SOUNDSCAPES stereo-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ad digitalkabler: Jeg får være litt forsiktig med å proklamere forskjeller i digitalkabler i tråden din, og må få testet litt mer før jeg mener for mye der. Hvordan coax - A/E kabler oppfører seg kan nok også ha noe i mottakende DACs konfigurasjon å gjøre, inkl dette med klokking for deg som har ulike innstillinger. Helt utenfor mitt kompetansenivå rent teknisk, eneste jeg kan bidra med er subjektive erfaringer ved seende test. Den Van Damme kabelen du nevner var en av de som røk ut i mitt hurtige testforsøk (og også VD coax'en), men som sagt på et så tynt grunnlag at det nesten burde vært usagt. Men den Blue Jeans coax cabelen til USD 18,5, den står seg, også byggteknisk, hvis nå digitalkabler uansett ikke bidrar med egenlyd.

    En kompis av meg streamer fra Tidal, men jeg er så langt ikke helt imponert over det jeg hører, og har ventet med egen løsning. For har man egentlig tid i døgnet - ved siden av jobb og kvinne - til å få spilt musikken man allerede har på CD'er, de nøye utvalgte og anbefalte og som ble kjøpt i stort antall i glansdagene for CD, når streaming potensielt ikke når helt opp? Tror jeg kan spille i årevis uten å komme gjennom CD-samlingen... og NOS-rør har man i enkelte typer for 5 liv.... Men fleksibelt er det, et streamingoppsett blir nok et potensielt prosjekt i 2021, ikke minst med tanke på innskutte bidrag fra neste generasjon som har all musikken sin på mobilen:rolleyes:
    Jeg er absolutt åpen til at folk hører forskjell på digitalkabler , her deler man opplevelser uten å bli sablet ned eller stemplet som noe som helst. Har aldri skjønt hva som provoserer enkelte når andre opplever noe som strider mot egne erfaringer eller oppfatning.
    Tidal er for meg suverent til å sjekke ut musikk man ikke kjenner , samt å spille gjennom ting man ikke nødvendigvis MÅ ha på fysiske formater. Men etter å spilt kun CD en ukes tid så opplevde jeg at streaming lød som om noe var galt et sted :) Fattigere på dynamikk , og nesten forvrengt lyd i forhold til CD transporten.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Er absolutt åpen for å teste annen digitalkabel, da jeg ikke har sammenliknet min XLR kabel med noe annet. Kan lønne seg å sjekke proffmarkedet når det gjelder digital. F.eks Mogami 3080 - som kommer med Neutrik plugger og livtidssgaranti til 355 kroner for en meter !

    mogami.jpg
     

    tom-a

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2003
    Innlegg
    165
    Antall liker
    447
    Torget vurderinger
    1
    Er absolutt åpen for å teste annen digitalkabel, da jeg ikke har sammenliknet min XLR kabel med noe annet. Kan lønne seg å sjekke proffmarkedet når det gjelder digital. F.eks Mogami 3080 - som kommer med Neutrik plugger og livtidssgaranti til 355 kroner for en meter !
    Hehe, Mogami 3173 110 ohm var også en som røk ut i kvalifiseringen :unsure:(tror jeg fant den anbefalt i noen kommentarer der ute etter nett-oppslag) - Nei, dette må jeg sjekke på nytt! :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Hehe, Mogami 3173 110 ohm var også en som røk ut i kvalifiseringen :unsure:(tror jeg fant den anbefalt i noen kommentarer der ute etter nett-oppslag) - Nei, dette må jeg sjekke på nytt! :)
    Ha-ha, bare å starte på'n igjen. Helt ærlig har jeg ikke opplevd de store forskjellene på det jeg har prøvd av coax digital kabler, men som sagt - jeg har et åpent sinn.
    Stikkord jeg vil bruke på en bra digitalkabel - riktig impedans, gode kontakter , bra skjerming ?? Utover det vil jeg ikke tro materialvalg virker inn på samme måte som en analogkabel . Men kanskje tar jeg helt feil ?
     

    tom-a

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2003
    Innlegg
    165
    Antall liker
    447
    Torget vurderinger
    1
    Tja, hva skal man tro om det..?

    I mellomtiden, stille dag i dag uten jobb, så tid for en kaffekopp og tips til noe som smekter tungen (og ikke ørene i denne omgang) - for de som har tilgang til Kaffebrenneriet, dette her er en inner-tier: Sjokolademandler....

