Ved ettertanke er det kanskje riktigere å skrive litt om gårsdagens lytte opplevelse i vertens tråd enn min egen

.
Det er alltid interessant å komme på besøk til andre å lytte til deres oppsett. Helt fremmede omgivelser (rom), andre komponenter enn det man selv besitter - og ofte fremmed musikk gjør sitt til at man har 0 referanse hvor det munner ut i - liker jeg måten det presenteres musikk på her?
For min del - ja, jeg gjorde det

. Som @Evo2 kommenterte kunne også jeg blitt sittende i sweet-spot en del timer og lyttet til ulik musikk på dette anlegget. @Soundscape har selv nevnt at han i senere tid har jobbet en del med plasseringen av de relativt ruvende Montana´ne, og jeg vil si at det har vært vel-lykket. Selvom det generelt er bra lyd og en skapelig god tonal balanse uansett hvor man sitter i lytterommet (som er en møblert stue - og ikke noe dedikert lytterom) kommer man inn i en ordentlig "boble" i sweet-spot, der alt virkelig faller på plass - fokus, dybde og rom der høyttalerne virkelig viskes helt vekk.
Her @TT i sweet-spot
En sveip i CD-hyllen viste også en stor bredde av ulike musikk-genré, og dette anlegget virker å bevisst være tunet til å ikke favorisere noe bestemt. Vi ble presentert for både metall-prog, barokk, jazz, pop og rock - og alt låt bra.
Så, igjen - takk for noen hyggelige ettermiddagstimer. Det er alltid givende å samles på denne måten og diskutere felles interesser (og litt åttåt), der ikke minst også meningsutvekslinger blir så mye mer nyansert, enn gjennom innlegg her på HFS.