Jeg har merket meg det samme. Mine Olympica 1 og Olympica 2 har begge spiss, mens Olympca Center har Sf-merket. Synes Sf-merket gjør seg bra, rent utseendemessigVis vedlegget 668673
Halvannet år er gått siden disse babyene kom i hus. Herlig lyd og ett nydelig møbel. Er det forresten noen som vet hvorfor noen Olympica-mellomtoner har SF-logo, mens andre har en ‘’spiss’’?
gratulere med nytt hus, og ett flott oppsett!Vis vedlegget 670827
På plass i nytt hus. Mangler å få opp bildene da..
Peker de rett frem?Vis vedlegget 670827
På plass i nytt hus. Mangler å få opp bildene da..
Nei, prøver å få de til å «krysse» ca en meter bak meg. Driver å flytter litt rundt på de for tiden og blir ikke helt klok på hva jeg liker best.Peker de rett frem?
Hei, vurderer ON 3 på min 590ax2. Er du fornøyd med komboen din rent effektmessig?Jeg har også Olympica 2. Rommet er 3,7m bredt. 2 meter mellom høyttalerene og har vinklet de godt foran meg i lyttestolen. Bassportene har jeg ut. Å jeg har kommet frem til at vinkingen har veldig mye å si. Høyttalerene står 1m ut fra vegen og 80cm til sidevegger.
Er fornøyd ja, den driver Olympica2 uten problem. Jeg hørte for litt siden Sonetto 8 på 590ax2 å det låt knall bra.Hei, vurderer ON 3 på min 590ax2. Er du fornøyd med komboen din rent effektmessig?
det har du jaggu rett i. Fargevalg står i stil til høyttalerne. Låter like bra som det ser ut?Kabler kan være sexy! Vis vedlegget 676334
Jeg syns det låter fantastisk, minst like bra som det ser utdet har du jaggu rett i. Fargevalg står i stil til høyttalerne. Låter like bra som det ser ut?
Kun hørt de hos stereofil ikke lyttet til de i et kjent miljø.Ingen som har hørt Serafino?
Ingen som har hørt Serafino?
hva var dine umiddelbare tanker .. sån i forhold til hvordan de sto opp i mot dine Amati?Kun hørt de hos stereofil ikke lyttet til de i et kjent miljø.
O
Tja,de låt ikke ulikt amati. Likte bassen i de godt,noe fastere enn amati men ikke godt og si da jeg ikke hørte de med samme amp. Mellomtonen er ganske lik i mine ører mens diskanten er noe "rundere" enn mine men ikke på en dårlig måte. De er uten tvil noen formidable musikk formidlere.hva var dine umiddelbare tanker .. sån i forhold til hvordan de sto opp i mot dine Amati?
Ja, det vil jeg tro! jeg har hat Liuto siden 2012 og elsker signaturen til SF. Tenkte jeg ville prøve noe nytt for et par månder siden og kjøpe meg et par Focal Kanta3. De spiller fantastisk, men det gikk ikke lenge før jeg begynte at kjenne at de var for direkte for min smak. Jeg har bestemt meg for at gå tilbake til SF, og har set meg litt rundt, vurderte Serafino, men har nå gjort avtale om et par Amati Futura ...Tja,de låt ikke ulikt amati. Likte bassen i de godt,noe fastere enn amati men ikke godt og si da jeg ikke hørte de med samme amp. Mellomtonen er ganske lik i mine ører mens diskanten er noe "rundere" enn mine men ikke på en dårlig måte. De er uten tvil noen formidable musikk formidlere.
O