Klart behov for oppgradering her.
Blir det da en seksklubb?Mangler bare Scrooger´n… for komplett samling. Når kommer 6G forresten. Snart på tide å utvide den lokale pikeforeningen?
Save one for meIkke akkurat opphør, men skalerer ned vinylen pluss en del andre ting som ikke ble benyttet slik tanken var.
Vis vedlegget 1073922
Noen bør hoppe på de Pininfarina høyttalerne. Jeg hadde engang et par, flott lyd og skyhøy finish. Uten tvil de fineste høyttalerne jeg har eid.Ikke akkurat opphør, men skalerer ned vinylen pluss en del andre ting som ikke ble benyttet slik tanken var.
Vis vedlegget 1073922
Tillat at den uinnvidde spør: Hva er denne greia med GGG - er det den gladkåte møring Gaute Grøtta Grav det siktes til her.i den aktuelle kontekst?
Hadde som tidligere nevnt et par av de, mine var røde og grå. Drevet av en Accuphase forsterker og foret med signal fra en Basis platespiller var det virkelig et anlegg for de møblerte hjem. Husker jeg satt en sommernatt og nippet til en bedre konjakk mens regnet dryppet ned på byen utenfor og Albert Ayler's fantastiske sprukne live versjon av Summertime trillet ut av de røde skulpturene (på Target R stativer forstås). Gode hifi-minner, og hvis ikke dette selger italienerne så vet ikke jegPå siden: ser bra ut, de derre Pininfarinahøyttalerne dine, Sluket. Sikler litt på dem, det må innrømmes.
Tenker mer på biler og design når Pininfarina nevnes. Her lukter det svidd gummi i svingene! (som ho sa, brura)
Skulle ha gått til SpecsaversLa dere merke til hvordan alle damene på restauranten smilte innbydende til oss, gutter?? Ikke så rart, et slikt samlet knippe flotte mannebein i beste alder har vel knapt vært sett...
To be continued......
Her var det mye fint, nesten litt merkelig at det grommeste, iallefall for meg, ikke har blitt solgt ennå.