... i glansen ..Det er nok en vis forskjel ...
... i glansen ..Det er nok en vis forskjel ...
Helt sikkert .. Olympica er høy klasseSkulle jo bare mangle at man får mere når man dobler prisen ... men jeg ble uansett imponert over Olympica I... de er knallbra
det er understatementHelt sikkert .. Olympica er høy klasse
Skinne litt må det Vis vedlegget 680068
enig! men vi kan jo ha disse smykkene stående i årevis så det er sikkert lurt at kjøre safeEr nok ett sånt I-landsproblem man hadde vent seg til om man hadde fått noen timer/dager på seg. Rart hvor fastlåst man kan bli i den «kjente/trygge» med tanke på farvevalg.
vi i Norge er vel ikke så ”spenstige” når det gjelder fargevalg, hvorfor selges det f.ex så få høyttalere her i Corso Rossa (Ferrari rød) eller signal gulEr nok ett sånt I-landsproblem man hadde vent seg til om man hadde fått noen timer/dager på seg. Rart hvor fastlåst man kan bli i den «kjente/trygge» med tanke på farvevalg.
Fordi vi er redde for at folk skal tro vi er noe eller skal bevise noe?vi i Norge er vel ikke så ”spenstige” når det gjelder fargevalg, hvorfor selges det f.ex så få høyttalere her i Corso Rossa (Ferrari rød) eller signal gul
Amati klarte seg bra med 2X30 klasse A.Er Evo’ene effekthungrie, eller lar de seg underholde med 30-40W klasse A?
jeg er noeFordi vi er redde for at folk skal tro vi er noe eller skal bevise noe?
ha en fin tur imorgenNå må jeg desverre gå å legge meg .. skal tidlig opp og kjøre 3 timer til Gol for at bytte mine Focal K3 til SF amati futura .. ser virkelig frem til det altså
jeg driter i sosial status ... hva folk tenker og sier om meg har ingen betydning for meg@haraldo Sosial status er vel en subjektiv vurdering av hvordan omgivelsene oppfatter en selv.
nei, fordi jeg liker detDerfor du kjører på med høyglans
Congrats hvor er blomsterpottene som skal stå oppå talerne???Da ble det Amati Futura
Vis vedlegget 680290
GRATTISDa ble det Amati Futura
Vis vedlegget 680290
🥸Congrats hvor er blomsterpottene som skal stå oppå talerne???
Er de grafitt eller røde?
hvordan står det til med smilet ditt nå?
sikkert bra det ja
Piano black..Er de grafitt eller røde?
hvordan står det til med smilet ditt nå?
sikkert bra det ja
Tiltredes. Jeg har hørt en del av de nyere modellene, og til dels klart dyrere modeller, men stadig hatt følelsen av at Amati Futura fortjener sin plass blant de aller beste.Gratulerer med Amati
ja, jeg har hørt om flere som har opplevd Focal for frempå og derfor har byttet til SF, det er sikkert også noen som går den andre veien. For meg ble det raskt klart at K3ene ikke skulle bli i mange år, og da jeg først hadde bestemt meg for det, så var det egentlig bare at starte prosessen med at bytte til SFTiltredes. Jeg har hørt en del av de nyere modellene, og til dels klart dyrere modeller, men stadig hatt følelsen av at Amati Futura fortjener sin plass blant de aller beste.
For øvrig byttet også jeg fra Focal til Amati Futura, og opplevde at sistnevnte spilte mer uanstrengt og mindre frempå.
Jeg fant dette fra MonoApropos finish.. Olympica Nova. Er det virkelig tre eller er det virkelig tre eller er det laminat? Gir meg ikke helt godtrefølelsen lissom
Kanskje dette hjelper. Det er fra Sonus faber på InstagramJeg fant dette fra Mono
kabinettveggene på Olympica Nova består av et åtte-lags trelaminat som er limt under høyt trykk.
EnigJeg blir stadig mer og mer imponert over disse amatiene ... begynder at skjønne hva det er jeg har fått .. og at det nok blir jeg som blir båret ut i en kiste, før de blir båret ut ... god helg