De som synes det begynner å bli vel mye gnål om en NAD boks kan nå bla videre til neste tråd
Har testet rippe funksjonen i dag. Kan ikke bli enklere. Stapper inn CD , og det kommer opp et vindu med valgene ripp / play. Resten går av seg selv.
Og det beste av alt - den har lav jitter enten man streamer , spiller CD , eller spiller fra harddisk. Skal kjøpe en digital-kabel så jeg får AB testet litt med
Cary spilleren , men så langt har NAD M50 vært en fornøyelse å bruke - og lytte til. Behagelig lydbilde og en helt annen veden enn min tidligere (om enn mangelfulle)
erfaring med streaming. Således må jeg bare si at dette var et meget godt kjøp - og kanskje verd prisen bare som streamer. Med de andre funksjonene i tillegg blir
det er rent kupp - i alle fall på bruktmarkedet. Nå har aldri en streamer til 75 k vært noe tema her, men kunne vært interessant å vite hvor mye bedre det kan bli.
Når det gjelder maset om jitter så har Auralic DAC'en som sagt flere innstillinger på klokka. Den er kilen på kvaliteten på signalet på innstilling nr. 3 og 4 - og 4 låter klart best. Det er derfor tilfredsstillende at M50 leverer et signal som fungerer uten problemer på den beste innstillingen.