Me too!Jeg kommer. Satser også på ToC.
Dårlig gjort altså, vi som står på pinne for deg...Står av mat på pinne, men kan jo holde av bordet på BJ så lenge!
Er noe usikker på hva Sluket legger i å ta mål av oss ferskingene, men jeg tar sjansen på å komme likevel. Jeg håper at det er tilstrekkelig å følge samme instruksjon som ved oppmøte på sesjon: "møt opp edru og renvasket".
En liten endring er det; "Møt renvasket på kroppen og ta med helsebok/medisinliste" Samt ev. gaver til ZuchtMeister Zluk.Er noe usikker på hva Sluket legger i å ta mål av oss ferskingene, men jeg tar sjansen på å komme likevel. Jeg håper at det er tilstrekkelig å følge samme instruksjon som ved oppmøte på sesjon: "møt opp edru og renvasket".
Foreløpig står jeg ikke fast på nitroglyserin, men det kan jo hende at det vil stå øverst på min medisinliste etter torsdag... For øvrig mener min bedre halvdel at en langtidsmarinert and, fylt med vårløk og stjerneanis kan være en egnet gaveEn liten endring er det; "Møt renvasket på kroppen og ta med helsebok/medisinliste" Samt ev. gaver til ZuchtMeister Zluk.Er noe usikker på hva Sluket legger i å ta mål av oss ferskingene, men jeg tar sjansen på å komme likevel. Jeg håper at det er tilstrekkelig å følge samme instruksjon som ved oppmøte på sesjon: "møt opp edru og renvasket".
Kunne jo ta med Felleskatalogen ???En liten endring er det; "Møt renvasket på kroppen og ta med helsebok/medisinliste" Samt ev. gaver til ZuchtMeister Zluk.Er noe usikker på hva Sluket legger i å ta mål av oss ferskingene, men jeg tar sjansen på å komme likevel. Jeg håper at det er tilstrekkelig å følge samme instruksjon som ved oppmøte på sesjon: "møt opp edru og renvasket".
Først, gratulerer med super ny tråd. Bare å komme når det passer deg Cross. Skjønner da at du ikke kommer på BJ i morgen?Osäkert för min del, kommer an på om min bättre halvdel har kvällsvakt eller inte.
Grumpy, om inte jag kan, är du hemma i morgon på dagen? Tänkte komma upp med fozgon efter en lång och trogen tjänst!
Tack!Først, gratulerer med super ny tråd. Bare å komme når det passer deg Cross. Skjønner da at du ikke kommer på BJ i morgen?Osäkert för min del, kommer an på om min bättre halvdel har kvällsvakt eller inte.
Grumpy, om inte jag kan, är du hemma i morgon på dagen? Tänkte komma upp med fozgon efter en lång och trogen tjänst!
Hvis ikke så får du sette opp utstyret for en antatt størrelse og kroppsform. Det er verst for rookien om det må strekkes eller skyves hardt for å få det til å passe. Hvor høyt trykk får du på hydraulikken med den nye kompressoren?Håper Rookiene møter opp så jeg får tatt noen mål.....
Litt avhengig av hvilket forstykke som skal benyttes men uansett 200 barHvis ikke så får du sette opp utstyret for en antatt størrelse og kroppsform. Det er verst for rookien om det må strekkes eller skyves hardt for å få det til å passe. Hvor høyt trykk får du på hydraulikken med den nye kompressoren?Håper Rookiene møter opp så jeg får tatt noen mål.....
Ingen tur på meg, har ikke hatt omgangssyke på over 20år kom naturligtvis denne uken rett for Mandagens vasalopp.
får vel gå med bleier i verste fall
Synd om de bakom når den proppen ryker! Har nok fått tømt kassa allerede nå må den fylles opp igen.Kan ta klystèr i forkant. Får tømt deg skikkelig da. Ellers anbefales termospropp med ekspandering.
Ingen tur på meg, har ikke hatt omgangssyke på over 20år kom naturligtvis denne uken rett for Mandagens vasalopp.
får vel gå med bleier i verste fall
Enda godt du ikke hadde funnet fram håndbok for akutt kirurgi for amatører. Men, sluket er jo ingen amatør ..Kan inte ikväll dessvärre, men är gärna behjälplig med utlån av dessa till de av mina nya klubbvänner som står inför ett möte med Slukets ritualer.
Read more at http://www.hifisentralen.no/forumet...ste-torsdag-igjen-20.html#lDP3dfXAALsjOALQ.99