Z
Zomby_Woof
Gjest
Kommer innom ila kvelden. Ikke mat i dag.
Auau... skal jeg sende over et par lettkledde Slukettes i sykepleieruniform, for litt massasjeIkke helt toppen i ryggen og tar ølen på sofaen.
Det er korrekt Sluket, at håpet blir lysere grønt for hver dag, men sannheten bak bildet er at "ungdomsavdelingen" ble ropt opp for "gruppetto-tagning". Hva JackX tenkte på vet jeg ikke, men han skle allikevel godt inn (imo) før han forlot oss til fordel for den røde løper og før-før-premieren av nye Bond.Ser mye triveligere ut disse treffene.. når jeg ikke er der..? Tid for selvransakelse.
Uansett så er håpet lysegrønt - ser at dere har fått med dere en flyktning også, som prøver å komme inn som "alenebarn" under 14 år Den er for drøy!
Likte det gamle bedre... mer stuk over det liksom Men sant nok - spade er en spade selv om det også er et graveredskap!Swidisjj:
Gratulerer med månedens beste re-branda nick på Sentralen
-En spade er en spade!
Var detta sånn litt efter 19-tiden igår? Fruen såg ett par brannbilar och en ambulans i full fart över Toppåsen i riktning deg vid den tiden
Det er noe feil med kameraet ditt, Per. Vi er en god del penere enn som så. 8)Gutta etter en del brune .....ser ut som noen har fått svært dårlige nyheter eller noe.... Vis vedlegget 345970
ja, misse(d) i dobbel forstand: lå influensa-innsauset i køya i Beito. Next time.Skjønner du er ivrig, JackX. Du misset vel tidenes salg hos Sluket?
hva med ex-medlemmer da?........Nye medlemmer... da bør jeg vel kanskje ta med kit'et til innvielsesritualene etc.?
You can check out! but y can never leavehva med ex-medlemmer da?........Nye medlemmer... da bør jeg vel kanskje ta med kit'et til innvielsesritualene etc.?
Zuchtmeister Sluk kan bookes for private arrangementerhva med ex-medlemmer da?........Nye medlemmer... da bør jeg vel kanskje ta med kit'et til innvielsesritualene etc.?