Finværet til tross - mye morsommere å besøke Hi-Fi & Vinyl enn å tryne på glattisen. Og hva som kommer ut av en visitt der vet man aldri. Det vil si , det kom ikke helt ut av det blå , men utfallet tok noe vendinger som ikke var helt planlagt
Så hva skjer her'a
Jo, en klassisk Brite kommer her og ypper seg , og forlanger en plass på skjenken
Nå hadde jeg jo luftet tankene rundt en 401 på forhånd - og visste at vår godeste
@jorwed_ hadde ett og annet på kammerset. Tanken var å bruke Jelco SA-750 L til et slikt drivverk. Men, så sto denne her
nesten fiks ferdig og ropte på å bli med hjem da. Og bløthjertet som jeg er kunne jeg ikke bare snu ryggen til heller.
For å gjøre en lang historie litt kortere. Den fikk innvilget asyl i stereostua. Mint-sukkertøyet dukker snart opp i en sjappe i nærheten - resten av detaljene tok vi på kammerset
Takk til jorwed for (alltid) hyggelig handel !
Det er en ryddig spiller, og Plinthet er laget på samme sted som Sony spilleren min - og bør bli en fin match på samme benk. Riaa har 3 innganger - så det er plug & play etter litt småfiks for å ferdigstille den.