jorwed_
Audio Arkeologen
Morfar, han gjemmer seg bak døra! Jeg sier: HAN GJEMMER SEG BAK DØRA!!
veldig artig bilde. Masse barnlig glede i det.Morfaaaar - du finner meg ikke morfar.............Ikke alt her i livet handler om hi-fi
Vis vedlegget 411469
Uffda...flush...rødme..selvfølgelig har du kontroll på Riverside og The Watch. Flink gutt...hehehehe...Takk for tips Powerpoint , jeg har det meste av Riverside og Big Big Train . Har sett både Riverside og The Watch live også. Regner med at du har call på Steven Wilson også.....
slike stunder er gull verdt. Etter at jeg "arvet" høyttalerne fra J, har det vært noen slike stunder og jeg håper på flere slike etter "motoren" er byttet ut og lyden har blitt nær perfekt.Hadde for øvrig en fabelaktig aften foran anlegget i går kveld. En av disse kveldene man bare faller til ro og går helt inn i musikken - og lyden sitter som ei kule.
Avsluttet aftenen med en bra skive av Fish :
Vis vedlegget 414530
Er det lov å tippe? Skal det spille med Quadene?
Ja det er sånne kvelder man virkelig får valuta for alle ressurser man har lagt ned i anlegget. Viktig å bremse ned noen ganger , tømme hodet for stress og bare flate ut i godstolen. Store musikkopplevelser handler i høy grad om sinnsstemning også.slike stunder er gull verdt. Etter at jeg "arvet" høyttalerne fra J, har det vært noen slike stunder og jeg håper på flere slike etter "motoren" er byttet ut og lyden har blitt nær perfekt.Hadde for øvrig en fabelaktig aften foran anlegget i går kveld. En av disse kveldene man bare faller til ro og går helt inn i musikken - og lyden sitter som ei kule.
Avsluttet aftenen med en bra skive av Fish :
Vis vedlegget 414530
Du burde ta deg en tur ned å høre på disse. Jeg tenkte kanskje å invitere til et treff ut i januar også , når julestresset er over..............Stilige småtasser! Ikke overrasket over at det er god lyd i dem!
Jada, men dette er ingen fotokonkurranse. Har vært fotofreak og reportasjefotograf i nesten 35 år, og trives ofte best når jeg bruker skulderveske for da kan jeg ha med min Sigma DP2 Merrill, men når det kommer til illustrasjonsfoto til hifitråder så tenker jeg "godt nok for bermen".Er egentlig foto freak serru.....