Bidevind
Hi-Fi entusiast
Hei alle, og takk for opplysning.
"Skremmende" mye informasjon vedr SF der "ute".
"Skremmende" mye informasjon vedr SF der "ute".
Jeg benyttet en periode effekttrinnet Moon W5.3 RS på mine tidligere Cremona, fungerte godt det.Er det noen i menigheten som bruker/har prøvd Simaudio Moon på sine SF? Har en stygg mistanke om at det kan være en god match med SF og er nummeret fra å kjøpe en brukt, mindre Moon for å prøve. Dersom ikke noen kan overtale meg til å la være, da....
Tja, er vel (mest) fordi de opererer under samme økonomiske «paraply» nå, er det ikke?Er vel en grund til at Sonus Faber bruker Audio Research og MCINTOSH i sine sett up.??
Det er det helt sikkert. Men de satser vel på topp lyd,? Best for alle det kan jeg tenke meg.Tja, er vel (mest) fordi de opererer under samme økonomiske «paraply» nå, er det ikke?Er vel en grund til at Sonus Faber bruker Audio Research og MCINTOSH i sine sett up.??
Er nok det i dette tilfellet, selv om produktene er gode nok de.Tja, er vel (mest) fordi de opererer under samme økonomiske «paraply» nå, er det ikke?Er vel en grund til at Sonus Faber bruker Audio Research og MCINTOSH i sine sett up.??
Vi tåler mange
FantastiskEt bidrag her fra også????????????
gismo
Begynner å forstå hvorfor du steller så pent med dem og smører og polerer læret så det ikke skal falme eller sprekke.
Pass på - man sier du kan bli blind!Klart de må stelles med Grammo,de er jo det 3dje mest kjære jeg har
O
Mine går nok for lut og kaldt vann til sammenlikning. Men spille pent, det gjør de.Klart de må stelles med Grammo,de er jo det 3dje mest kjære jeg har
O
Jeg tror det har med annet type utstyr å gjøre ;DPass på - man sier du kan bli blind!Klart de må stelles med Grammo,de er jo det 3dje mest kjære jeg har
O
Skjønnheter. Og det som er så imponerende er at selv på baksiden av høyttalerne har SF lagt ned den samme stolthet over produktet og designen, som på forsiden.
En av de mest sexy bakdeler på markedet
Olympica Nova er ikke så dum heller, superkule høyttalereEn av de mest sexy bakdeler på markedet������������������������
gismo
Det gjør vel det meste bare det koster litt penger!Lurer på om overnevnte faller inn under DIY gjengen sin bling-faktor?
Enig Haraldo!Espen .... det blir bare ikke bedre enn dette