    Sjokolademandler.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Tja, hva skal man tro om det..?

    I mellomtiden, stille dag i dag uten jobb, så tid for en kaffekopp og tips til noe som smekter tungen (og ikke ørene i denne omgang) - for de som har tilgang til Kaffebrenneriet, dette her er en inner-tier: Sjokolademandler....

    Vis vedlegget 685668
    Det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår , men mellom nyttår og jul man skal passe på sies det. Så , i julen skal man unne seg noe munngodt med god samvittighet :)
     

    tom-a

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2003
    Innlegg
    165
    Antall liker
    447
    Torget vurderinger
    1
    Jeg hadde litt kontakt med salige Duelund i sin tid - hadde han faktisk på besøk hos meg her i Oslo - en noe underlig skrue av utseende, og kunne bli sår for bemerkninger fra kritikere - men han hadde virkelig et genuint vakkert vitenskapelig sinn! En helt nydelig tenkemåte, så åpen og reflektert - på musikk, stereo, høyttalere, kabler. Som normann født i Norges på mange måter egalitere samfunn, bærer man med seg opportunisten mot selvproklamerte, eller selvopplevde, autoriteter, så troen på profeter eller forbilder er ytterst begrenset hos meg. Men Duelund var ingen slik.

    Selvhøytidlighet er forøvrig den verste byrde man kan gå rundt å bære på. Men til kabler - der lytter jeg fortsatt til noen av Duelunds konklusjoner:

    - plast/PVC påvirker lyden negativt
    - oppbygd statisk elektrisitet i dialektumet påvirker lyden negativt (og der finner man også ubehandlet bomull) - lav luftfuktighet i rommet på om vinteren? Ja, det er intet positivt bidrag (personlig tror jeg også lyd fra høyttaler i rom med normal luftfuktighet er bedre enn i rom med tørr luft)
    - Metall: bruk så lite som mulig. Kraftige kapper og kabelsko, høyttalerkoblinger i massiv, klumpete utførelse - ser solid og pent ut (WBT?), men hvorfor kle seg opp i svær rustning som bare reduserer ytelsen?

    Også er det dette med AC og DC. Har tidligere kjøpt Duelundkabel i bulk, og lyttet etter preferert retning - noen ganger er det faktisk helt tydelig i mine ører (les helt sikker), noen ganger ikke. Vet ikke hvorfor, og har absolutt ingen forutsetninger for å spekulere i årsaker i form av metallstrukturer mv.

    Digitalkabler, for hvordan oppfører dette signalet seg?: Jo, nå var det helt naturlig for meg, på ovennevnte bakgrunn, å tro at det var forskjell på digitalkabler også. Jeg får mekke meg noen i duelundkabel (om bare tiden tillater), og jeg får tak i riktig type kontakter som gir disse 75 ohm og 110 ohm på kabelen respektivt (dog, Duelund mente det ikke var så nøye i sin tid, basert på hans erfaringer) :unsure::)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Jeg hadde litt kontakt med salige Duelund i sin tid - hadde han faktisk på besøk hos meg her i Oslo - en noe underlig skrue av utseende, og kunne bli sår for bemerkninger fra kritikere - men han hadde virkelig et genuint vakkert vitenskapelig sinn! En helt nydelig tenkemåte, så åpen og reflektert - på musikk, stereo, høyttalere, kabler. Som normann født i Norges på mange måter egalitere samfunn, bærer man med seg opportunisten mot selvproklamerte, eller selvopplevde, autoriteter, så troen på profeter eller forbilder er ytterst begrenset hos meg. Men Duelund var ingen slik.

    Selvhøytidlighet er forøvrig den verste byrde man kan gå rundt å bære på. Men til kabler - der lytter jeg fortsatt til noen av Duelunds konklusjoner:

    - plast/PVC påvirker lyden negativt
    - oppbygd statisk elektrisitet i dialektumet påvirker lyden negativt (og der finner man også ubehandlet bomull) - lav luftfuktighet i rommet på om vinteren? Ja, det er intet positivt bidrag (personlig tror jeg også lyd fra høyttaler i rom med normal luftfuktighet er bedre enn i rom med tørr luft)
    - Metall: bruk så lite som mulig. Kraftige kapper og kabelsko, høyttalerkoblinger i massiv, klumpete utførelse - ser solid og pent ut (WBT?), men hvorfor kle seg opp i svær rustning som bare reduserer ytelsen?

