God morgen Sound
Gleder meg til å få den nye platen hennes hjem
Ha en fin helg
mvh
Ha en fin helg
mvh
Takk det samme , platen skuffer ikke den !God morgen SoundGleder meg til å få den nye platen hennes hjem
Ha en fin helg
mvh
De ble virkelig flotte SoundBarnebarn på besøk. Morfar er innviet i plus-plus konstruksjon. Kabelmekking og plus-plus er en perfekt kombinasjon. Bra workshop dette her
Vis vedlegget 754815 Vis vedlegget 754816 Vis vedlegget 754817
Hvor kjøpte du den Sound ?Da er barnebarn med familie på vei hjemover etter høstferien - og det er bare å koble opp anlegget. Ulteria med Ginne Marker har release i dag , så det er en fin start på dagen.
Vis vedlegget 755366
Streames fra QobuzHvor kjøpte du den Sound ?
Takker, jeg synes selv de ble bra. Brukte 4mm2 denne gang - mest fordi det er plass til det. Trenger neppe 20A på et vanlig apparatDe ble virkelig flotte Soundselvgjort er velgjort
mvh
Da får jeg vente..Streames fra Qobuz![]()
Den er nok tilgjengelig flere steder fra i dag - også på fysisk format.Da får jeg vente..![]()
Lav sol over Quad / Roksan anlegget mens Qobuz byr på nytt Yes album. Noe som på 70 tallet ville vært en stor begivenhet. Nå er det sånn - har de kommet med nytt album ?
Den var helt grei, men ingen kommende klassiker. Pink Floyd er lagt ut i 24bit på Qobuz. Animals spiller fint i 192k/24bit på hovedanlegget.Regner med at den er ganske trist?
De burde lagt inn årene i 1978...
TakkerDet er så stilrent og perfekt. Im loving it.
Nei, da får jeg sitte og fundere daFår meg til å tenke på denne:
… og der var det ikke mulig å legge inn link?!?
Det var bra størrelse på den krona der. Definitivt en fordel med LED pærerSånn. Ikke enkelt når noen web-browsere ikke…
Nice!Takker, jeg synes selv de ble bra. Brukte 4mm2 denne gang - mest fordi det er plass til det. Trenger neppe 20A på et vanlig apparatHadde bestilt kontakter med carbon i sølv/hvit som sist, men fikk tilsendt feil. De mørke er uansett like fine (mange vil si finere), men blir ikke lik den første da..........
Vis vedlegget 755381 Vis vedlegget 755385
You got PMNice!
Trenger man å lodde med disse? Hvor å få kjøpt, plis?
Takker , føler meg litt rusten enda. I mine yngre dager var jeg mye mer aktiv , men aldri for sent å gå all in igjen.Mange flotte bilder du tar soundscape!![]()
Qobuz gjør at man blir tregere med å bestille skiver. Greit å høre gjennom noen ganger først. Således filtrerer jeg bort mange bomkjøp som alene ville kostet mye mer enn et abonnementForundret over at det tok deg så lang tid med den plata. Som alltid, utsøkte bilder
"... og så fant du en kongle, og vaglet avgårdeHvordan var den igjen - Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro..... Vis vedlegget 759645 Vis vedlegget 759646 Vis vedlegget 759647