Kan du si noe om hvordan forskjellen er ?
Du nevnte vel noe om mindre toe in ?
Sitter du lengre enna ?
Jeg har justert tilt på stativene til min Auditorer siden jeg sitter noe lavt i en Eames Lounge Chaire. Det er vel ikke mulig på Memento ?
Avstand sidevegger og bakvegg omtrent samme som Mementoene. Hadde kanskje Cremona Auditorene ca. 5 cm lenger fra bakvegg ( ca 120 cm fra front av høyttaler). Cremona Auditorene fikk jeg best resultat ved å toe de inn så de krysset like foran lytteposisjon (ca 50 cm?).
Jeg sitter også ganske lavt i min Montis lyttestol og tiltet Cremona Auditorene så mye fremover som mulig med de originale spikesene. Det gjorde mye for lydbildet. (Var redd det skulle bli et problem med de høye Mementoene som ikke kunne justeres/tiltes, men det fungerer overraskende bra.
OBS OBS! Tips. Jeg byttet ut de originale spikesene på Cremona Auditorene med Black Magic coner fra PM Audio og kan bare anbefale dette på det varmeste. Spesielt når det ble spilt litt høyt var forskjellen med og uten BM conene som natt og dag! Cremona Auditorene spilte bare så utrolig bra med disse conene at jeg noen ganger tar meg i å tenke tilbake på lyden fra disse……og lurer på om de over dobbelt så dyre Mementoene er/var verd prisforskjellen
)
EN ting er sikkert og det er at Cremona Auditor må være noe av det beste som finnes på bruktmarkedet hva gjelder mye god lyd for relativt lite penger
OhYeah