    Også er det dette med AC og DC. Har tidligere kjøpt Duelundkabel i bulk, og lyttet etter preferert retning - noen ganger er det faktisk helt tydelig i mine ører (les helt sikker), noen ganger ikke. Vet ikke hvorfor, og har absolutt ingen forutsetninger for å spekulere i årsaker i form av metallstrukturer mv.

    Digitalkabler, for hvordan oppfører dette signalet seg?: Jo, nå var det helt naturlig for meg, på ovennevnte bakgrunn, å tro at det var forskjell på digitalkabler også. Jeg får mekke meg noen i duelundkabel (om bare tiden tillater), og jeg får tak i riktig type kontakter som gir disse 75 ohm og 110 ohm på kabelen respektivt (dog, Duelund mente det ikke var så nøye i sin tid, basert på hans erfaringer) :unsure::)
    Duelund er vel respektert for sine påfunn han , og at kabler påvirker lyd kan jeg absolutt skrive under på. Har man et oppsett i øvre sjiktet, så går man muligens glipp av noe ved å utelukke dette. Men, det beste er å kunne prøve det hjemme i eget oppsett - for det handler om matching som alltid. Så får dere som mener det er placebo gjerne mene det :)
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Årets siste skogstur. Måtte lufte Sigma 24-35mm f2 som ble kjøpt inn oppunder julen. 28mm har på mange måter vært min "normal" linse. Så selv om 24-35 er et begrenset zoom område ligger den akkurat i det området jeg bruker ofte. Ellers er den som ART serien bruker å være. Lyssterk , skarp og rask (fokus).

    GODT NYTTÅR til dere som kikker innom.

    V2.jpg

    V1.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Nytt år , og forhåpentlig et år hvor verden kommer seg i vater igjen. Musikk skal som vanlig bidra til å berike livet for min del , og de siste par dagene har Hiromi dominert anlegget her i huset. Den dama er utrolig både teknisk og musikalsk. Leker seg rundt med Chick Corea, Stanley Clarke band , sitt eget trio project med Simom Phillips / Anthony Jackson - og mye mer. Sistnevnte her live i studio fra albumet Alive :

     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Nytt år , og forhåpentlig et år hvor verden kommer seg i vater igjen. Musikk skal som vanlig bidra til å berike livet for min del , og de siste par dagene har Hiromi dominert anlegget her i huset. Den dama er utrolig både teknisk og musikalsk. Leker seg rundt med Chick Corea, Stanley Clarke band , sitt eget trio project med Simom Phillips / Anthony Jackson - og mye mer. Sistnevnte her live i studio fra albumet Alive :

    Velkommen etter Soundscape ;)
    Og riktig godt nytt år.

    Hiromi er i mine ører en fabelaktig musikalsk dame, teknisk brilljant, men også heldigvis svært improvisatorisk.
    Prosjektet hun hadde med Simon Philips og Anthony Jackson, og da spesielt skiva "Alive" gnistrer av spilleglede fra alle 3.
    Det "groover" noe hinsides, og den er mye spilt her nede i hulen.
    Men nå har den stått alt for lenge stille i hylla kjenner jeg.
    La henne dominere anlegget en stund til :cool:
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Velkommen etter Soundscape ;)
    Og riktig godt nytt år.

    Hiromi er i mine ører en fabelaktig musikalsk dame, teknisk brilljant, men også heldigvis svært improvisatorisk.
    Prosjektet hun hadde med Simon Philips og Anthony Jackson, og da spesielt skiva "Alive" gnistrer av spilleglede fra alle 3.
    Det "groover" noe hinsides, og den er mye spilt her nede i hulen.
    Men nå har den stått alt for lenge stille i hylla kjenner jeg.
    La henne dominere anlegget en stund til :cool:
    Absolutt. Hun er ikke på ingen måte ny her , men jeg har ennå noen som må bestilles ser jeg....


    hiromi.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Absolutt. Hun er ikke på ingen måte ny her , men jeg har ennå noen som må bestilles ser jeg....


