Distinctive
Æresmedlem
Jeg spilte så bregnebladene falt av planten...du skal jo ikke sitta bak de når du lytter da ;-)Det største problemet med EA MK1 synes jeg var enkelte pustelyder fra bassrefleksporten ved høyt volum.
Jeg spilte så bregnebladene falt av planten...du skal jo ikke sitta bak de når du lytter da ;-)Det største problemet med EA MK1 synes jeg var enkelte pustelyder fra bassrefleksporten ved høyt volum.
Du får henge / sette subben på en hylle på veggen..Og nå ser det slik ut (foreløpig):
Vis vedlegget 533635
Står på et billig IKEA-møbel. Sony-spilleren i "underetasjen" brukes ikke etter at Pioneeren er innkjøpt. Hvite barnesikringsknotter på Conrad-Johnsonene.
Skulle gjerne satt Gravis-en mellom Guarneriene, men som dere ser er det ikke plass. Det blir vel innkjøpt et rack etter hvert, så da skal den flyttes.
Dette er noe jeg har gjort med hjemmekino subben - funker det.Du får henge / sette subben på en hylle på veggen..
Hos meg er det motsatt. Enig i at hylle kanskje ikke er optimalt, men burde funke.Det aktive elementet slår nedover (og et passivt element i front), så det er kanskje ikke noe sjakktrekk.
Jeg får bøye meg i støvet for den Jeg kunne selvfølgelig ha forsøkt meg med at "Viderekomne" er de som allerede har kommet videre, mens "viderekommende" er de som kommer videre nå...Legger ut linken til Audiophile.no's rapport fra messen.
MESSERAPPORT: Menn & Ting 2019 – guttemesse for viderekommende i Larvik
(Skulle ha stått "viderekomne", men skitt au...)
Men uansett flott at du var der og kunne gi oss andre førstehåndsinformasjon.Jeg får bøye meg i støvet for den Jeg kunne selvfølgelig ha forsøkt meg med at "Viderekomne" er de som allerede har kommet videre, mens "viderekommende" er de som kommer videre nå...Legger ut linken til Audiophile.no's rapport fra messen.
MESSERAPPORT: Menn & Ting 2019 – guttemesse for viderekommende i Larvik
(Skulle ha stått "viderekomne", men skitt au...)
Jeg får heller trøste meg med at "viderekommende" er med i listen over populære feilstavinger...
Kanskje litt slemt å spørre når du er så fornøyd - og det er jo det viktigste. Men har du foretatt noen målinger? Jeg ble i sin tid rådet til det - nettopp av en av gutta hos Stereofil. Uansett flott at det funker.Jeg kan ikke annet enn å anbefale en Gravis (I,II,V,VI whatever...). Den integrerer helt perfekt med Guarneriene. Den er helt anonym, men gir Guarneriene det trykket i bassen de manglet. Jeg hører som sagt nesten 100% på klassisk musikk, og Gravis II fyller ut bassen på en helt eksemplarisk måte. Nå har jeg hørt Salonen spille Carl Nielsen med Sverige Radios S. O. og det er skikkelig orkesterlyd her i stua. Nå spiller Festetics kvartetten Haydn og jeg har virkelig kvartetten inne i stua. At så små høyttalere kan gjenskape en så stor, fyldig og naturlig lyd i et så stort rom er bare helt utrolig. Gutta på Stereofil, der jeg kjøpte suben, sa at det var den eneste suben de hadde prøvd som klarte å integrere seg i lydbildet slik at det låt naturlig. Jeg har ingen erfaring med andre suber, men dette fungerer aldeles utrolig bra.
Må si meg enig her med deg Mr sluket!Extrema mk II er bare grisesexy....
Når det gjelder deg, så trodde jeg du kunne skille mellom presens og imperfektum.Må si meg enig her med deg Mr sluket!Extrema mk II er bare grisesexy....
Mono har faktisk 2stk par på lager uåpnet!
Er laget kun 30 stk par av disse til 30 års Jubileet til Sf.
Mvh: Espen L
Jepp!SANT? Hmmm.........
ExaktDette må vel være det perfekte eksempelet på at hvis man ikke fjerner alle bilder fra et quote, SÅ GJØR DET ABSOLUTT INGENTING AT MAN SER DEM EN GANG TIL!!!
De kommer nok på "Black Friday"-tilbud til 1/5 av prisen. Bare å vente, folkens.Jepp!SANT? Hmmm.........
