Grattis StrømlingKjøpte i svart jeg,hadde valgt tre hvis tilgjengelig. Spiller på Jeff Rowland Continiuum2, en meget god match så langt i alle fall. Det er nok energi i toppen her i mitt rom.Jeg mener det jaUtrolig flotte høyttalere er det i alle fall, heldig de som har skaffet seg et par. Nå er det kun sorte igjen. Sonus Faber skal vell være i tre?
Er glad jeg fikk graphite,og sorte topp/bunn plater.
O
Lurer også på dette siden jeg eier et par flotte Olympica 3, men samtidig skuler litt mot Amati?Strømling, hvordan er Amatiene opp mot Olympica III?
Du bor jo ikke langt i fra meg,kom gjerne innom og lytt til mine AmatiLurer også på dette siden jeg eier et par flotte Olympica 3, men samtidig skuler litt mot Amati?Strømling, hvordan er Amatiene opp mot Olympica III?
Hehe,ja mangler bare senter og en surrerundt receiverNå har du langt på veg et hjemmekinoanlegg, Ove;D
Jeg kan nesten bygge et fullverdig 7.1 anlegg med Futura for prisen av mine stereohøyttalere, så den som formodentlig skulle klage på 'fire-sale' prisen av Futura er ihvertfall helt på viddene!Hehe,ja mangler bare senter og en surrerundt receiverNå har du langt på veg et hjemmekinoanlegg, Ove;D
O
Jeg legger herved inn min klage, Distinctive. De fikk dem alt for billig. Hvor lang saksbehandlingstid har du, og dersom resultatet av klagebehandlingen er at de må betale mer enn de har gjort, hva går pengene til? Hi-Fi sentralens pensjonistforening eller rett i lomma di?Jeg kan nesten bygge et fullverdig 7.1 anlegg med Futura for prisen av mine stereohøyttalere, så den som formodentlig skulle klage på 'fire-sale' prisen av Futura er ihvertfall helt på viddene!Hehe,ja mangler bare senter og en surrerundt receiverNå har du langt på veg et hjemmekinoanlegg, Ove;D
O
Godt kjøp, Evo2 og Strømling
Ser jeg kan gratulere deg med nye høyttalere ogsåNå har du langt på veg et hjemmekinoanlegg, Ove;D
Hvordan er de oppimot Cremona AM hjemme hos deg?He he, ja det kan du. Serblin er vel mere Sonus Faber enn noe annet(i dag). Så jeg kan vel si her inne at det er noen vanvittig gode HT. Det å legge delefilteret inn i stativet er vel en en genistrek. Det kan jo hende at det ikke var han som fant på det, men da er delefilteret kun påvirket av klaprende tenner og skjelvende fingre.
Har ikke fått testet de direkte opp mot hverandre. Amati er vesentlig mer tungdrevne. Lydmessig er det mer trøkk i bånn. Lydbilde er ganske likt om ikke litt bedre på Olympica. Olympica 3 er en meget bra høyttaler men totalt sett må de se seg slått av Amati. Kommer tilbake med mer litt senere. Har vært en kaotisk dag med akutt blindtarm operasjon på eldste gutten.Strømling, hvordan er Amatiene opp mot Olympica III?
Takk, han er våken igjen og i god form. Men er en påkjenning mentalt når de skjer noe de små. Mor sover over på ahus så nå blir det en liten kosestund med Amatiene??????Huff da,håper alt går bra!
O
Det var da enda godtTakk, han er våken igjen og i god form. Men er en påkjenning mentalt når de skjer noe de små. Mor sover over på ahus så nå blir det en liten kosestund med Amatiene������Huff da,håper alt går bra!
O
Ingen berikelse i emning, dessverre (men mitt kontonummer ble sent på PM til pensjonistrekken for ordens skyld)Jeg legger herved inn min klage, Distinctive. De fikk dem alt for billig. Hvor lang saksbehandlingstid har du, og dersom resultatet av klagebehandlingen er at de må betale mer enn de har gjort, hva går pengene til? Hi-Fi sentralens pensjonistforening eller rett i lomma di?Jeg kan nesten bygge et fullverdig 7.1 anlegg med Futura for prisen av mine stereohøyttalere, så den som formodentlig skulle klage på 'fire-sale' prisen av Futura er ihvertfall helt på viddene!Hehe,ja mangler bare senter og en surrerundt receiverNå har du langt på veg et hjemmekinoanlegg, Ove;D
O
Godt kjøp, Evo2 og Strømling
Gode forslag på kvalitetsforsterkere dette O, men ville nok også ha vurdert denne før jeg skrev under på en forsterkerhandelLuxmanen klarer og dra Amati helt greit opp til et visst nivå,blir det for høyt er det ikke like pent og høre på
Ny forsterker må nok inn på sikt er jeg redd,da blir spørsmålet hva? Luxman pre/power eller Accuphase ???
O
De spiller faktisk utrolig flott ned til 40Hz- stand alone O, ned dit savnes ikke noe.Ja men de trenger litt hjelp for og nå ned,gismo
O
Hvilke har du lyttet til? Ingen pingle dette.MBL er nøtrale nok, ja..men imo noe kjedelige ift visse andre..Lite krefter ift pris også..
Har du hørt den selv på Sonus Faber ?MBL er nøtrale nok, ja..men imo noe kjedelige ift visse andre..Lite krefter ift pris også..
Ser "puppen" er større på Accordo Gismo.....Vi får fore på med litt bilder, to stativere skapt av samme mann
Begge rekker helt ned til gølvet
Vis vedlegget 412716
Vis vedlegget 412717
Glimrende håndverk
gismo
De er grise lekkre begge 2,tviler sterkt på om jeg noengang kommer til og kjøpe noe annet enn SFSer "puppen" er større på Accordo Gismo.....Vi får fore på med litt bilder, to stativere skapt av samme mann
Begge rekker helt ned til gølvet
Vis vedlegget 412716
Vis vedlegget 412717
Glimrende håndverk
gismo
Flotte talere begge to8)
Ser lekre ut i svart også disse StrømlingDette er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Vis vedlegget 412771 Vis vedlegget 412772 Vis vedlegget 412773