteter? Ikke bra for kredd her på HFS
Feilpostet?Jeg hadde det første eksemplaret av Denon DCD-1800 som BOAHS fikk testet hos NEMKO i 1984.
Nei, jeg mente å sitere ditt innlegg: "Jeg spilte CD før mange her på sentralen var født... "Feilpostet?
Mange tror at det var Phillips/Sony som oppfant CD mediet på åttitallet. Men sannheten er at det var først da de klarte å stjele Slukets oppfinnelse fra sekstitalletHehe... driter tynt i de der cred greiene, det får fjortiser holde på med. Jeg spilte CD før mange her få sentralen var født...
Du blander ikke med Wurlitzern nå?Jeg hadde også en Denon av tidligste utgave. Husker ikke lenger hvilken modell... men dette var jo før krigen mener jeg å erindre..
Tørr man spørre hvilken krig herren refererer til?Jeg hadde også en Denon av tidligste utgave. Husker ikke lenger hvilken modell... men dette var jo før krigen mener jeg å erindre..
Mange tror at det var Phillips/Sony som oppfant CD mediet på åttitallet. Men sannheten er at det var først da de klarte å stjele Slukets oppfinnelse fra sekstitallet
Tenkte mer på kredd blant de uvaksinerte. De covid-vaksinerte er en fortapt generasjon som svek det analoge for det digitale. Nå er det snart bare de unge som kjøper plater.Hehe... driter tynt i de der cred greiene, det får fjortiser holde på med. Jeg spilte CD før mange her få sentralen var født...
Bland annet blir tinnitusen din konvertert til Sputnik-musikk. Skal vi skilles Johanne og de andre perlene 24/7 I tillegg blir du sosialist.Med Sputnikvaksinen får man visstnok en del microchipper på kjøpet. .....
Barnemat i forhold til dette: SPUTNIK - Zansibar - YouTubeDet kan kalles bivirkninger det...
Ja.Well, ok, ok, ok, .... men visste dure at Storbukaasen har solgt mest kassetter i Norge ever....? ?
Det forklarer muligens den økende interessen for kassetspillere igjen?Well, ok, ok, ok, .... men visste dure at Storbukaasen har solgt mest kassetter i Norge ever....? ?
Sputnik på et sikkelig avslørende high-end-anlegg, så vi får det sånn produsenten virkelig mente det skulle låte. De var nok veldig opptatt av mikrofonvalg og -plassering under opptakene. Brukte mye vintage Neumann-mikker og Decca-tre-konfigurasjon for å få med den naturlige klangen i opptaksrommet. Spennende.Det forklarer muligens den økende interessen for kassetspillere igjen?