Har og et positivt inntrykk av soundgarden i bergen, og er veldig usikker på hvordan dette vil gå. Synest personlig Spaceworld er en veldig uinteressant butikk.
Blir det slik at man implementerer spaceworlds produkter ( mobil, nettbrett, data, spiil , etc ) inn i soundgardens verden og bare bytter logo ved døren, men beholder det gode ved soundgarden og beholder alt stort sett slik det var fra før av, så tror eg dette kan gå greit.
Spørsmål er hvem er det som sitter og styrer der ? Er det folk fra soundgarden som har makten så tror eg vi kan få det slik. Er det derimot foreksempel en meget profitsulten business type i fra spaceworld eller et eller annet sted i reitangruppen som skal sitte med makten der, tror eg at man risikerer en utfasing av di virkelig interessante hi-fi produktene til soundgarden. Da kan det ende med at det går i retning mot lyd, bilde og data delen til elkjop, lefdal og expert med alle di ulempene det medfører, som unteressant vareutvalg, stort fokus på profit som kan gå ut over kundeservice osv osv....
Eg frykter det kan gå den veien.
Eg blir allerede litt dårlig av å tenke på å komme inn på soundgarden å se et stativ fullt i billig mobiltilbehør , et stativ fullt i spill dem ikke får solgt. Og en ung jente som står og klager til en i kassen over en mobil hun har kjøpt.....PÅ SOUNDGARDEN!!