    Vis vedlegget 686033
    Jøye meg, respekt :oops:
    Jeg har ikke hørt halvparten av de skivene, men der i mot sett og hørt mye av henne på youtube.com
    Jeg falt fullstendig for jazzpower trioen Hiromi/Jackson/Philips, og handlet deretter skiva "Alive".
    Mistenker sterkt at jeg ramlet rett opp i indrefileten ;)
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Jøye meg, respekt :oops:
    Jeg har ikke hørt halvparten av de skivene, med der i mot sett og hørt mye av henne på youtube.com
    Men jeg falt fullstendig for jazzpower trioen Hiromi/Jackson/Philips, og handlet deretter skiva "Alive".
    Mistenker strekt at jeg ramlet rett opp i indrefileten ;)
    Med det kompet blir det vel ikke feil nei, men det meste hun gjør er verd en lytt. Det veksler mellom fusion og jazz - og alle nyanser i mellom.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    2020 var ikke det mest spennende året for nye utgivelser synes jeg. Men noen har festet seg og blir spilt om igjen. Denne har vokst såpass at jeg tror jeg må spandere på meg den i fysisk format . Kompliment til utøver der altså, da jeg prøver å være kresen på hva jeg kjøper for tiden :)

    eaw.jpg

    eawclose.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Ring Van Möbius
    The 3rd Majesty

    Ring-Van-Mobius.jpg


    Et gammelt prog-hode som mitt kommer vel ikke utenom denne. Her går man rett på tidlig Emerson Lake & Palmer så det fyker . Etter en knallåpning med herlig analog synth og trommespill med sinnsykt driv venter man nesten på vokalen til Greg Lake. I stedet minner de vokale partiene sterkt om Van der Graaf Generator , noe den første skiva deres også hadde elementer av. Hele plata oser av god gammel 70 talls prog , og selv om det skinner tydelig gjennom hvor de har hentet inspirasjonen blir det ikke plagiat . Denne havner på min liste over de beste skivene fra 2020.

    WEB_Image Ring Van Möbius The 3rd Majesty - LTD (L 7090039723530-1361059278.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Da er vi 2 Soundscape hva gjelder valg av årets skive. RvM troner øverst på min liste over egne ervervede progalbum i 2020.
    Og dæven som det har vært nødvendig å fylle på med musikk i året som gikk.
    Jeg regner med at vi må stålsette oss i ennå 6-8 mnd.
    Sånn sett har denne jula vært ekstra tung med det vedvarende gråværet og regn, men jeg skimter gyllent lys mellom trærne i skogen.

    DSC_2666.JPG
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Da er vi 2 Soundscape hva gjelder valg av årets skive. RvM troner øverst på min liste over egne innkjøpte progalbum i 2020.
    Og dæven som det har vært nødvendig å fylle på med musikk i året som gikk.
    Jeg regner med at vi må stålsette oss i ennå 6-8 mnd.
    Sånn sett har denne jula vært ekstra tung med det vedvarende gråværet og regn, men jeg skimter gyllent lys mellom trærne i skogen.

    Vis vedlegget 686313
    Ja, vi får tro det går mot lysere tider på flere måter - fint bilde ! Som de fleste er jeg rimelig lei pandemien , men det er viktig å ikke skeie ut nå i innspurten. Forer på med musikk , TV serier og annet som gjør det levelig å isolere seg. Komme seg ut i naturen er også bra.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Da har vi nesten likt "modus operandi" Soundscape.
    Så fort det er ei gløtte i været triver jeg tak i mitt Nikon D810 med Tamron SP 24-70 mm F/2.8, fyrer Panzervogna og drar til "mitt" turterreng.
    Ren og skjær renselse for min del med påfyll av energi.
    Å så er det jo moro å leke med "nytt "kamera.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Da har vi nesten likt "modus operandi" Soundscape.
    Så fort det er ei gløtte i været triver jeg tak i mitt Nikon D810 med Tamron SP 24-70 mm F/2.8, fyrer Panzervogna og drar til "mitt" turterreng.
    Ren og skjær renselse for min del med påfyll av energi.
    Å så er det jo moro å leke med "nytt "kamera.
    D810 er bra verktøy , og jeg hører flere skryter av Tamron 24-70. Ser ut som både Nikon og Canon har fått seriøs konkurranse fra flere hold når det kommer til objektiver. Mine Sigma ART linser har bekreftet det. Sirkler meg inn på en ny PC skjerm om dagen, så blir det snart skikkelig redigeringsverktøy her også.
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Godt Nyttår!

