Distinctive
Æresmedlem
Hva med opera fra Monaco? Ligger jo nærmest på grensen til ItaliaSf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Hva med opera fra Monaco? Ligger jo nærmest på grensen til ItaliaSf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Verkar märkligt i mina öron, vad skiljer mellan olika toner i musik? Beroende på vem spelar dem?Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Nevn en opera skrevet av en monegasser. 8)Hva med opera fra Monaco? Ligger jo nærmest på grensen til ItaliaSf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Drukket mye i dag,grammo???Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Atkinson er inne på spørsmålsstillingen her, dvs. om Amati Futura kan spille rock:Verkar märkligt i mina öron, vad skiljer mellan olika toner i musik? Beroende på vem spelar dem?Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Er dette klar tale og din ærlige mening, eller legger du bare opp til diskusjon for lørdagskvelden?Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Prøver bare å få opp temperaturen på en dritkjedelig dag med snemåking og gulvvask.Drukket mye i dag,grammo???Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
O
Først og fremst skal jeg redde kvelden. Men alltid et snev av sannhet i selv den beste spøk. Hadde jeg vært pønkfrelst, ville jeg nok valgt noe annet enn Sf. Har en forkjærlighet for klipsch der. Det blir liksom riktigere.Er dette klar tale og din ærlige mening, eller legger du bare opp til diskusjon for lørdagskvelden?Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Har aldrig hört Klipsch låtit bra.Først og fremst skal jeg redde kvelden. Men alltid et snev av sannhet i selv den beste spøk. Hadde jeg vært pønkfrelst, ville jeg nok valgt noe annet enn Sf. Har en forkjærlighet for klipsch der. Det blir liksom riktigere.Er dette klar tale og din ærlige mening, eller legger du bare opp til diskusjon for lørdagskvelden?Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
Jeg kom til å tenke på dette nå nettopp.Er det riktig slik testen i 6-mooms hevder at Sonus Faber passer best for klassisk musikk og knapt så bra på pop/rock, som f.eks Supertramp og lignende, kanskje spesielt når det gjelder stativhøyttalerne? Eller vil Stones, Beatles og den slags mer moderat rock fungere greit?
Interessant. Olympica låter veldig bra, men jeg tror jeg ville anbefalt en sub eller to. Da blir det virkelig bra.Jeg kom til å tenke på dette nå nettopp.Er det riktig slik testen i 6-mooms hevder at Sonus Faber passer best for klassisk musikk og knapt så bra på pop/rock, som f.eks Supertramp og lignende, kanskje spesielt når det gjelder stativhøyttalerne? Eller vil Stones, Beatles og den slags mer moderat rock fungere greit?
Sonus Faber linker selv til denne testen hvor Olympica blir brukt til rundtomkringlyd:
https://hometheaterhifi.com/reviews/speaker/surround-sound-speaker-systems-reviews/sonus-faber-olympica-speaker-system-review/
Linken hvor du finner den linken
https://www.sonusfaber.com/en/products/olympica-ii/
Joda, en sub er nok å anbefale til film, og jeg valgte Rel S3 som fyller ut mine O2 i de dypeste frekvensene.Interessant. Olympica låter veldig bra, men jeg tror jeg ville anbefalt en sub eller to. Da blir det virkelig bra.Jeg kom til å tenke på dette nå nettopp.Er det riktig slik testen i 6-mooms hevder at Sonus Faber passer best for klassisk musikk og knapt så bra på pop/rock, som f.eks Supertramp og lignende, kanskje spesielt når det gjelder stativhøyttalerne? Eller vil Stones, Beatles og den slags mer moderat rock fungere greit?
Sonus Faber linker selv til denne testen hvor Olympica blir brukt til rundtomkringlyd:
https://hometheaterhifi.com/reviews/speaker/surround-sound-speaker-systems-reviews/sonus-faber-olympica-speaker-system-review/
Linken hvor du finner den linken
https://www.sonusfaber.com/en/products/olympica-ii/
Bastante yttringer:Prøver bare å få opp temperaturen på en dritkjedelig dag med snemåking og gulvvask.Drukket mye i dag,grammo???Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
O
Det er nok sant det,BB for første gang har jeg slått meg helt til ro med et merkeBastante yttringer:Prøver bare å få opp temperaturen på en dritkjedelig dag med snemåking og gulvvask.Drukket mye i dag,grammo???Sf er konstruert for italiensk opera og kun det. Alt annet låter dritt på dette merket. Bare så det er sagt.
O
Summing Up
Superbly engineered and equally superbly finished, the Sonus Faber Amati Futura justifies—at least to those who can afford it—its $36,000/pair price by offering sound quality to match its drop-dead-gorgeous looks. Its high frequencies may be somewhat mellow in absolute terms, which may be a factor in large rooms, but this is offset by the sheer amount of recorded detail that the speaker presents to the listener. I was sorry to see the Amati Futuras leave my listening room; I had spent many fall evenings engrossed in my music, thanks to the marriage of art and science represented by their design. Overall, Sonus Faber's Amati Futura offers respectable measured performance, with no significant areas of weakness.—John Atkinson
EvoIII har uttalt i sin egen tråd at han sliter med sibilianter og hissige diskanter og det kan derfor tenkes at nettopp Sonus Faber sine eminente kvaliteter passer han helt perfekt.
-BB-
De er flotte,med mye av det positive i Extrema
Ikke som bakhøyttalere håper jeg.Helt tilfeldig, som alt annet. Jeg kjøpte mappen av han som var norsk representant den gangjorwed_ Oi, det der har jo virkelig samleverdi! Hvordan i alle dager kom du over det der?
Og du vet jo at jeg har lyst på ett par Extrema en dag
Jøss, da eksisterer flere slike mapper.Helt tilfeldig, som alt annet. Jeg kjøpte mappen av han som var norsk representant den gangjorwed_ Oi, det der har jo virkelig samleverdi! Hvordan i alle dager kom du over det der?
Og du vet jo at jeg har lyst på ett par Extrema en dag
Klubben holdt til i Danmark, men var internasjonal mhp. miljø.Distinctive sonusfaberclub.com sier du? Er det ett skjult SF miljø der inne?