Er det nåBurde være standard på litt dyrere TV denne.
Har du lenke til hvor disse er testet opp mot hverandre?
Den spilte jeg også i helgen. Strålende
Meld deg inn i Sølvguttene så har du løst det! De driver med Kor ona....Hvorfor tenker jeg blowjob???? pokker heller ,det siste året har gitt lite morro på den fronten
Hissig på vaflene ser jegPåskemorgen - Sluker sorgen
Meny leverer på døra, ypperlig ordnin på ting du trenger i bulk.
Ingen grunn til å slite & slepe dette hjem selv... man har folk til slikt!
Vis vedlegget 708160
Så ut som grei pickup det der
Maschmanns leverer ikke så der blir det å rekvirere budbil!!
Vis vedlegget 708166
Vis vedlegget 708162
Bring it on!Bättre med Astra än ingenting alls. Verkar vara ”rally” i hela världen att få tag på tillräcklig med vaccin. Läkemedelsbolagen lovade runt och höll tunt.
Det som er MYE VERRE er alle de løkene som plukker opp, legger det i pose, og lar posen ligge igjen i veikanten.Pøh! Jeg plukker så gjerne opp og får samtidig en visuell sjekk på det som kommer ut kommunen her har tatt bort søppelkassene langs veiene i boligstrøket
Sånne mennesker burde bli satt under vergemål. Det er omtrent som å gå inn på do og drite på gulvet. «Jeg gjorde i alle fall noe riktig, da.»Det som er MYE VERRE er alle de løkene som plukker opp, legger det i pose, og lar posen ligge igjen i veikanten.
Så 6 poser på 50 m forrige dagen.
Jeg bor landlig til, og det er faktisk bedre at møkka ligger enn å putte den i pose og legge den igjen.
FYI, mitt siste par desperat-pinner (rettfrem ski) hadde vidjebindinger og
Har de slutta med kandahar? Da må jeg være forsiktig med mine!Jeg googla skia jeg brukte og da kom kun bilder fra museum.
Grønne Splitkein.
Men jeg hadde ikke disse nymotens rottefella bindinger.
Tror det hette kandahar eller noe sånt. Ligna på det skihopperne brukte.
Ja, det er HELT ubegripelig!Sånne mennesker burde bli satt under vergemål. Det er omtrent som å gå inn på do og drite på gulvet. «Jeg gjorde i alle fall noe riktig, da.»