D
Doxa..
Gjest
Sonus faber Club International
Ikke noe og si på utseende.
Ikke noe og si på utseende.
Vedlegg
-
35.5 KB Visninger: 1.896
Hei!bwd skrev:Jeg synes at Cremona er en veldig gode på alle områder, og utseende gjør jo den til den perfekte stue høytaler.
Det er mangen som sier at de er "snill, varm og behagelig, det er den også,
men de går ikke av vegen for og spille både pop og hard rock, og det på en utolig engasjerende måte.
Jeg er frelst og bekjenner det gladelig.
Lyngen skrev:Jeg fikk helt klart inntrykk av at Cremona kan spille all slags musikk meget bra, men Sf selv sier at Sf har godt av hurtig elektronikk i følge Valentino og det kan jeg godt forstå siden de har snill/behagelig klang.
Tja, jeg brukte Nordost Flatline på mine Concerto D tidligere, og nå bruker jeg 6mm2 solid core fra elektroinnstallatøren. Subjektivt og fullstendig uvitenskapelig opplevde jeg en noe strammere bass og litt mindre uro i øvre mellomtone og diskant etter byttet. Kablene mine er nokså lange, 4 og 6m.KW skrev:Hei!
Kanskje derfor KV (Vadseth) mente at det ville vært en fordel å teste den med Nordostkabler slik som Lasse Svendsen (L&B) faktisk hadde gjort :
Hvilken modell er dette og er den fremdeles mulig og få tak i? så utrolig snæsen utC._Alshus skrev:Her er mitt (faderns) bidrag:
Asså denne du mener?Valentino skrev:For lengst utgåtte Minima dette her. Egentlig Sf sin tagning på BBCs LS3/5A. Følsomhet 82dB/W/m, så 100 gode watt må til, men høyt blir det ikke. Nærfeltssak.
Stereophiles test.
I dag videreføres arven på et vis av Concertino Domus til ca. 13 lapper inkl. stativ.
Takk for det, ja i virkelig heten så står de lenger fra bakveggen en det som vises på bildet.KW skrev:Gratulerer med Cremona.
Jeg ville kanskje (om mulig) etterhvert prøvd de lenger i fra veggen (ut på gulvet), de er pene nok til å stå lengre ut i rommet ;D
Mvh.KW
Hvorfor valgte du å ikke vente til den nye modellen kommer?bwd skrev:Takk for det, ja i virkelig heten så står de lenger fra bakveggen en det som vises på bildet.KW skrev:Gratulerer med Cremona.
Jeg ville kanskje (om mulig) etterhvert prøvd de lenger i fra veggen (ut på gulvet), de er pene nok til å stå lengre ut i rommet ;D
Mvh.KW
men de står for nermt hjørnet og for nermt hverandre.
Med tanke på hva jeg betalte for disse så stiller den nye Cremona M i en helt annen klasse (pris messig),Lyngen skrev:Det er vel ikke bare bare å alltid lage noe bedre.... :
Lekkert bwd.. Men det ser trangt ut der borte i hjørnet med tanke på holografi effekt. Kan du beskrive lyden i ditt opsett?