De er goneOg et par B&O’s så vidt jeg husker.
De er goneOg et par B&O’s så vidt jeg husker.
Det ble vel en konkurrent til Garrard. 301 mot TD-124 , mens 401 gikk samtidig med TD 125 sånn ca ? TD-125 kostet 50% mer enn en TD124 ny , men det er TD 124 som er mest ettertraktet i dag. Mellomhjul lik Garrard spillerene, mens TD 125 er remdrevet. At de alle rusler og går etter alle år viser jo at det er kvalitet da.
Må vel også nevnes at TD125 ikke har det samme bånndraget i bassen som mellomhjulspillere har.Oki. Tusen takk. Da lærte jeg noe i dag!![]()
Nei, mellomhjulspillere har en greie der. Til og med en pimpa Lenco har det noe av det bånndraget.Må vel også nevnes at TD125 ikke har det samme bånndraget i bassen som mellomhjulspillere har.![]()
Ingenting å unnskylde. Bare interessant å utveksle noen fakta / meninger. Og der er en grunn til at TD 124 og Garrard 301/401 har den status de har.Sorry. Var ikke meningen å starte en diskusjon her![]()
Forrige gang jeg plukket opp noe utstyr var det korona og no-go. Men dette er et hjem du husker - lysekronerFlott hjem du har Soundkunne ha trives der
mvh
Takker. The Best is yet to come . Art Nouveau dronningen henger i TV stua , mens den enda eldre kronen som skimtes bakenfor i hjørnet skal ned i Stereostua. Må bare forsterke feste først , og vurderer en oppussing av hele stua i samme slengen.Forrige gang jeg plukket opp noe utstyr var det korona og no-go. Men dette er et hjem du husker - lysekroner![]()
Jeg har åpent fosterhjem for uønskede platespillereSå var det disse Lenco'ene da. Kjenner jeg ikke har hodet helt tilstede i å skru platespiller altså. Spørs om ikke de går på lageret igjen. Får heller snurre en skive eller to på Sony spilleren...........
Vis vedlegget 763402 Vis vedlegget 763403
Så godt å vite , den dagen jeg hiver de ut på gataJeg har åpent fosterhjem for uønskede platespillere.
Takker. Foto har gått side om side med hifi som hobby siden tenårene.Finfin tråd du har her! Du er dyktig med kameraet!![]()
Veldig trivelig tråd!God morgen i blåtimen . Pakke fra Platekompaniet på trappa gjør det jo ekstra hyggelig å stå opp. Da har de endelig klart å skrape sammen 15 av de 16 CD platene jeg bestillte , men det var en vinyl i siste pakka. Hvor vanskelig er det å pakke riktig når det står CD hele veien på lista liksom
Ja-ja, da har jeg Ring Van Möbius 3d Majesty på vinyl. Gidder ikke styre med det, den får innvilget asyl i Stereostua.
Blåtimen - her i går ettermiddag . En god dag ønskes de som forviller seg innom tråden
Vis vedlegget 764572
Akkurat som jeg skulle sagt det selv.Skulle jeg først få vinyl i stedet for CD - så var dette den rette skiva. Den er spilt inn på 16 spors analog tape-maskin og mikset med analogt utstyr over hele linja. En sjelden fugl i den digitale tidsalder. Og det kler musikken og låter herlig !
Vis vedlegget 764641
Hvorfor gjorde ikke du det med en gang lurer jo jeg på da
Gravde ikke dypt nok i skuffen etter skruerHvorfor gjorde ikke du det med en gang lurer jo jeg på da![]()