Enig med alle – en veldig hyggelig kveld! Eneste som ikke holdt mål var konserten. En gedigen skuffelse for min del.FWIW, et par av gutta dro tidlig. Skulle på konsert. Og kom tilbake til OVK en stund senere... våre treff er t.o.m. triveligere enn live konserter!!!
Den 45-graderen mener jeg har vært borti noen ganger ... tror du det er et uttrykk for at vesle-karen var nærmere gulvet enn før, eller var han bare glad for å sitte slik han gjorde?Inni mannen Fosse bor det en liten gutt som bare lengter etter ikke å komme ut! Du sate ny pers i lowshoulders i går, jeg estimerte kroppsvinkelen din til ca. 45 grader utpå kvelden, rask hoderegning tilsier da at skuldrene hadde redusert avstanden fra gulvhøyde med
nærmere halvmeteren!
FWIW, et par av gutta dro tidlig. Skulle på konsert. Og kom tilbake til OVK en stund senere... våre treff er t.o.m. triveligere enn live konserter!!!
Det HELT riktige var egentlig Hva kaller man`en svenske som ikke får til noe så enkelt som å streame....Takk for at dere tar imot oss ferskinger på en strålende måte. Jeg har humret i hele dag over gårsdagens beste punchline: Hva kaller man det når en svenske streamer musikk? Surstrømning... (sitat Sluket)
Dessverre helt enig, litt overraskende, med så mye sjeldent flinke folk. Jeg ble litt lenger enn Erlandsen og hadde et lite håp om at fellessettet ville bli noe helt annet, men det ble det ikke, så jeg gikk også. Ole Morten Vågan virket litt ukomfortabel når han presenterte de ulike konstellasjonene synes jeg, som om han selv ikke syntes dette satt helt.Enig med alle – en veldig hyggelig kveld! Eneste som ikke holdt mål var konserten. En gedigen skuffelse for min del.FWIW, et par av gutta dro tidlig. Skulle på konsert. Og kom tilbake til OVK en stund senere... våre treff er t.o.m. triveligere enn live konserter!!!
Litt sent å komme med innspillet nå, men som nettopp avdøde Nancy Reagan sa til en ung dame som lurte på hva hun skulle si om hun ble forsøkt presset til å bruke narkotika:Jeg er visst bestilt til søndagsmiddag hos min mor....