Valentino
J. Brünnhilde
Så vanskelig dette var da!
De er ikke av Serblin.
De er ikke av Serblin.
Nettopp. Du har skjønt poenget.Så vanskelig dette var da!De er ikke av Serblin.
Oh Yeah!!!Her bør Sonus Faber entusiaster kjenne sin besøkelsestid....fortsatt til salgs til en meget fordelaktig pris
Sonus Faber Guarneri Memento - Torget
Jeg sikklerHer bør Sonus Faber entusiaster kjenne sin besøkelsestid....fortsatt til salgs til en meget fordelaktig pris
Hei.PS. Noen som har erfaring med Cremona subwoofer? Hva er en slik i strøken tilstand verd på bruktmarkedet? Noen som har erfaring med XLR inngangen på denne? Er det meningen å kople denne til høyttalerutgangen på forsterkeren?
(PS2. Dette er et av de bedre innbytteforslagene, men kjenner overhodet ikke noe til denne subben)
OhYeah
Gismo, det er grafitti-finish og hva er 40 laken i den store sammenheng? Jeg kan overta GPD for 5-6 lapper så har du ikke mange kronene igjen opp. De er jo så pene at de hadde vært verd pengene som kunstobjekt.Jeg sikklerHer bør Sonus Faber entusiaster kjenne sin besøkelsestid....fortsatt til salgs til en meget fordelaktig pris
gismo
Mener den kostet langt opp på 20K-tallet på slutten hos MonoTakk for svar Hva kostet en slik ny - event. hva er sånn noenlunde reell bruktpris på en slik Cremona sub?
PS. SF GPD er også helt klart et av de bedre innbytteforslagene
OhYeah
Ja de er helt skjønne cyberGismo, det er grafitti-finish og hva er 40 laken i den store sammenheng? Jeg kan overta GPD for 5-6 lapper så har du ikke mange kronene igjen opp. De er jo så pene at de hadde vært verd pengene som kunstobjekt.Jeg sikklerHer bør Sonus Faber entusiaster kjenne sin besøkelsestid....fortsatt til salgs til en meget fordelaktig pris
gismo
Jeg tok feil RoDa, det gikk ikke rett i dass, det gikk veien!!Hei.PS. Noen som har erfaring med Cremona subwoofer? Hva er en slik i strøken tilstand verd på bruktmarkedet? Noen som har erfaring med XLR inngangen på denne? Er det meningen å kople denne til høyttalerutgangen på forsterkeren?
(PS2. Dette er et av de bedre innbytteforslagene, men kjenner overhodet ikke noe til denne subben)
OhYeah
I og med at det er et innbytteforslag burde jeg ikke svare deg, men men...
Den inngangen du nevner er beregnet for høytaler signalene inn.
Kobles direkte fra begge ht og inn på denne (R + L og felles minus).
Dette belaster ikke forsterkeren i noen grad og er den meste riktige måten å integrere en sub på
Suben har jeg så vidt hørt og den er bra, typisk litt Sonus bass, kjapp, ren og tørr.
gismo
Edit: Takk for at du prøvde RoDa, men du ser at det gikk rett i dass
Takker PetteroneSka sei gratulerer , vil bli artig og høre litt om intrykk og erfaringer etter hvert framover
Hehe...da bør du gjøre det, du har noe hyggelig i vente otareSå det var du som kjøpte de grafitt som lå på torget. Jeg kjøpte de fiolinrøde. Har ikke hentet dem enda.
Takker så mye grammofonHei,
litt sein her, men til Gismo: Selvfølgelig er du velkommen - du som alle andre med interesse for SF.
Stusset forresten over det med fiolinrød. Googlet og fikk stort sett treff bare på HFS. Fioliner er litt røde, men ikke så veldig røde..... Men hva betyr vel betegnelsen når det visuelle inntrykket så vel som det audiofile er så himlandes bra. Gratulerer både Gismo og Otare.
PS Vurderte å legge inn bud selv, men fant ut at grensenytten ved å ha flere forholdvis like SF høyttalere var begrenset. Da var det bedre at noen andre fikk glede av dem.
Fått hentet dine fiolinrøde smykker ennå otare?Så det var du som kjøpte de grafitt som lå på torget. Jeg kjøpte de fiolinrøde. Har ikke hentet dem enda.
Hehe...Gratulerer med flotte Guarneri Memento!!Ja, hentet dem i går, men har ikke satt dem opp enda. Nå har jeg 3 sett Sonus Faber: grafitt Cremona Auditor i kjellerstua, lønn Cremona i stua og nå fiolinrøde Guarneri Memento på lytterommet. Amati neste?
Why notJa, hentet dem i går, men har ikke satt dem opp enda. Nå har jeg 3 sett Sonus Faber: grafitt Cremona Auditor i kjellerstua, lønn Cremona i stua og nå fiolinrøde Guarneri Memento på lytterommet. Amati neste?