Spurte Simen i Mono om dette spesifikk for noen uker siden og da sto de fortsatt på lager i følge han.
Tviler jeg sterkt på!De kommer nok på "Black Friday"-tilbud til 1/5 av prisen. Bare å vente, folkens.Jepp!SANT? Hmmm.........
Spurte Simen i Mono om dette spesifikk for noen uker siden og da sto de fortsatt på lager i følge han.
Smaken er som baken, men jeg ble ekstremt skuffet da jeg så disse "nye" Extrema. All testosteronet er jo forsvunnet som dugg for solen. Samme skjedde med Electa Amator, og det viser bare at man ikke skal kødde med "perfekte" design.Extrema mk II er bare grisesexy....
Desto større sjanse for "Black Friday"-tilbud.Smaken er som baken, men jeg ble ekstremt skuffet da jeg så disse "nye" Extrema. All testosteronet er jo forsvunnet som dugg for solen. Samme skjedde med Electa Amator, og det viser bare at man ikke skal kødde med "perfekte" design.Extrema mk II er bare grisesexy....
Steen
Har du bommet på Black Friday tilbud noen gang grammofon ?Desto større sjanse for "Black Friday"-tilbud.Smaken er som baken, men jeg ble ekstremt skuffet da jeg så disse "nye" Extrema. All testosteronet er jo forsvunnet som dugg for solen. Samme skjedde med Electa Amator, og det viser bare at man ikke skal kødde med "perfekte" design.Extrema mk II er bare grisesexy....
Steen
Nei da, overhode ikke. Spør Evo….Har du bommet på Black Friday tilbud noen gang grammofon ?Desto større sjanse for "Black Friday"-tilbud.Smaken er som baken, men jeg ble ekstremt skuffet da jeg så disse "nye" Extrema. All testosteronet er jo forsvunnet som dugg for solen. Samme skjedde med Electa Amator, og det viser bare at man ikke skal kødde med "perfekte" design.Extrema mk II er bare grisesexy....
Steen
Du virker litt "snutt"
Han er snutt fordi jeg ga 1/2 pris for mineNei da, overhode ikke. Spør Evo….Har du bommet på Black Friday tilbud noen gang grammofon ?Desto større sjanse for "Black Friday"-tilbud.
Du virker litt "snutt"
Burde han ikke bare være glad på dine vegne daHan er snutt fordi jeg ga 1/2 pris for mineNei da, overhode ikke. Spør Evo….Har du bommet på Black Friday tilbud noen gang grammofon ?Desto større sjanse for "Black Friday"-tilbud.
Du virker litt "snutt"
O
Jo (snufs) det mener jeg også:-[Burde han ikke bare være glad på dine vegne daHan er snutt fordi jeg ga 1/2 pris for mineNei da, overhode ikke. Spør Evo….
O
Problemet er ikke Evo. Han er jo bare en heldig(gris) - vel og merke i denne sammenhengen. Egentlig heller ikke de andre heldige grisene. Problemet er at jeg aldri noen gang vil få råd til å selge mine når kjøper tar utgangspunkt i 1/2 pris av 1/2 pris. …. De som bare har betalt halv pris, kan for så vidt ha det så godt. Men vi som har betalt normalpris, blir jo ruinert, for ikke å si urinert på. Selvfølgelig - man selger aldri et par Amati Futura. Men likevel når kjøpelysten på noe annet byr seg, kan man jo bli fristet.Jo (snufs) det mener jeg også:-[Burde han ikke bare være glad på dine vegne daHan er snutt fordi jeg ga 1/2 pris for mineNei da, overhode ikke. Spør Evo….
O
O
Enda lltt verre en dette, Evo. Stereofil solgte vel 4-6 stk - husker ikke helt tallet. Dessuten ble visstnok et par solgt i Bergen. Jeg kontaktet Mono som bekreftet at de hadde fått flere sinte telefoner fra folk som hadde kjøpt til normal pris. De bedyret at dette var et engangstilfellet og at de aaallldrii skulle gjenta "stuntet". Men hva skjer så? Neste Black Friday var det på igjen!! Hva gir du meg for sånne løgnhalser?Uansett om jeg ga 120K for mine selger jeg de ikke for 60K,det ble bare solgt 4 par til den prisen om jeg husker riktig. Så ikke sikkert du blir rammet så mye av det,grammo Men på en annen side så vet man jo aldri i dette rare landet
O