Dette ser ut til å bli flott S. Fingerferdighet og tålmodighet er flotte egenskaper. Blir spennende å se utvciklingen her.
Massevis av sjarme i detDette blir vel mere soundscapes stereoverksted enn stereostue. Fikk en gammel Technics SU 3500 en tid tilbake og fant ut at det var på tide å teste den.
Etter en kontakt rens så falt begge kanaler inn , og du verden - dette spiller jo lovende. Skal ikke forundre meg om det havner noe NAD greier på torget her.
OK , direkte strøken er den ikke. Litt skitt og lort - et par uoriginale knapper , og en manglende knott på av/på bryteren. Men til verksted bruk så duger det i massevis.
Vis vedlegget 427582
ikke umulig at jeg kan ha denslags liggende, men gi meg litt tidFant ut at knappene som sitter på er de originale også , det er bare byttet om på de to til høyre med de to nederst til venstre. Greit med google !
Da mangler jeg kun en plastknott til power bryteren.
Vis vedlegget 427608
Takk for det . Gøy å gjøre noe litt utenom det helt safe og tradisjonelle. Tror det skal bli bra uten å være for glorete.Den platespilleren blir vakkerlekker!
Ikee noe stress TT , men dukker det opp en sånn så er det topp det. Fikk jo lyst til å sette den i bedre stand nå som den nesten er i mål. Litt rengjøring av fronten , samt at toppen trenger en omgang lakk - så blir den sånn passe representabel tror jeg.ikke umulig at jeg kan ha denslags liggende, men gi meg litt tidFant ut at knappene som sitter på er de originale også , det er bare byttet om på de to til høyre med de to nederst til venstre. Greit med google !
Da mangler jeg kun en plastknott til power bryteren.
Vis vedlegget 427608
Jeg vil ikke gå så lang selv, men jeg gjorde neppe noen særlig oppgradering da jeg i 1982 byttet Technics SU-V4A med NAD 1020/2140. Et par år senere kom forsterkeren inn igjen i butikken da han som kjøpte den kjøpte brokoblet 3155/2155. Etter en ny evaluering av forsterkeren kom jeg fram til at jeg i beste fall hadde beveget meg sidelengs i byttet med NAD. Helt unødvendig og kanskje til og med dårligere. SU-V4A står nå på listen over komponenter jeg kjøper igjen hvis jeg kommer over en. Mine vintage Radionette ht er et resultat av den listen.Man skal ikke kimse av vintage Technics. De går NAD en høy gang (mye annet også)
Har en SU-V6 for salg!Jeg vil ikke gå så lang selv, men jeg gjorde neppe noen særlig oppgradering da jeg i 1982 byttet Technics SU-V4A med NAD 1020/2140. Et par år senere kom forsterkeren inn igjen i butikken da han som kjøpte den kjøpte brokoblet 3155/2155. Etter en ny evaluering av forsterkeren kom jeg fram til at jeg i beste fall hadde beveget meg sidelengs i byttet med NAD. Helt unødvendig og kanskje til og med dårligere. SU-V4A står nå på listen over komponenter jeg kjøper igjen hvis jeg kommer over en. Mine vintage Radionette ht er et resultat av den listen.Man skal ikke kimse av vintage Technics. De går NAD en høy gang (mye annet også)
Jeg synes den ser ut til å være helt lik !Kan det være en slik? Ellers så har jeg en i sølv til Pioneer, hvis det er bedre?
Vis vedlegget 427691
Gi meg adressen din på PM, så kommer den plutselig til en postkasse nær deg neste ukeJeg synes den ser ut til å være helt lik !Kan det være en slik? Ellers så har jeg en i sølv til Pioneer, hvis det er bedre?
Vis vedlegget 427691
Snasen sak Mr V. Selv om du ikke gikk for 1973 Porsche Hell green..