    Her har du et nyttårstips du kanskje ikke har hørt :)

    Vis vedlegget 686388
    Takker ! Damen er så vidt representert i huset, og Lento i begge formater. Kjøpte den når skiva ble utgitt for en rimelig vinylpris m/bonus CD. Faktisk en av svært få nye skiver jeg har kjøpt på vinyl , men tenkte det var fint å ha begge som en referanse den gang jeg skrudde noen gamle platespillere.

    Pussig nok spurte en av mine døtre om jeg hadde hørt samme skiva her forleden. Hun hadde hørt den på jobben, og tenkte kanskje det var i min gate :)

    YSN.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Altså....nå må snart noen kjøpe den jævla Garrard'en som ligger på Finn , så jeg slipper å fortelle meg selv minst 5 ganger om dagen at jeg har ikke bruk for / råd til den spilleren nå. Så sitter det en kødd og hvisker bak øret - tenk hvor kul den hadde vært med Quad oppsettet osv. :confused::mad:

    696_263473292.jpg

    Quad oppsett.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Syns du skal kline til! For jeg har virkelig ikke bruk for den 😳😜 det er en lekker spiller!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Syns du skal kline til! For jeg har virkelig ikke bruk for den 😳😜 det er en lekker spiller!
    Det er tydelig at markedet for vinylspillere har forandret seg med så mye nyprodusert det er for tiden. Mye tyngre å selge gode vintage spillere i dag enn for noen år tilbake.
     

    Mongo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2008
    Innlegg
    176
    Antall liker
    163
    Torget vurderinger
    1
    Ikke så sikkert det- har nettopp solgt en Townshend Rock 3 til en god pris.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja min denon dp59 forsvant på få minutter. Men nå skal vel endel kredittkort betales for mange etter julekaoset samt det sitter vel kanskje litt lenger inne å bruke penger om dagen da usikkerheten blomstrer igjen?
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Noen tok til vettet og kjøpte Garrard spilleren så jeg. Første uka i januar starter bra med skyfri himmel. På tide å hive ut jula for denne gang. Årets første (og siste) bilde av plast-kitchet før det ender på loftet igjen !

    julestæsj.jpg
     

    Lancaster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.08.2013
    Innlegg
    851
    Antall liker
    2.105
    Torget vurderinger
    1
    Altså....nå må snart noen kjøpe den jævla Garrard'en som ligger på Finn , så jeg slipper å fortelle meg selv minst 5 ganger om dagen at jeg har ikke bruk for / råd til den spilleren nå. Så sitter det en kødd og hvisker bak øret - tenk hvor kul den hadde vært med Quad oppsettet osv. :confused::mad:

    Vis vedlegget 686409
    Vis vedlegget 686410
    Nå kan du bare senke skuldrene dine og slappe helt av, jeg tok ansvar og forløste deg fra den indre konflikten om å kjøpe eller ikke kjøpe.
    Skjønt, nå dukket det opp en indre stemme i mitt hode som sier "hva skal nå til for at Soundscape skal selge Quad settet sitt til meg, det vil jo bare se og spille helt strålende sammen med en flott Garrard og Epos..."
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.940
    Antall liker
    32.927
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Nå kan du bare senke skuldrene dine og slappe helt av, jeg tok ansvar og forløste deg fra den indre konflikten om å kjøpe eller ikke kjøpe.
    Skjønt, nå dukket det opp en indre stemme i mitt hode som sier "hva skal nå til for at Soundscape skal selge Quad settet sitt til meg, det vil jo bare se og spille helt strålende sammen med en flott Garrard og Epos..."
    GRATULERER ! En episk klassiker rett og slett. Quad settet - ha-ha , er vel bare å grave dypt nok i lommeboka det. Det meste kan omsettes , selv om noe er dypere forankret enn andre ting :)
     

    Lancaster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.08.2013
    Innlegg
    851
    Antall liker
    2.105
    Torget vurderinger
    1
    Jo takk, jeg er fornøyd med dette kjøpet ja :)
    Hva gjelder Quad settet får jeg nok bare kaste litt lange blikk mot det med jevne mellomrom, planen har alltid vært å ha engelsk rørforsterker og få et klassisk engelsk oppsett, dog må jeg nok avvente nye innkjøp i nærmeste fremtid. Den som venter...!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn