Ser du har egen tråd, Espen. Men der er det jo veldig mange innlegg, og orker ikke lese alt. Så derfor: Hvordan går det med Stradivariusene dine? Svarer de til forventningene etter at du nå har hatt dem en stund?
På en skala fra 1,0000 til 10,00000 hvor fornøyd er du???
Hey grammofon
Jada de står til forventningene så er fornøyd, men noen ankepunkter har jeg på disse også som jeg har hatt på alt jeg har dratt i hus!
Problemet er at man har dette i en vanlig stue så da blir det kompromier ute å går nesten uansett hva man skaffer seg.
Mellomtone er fyldig naturlig og etter mine ører høres de veldig naturlig ut, det samme kan jeg si om diskant område som her aldri blir hard eller "essete" og er fint integrert med resten av lydbildet så de oppleves som veldig homogene så her gir jeg Stradivari en stor +
Men de er ganske fyldige helt i bunn så her merker jeg at rommet blir noe "mettet" når jeg spiller høyt! Trur de faktisk ville trives enda bedre i et litt større rom og ikke minst noe mer dempet.
Men totalt sett så er jeg fornøyd med lyden og ikke minst de er noen smykker å se på.
Men har aldri testet noen virkelig gode stativ saker så kommer jeg over Ex3ma i siste versjon så hadde det vært gøy å prøvd.
Trur det kun er 2 par av disse i Norge så ikke lett å få dette ønske oppfylt.
Mvh: Espen L