- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 25.337
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Selvportrett ???Hehe... jeg hadde et slikt litografi for et par år siden, solgte det til en samler.
Fannt du virkelig en samler av rasshøl??
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
Selvportrett ???Hehe... jeg hadde et slikt litografi for et par år siden, solgte det til en samler.
En van som ikke tåler vann
Alle kjefter opp om litt regn som om det var verdens undergang....
Her er undergangen ved Lørenskog stasjon, like ved meg... tar altså ikke Østre Aker vei når det regner
Vis vedlegget 941376
Hvor mange år er det det har vært slik? Ikke bar enkelt å gjøre noe med skulle jeg tro.Det skjer hver gang det kommer en del regn, men Lørenskog kommune har ikke tenkt å gjøre noe med det? Som du sier, aldri Østre Aker når det regner en del![]()
Ganske mye vann som kommer ned fra begge sider, vegbanen blir som et bekkeleie.Vel, denne undergangen er et viktig knutepunkt og etter at det ble bygget noen hundre nye boliger rett bortenfor så er det ikke blitt mindre viktig. En pumpekum hadde gjort jobben. Dette skjer hvert eneste år, uansett om det er vanlige nedbørsmengder eller ekstreme tilfeller slik som nå. Uansvarlig håndtering av problemet. Vi snakker VESENTLIGE omkjøringr for å komme rundt. Og aldri blir det skiltet i forkant heller.
Men Bjarne betjent ordner opp ser jeg.
Alle kjefter opp om litt regn som om det var verdens undergang....
Her er undergangen ved Lørenskog stasjon, like ved meg... tar altså ikke Østre Aker vei når det regner
Vis vedlegget 941376
Lik akustisk avstand... nei, det skulle tatt seg ut!! Det fikser filteret. Unntaket er øvre mellomtone/diskant som deles passivt.Kjekt at den beregner sitt eget delay og at du i tillegg kan sette det som du vil. Regner med at du ikke har alle drivere på akustisk lik avstand?
Regner med at du måler med Vis vedlegget 942617 . Eller alternitavt Vis vedlegget 942618 . Eller rett og slett Vis vedlegget 942620
Og hvert eneste år er vel i størrelsesorden 30 år?Vel, denne undergangen er et viktig knutepunkt og etter at det ble bygget noen hundre nye boliger rett bortenfor så er det ikke blitt mindre viktig. En pumpekum hadde gjort jobben. Dette skjer hvert eneste år, uansett om det er vanlige nedbørsmengder eller ekstreme tilfeller slik som nå. Uansvarlig håndtering av problemet. Vi snakker VESENTLIGE omkjøringr for å komme rundt. Og aldri blir det skiltet i forkant heller.
Kjekt at den beregner sitt eget delay og at du i tillegg kan sette det som du vil. Regner med at du ikke har alle drivere på akustisk lik avstand?
Regner med at du måler med Vis vedlegget 942617 . Eller alternitavt Vis vedlegget 942618 . Eller rett og slett Vis vedlegget 942620
Vinkelen er det mange som overser (eller driter i) og glemmer lobens form.
Så lenge den bare foregår på sengekanten..... da går det vel braTakk takk gutter.. much appreciated! Siste valsen blir nok helst en enbent mazurka!![]()
![]()
Det er nok ofte fruene som er krumtappen, men i forhold som holder i tiår i flertall så må det nok to til for å få det til. I hvert fall hvis sinnets munterhet skal beholdes.30 and still going strong.
Aner jeg at det er fruen som fortjener medaljen for lang og tro tjeneste ?
Uansett, hephephep.
Litt boble og kake i anledning anledningen.
Flagget til topps selvsagt.
Slitan.
Vis vedlegget 944448
Vis vedlegget 944449 Vis vedlegget 944453
Mazurka på sängkanten er en klassikerTakk takk gutter.. much appreciated! Siste valsen blir nok helst en enbent mazurka!![]()
![]()