TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Håper du slipper. Det er ikke noe mål å sette seg, desverreBlir bra dette,satser på 100% arbeidsufør så jeg kan henge der hele dagen med kaffe og fyrstekake
Håper du slipper. Det er ikke noe mål å sette seg, desverreBlir bra dette,satser på 100% arbeidsufør så jeg kan henge der hele dagen med kaffe og fyrstekake
Det var ikke særiøst ment,derforfjestetHåper du slipper. Det er ikke noe mål å sette seg, desverre
Ahhh... en Dynavector DV-3000 Gold preamp!
Mulig det. Plukket den opp i Nittedal tidlig i sommer. Ser hel og komplett ut.Er det den gamle DV armen min tro? Med samme blå hammerslagslakk som fronten på DV-3000?
Så sant - måtte bare samle noen folk å få det gjort. Tar ikke 65 kilo alene over hodet samtidig som man løsner bolter osv.Det var pokker ta meg på tide
Nei det skulle tatt seg utSå sant - måtte bare samle noen folk å få det gjort. Tar ikke 65 kilo alene over hodet samtidig som man løsner bolter osv.
Høres ut som risikosport aleneSå sant - måtte bare samle noen folk å få det gjort. Tar ikke 65 kilo alene over hodet samtidig som man løsner bolter osv.
Leste bare tre siste innleggene og fikk noen rare bilder på netthinnen.. Ny dame? Løftet opp? Bolta til taket??..... Hmm...Så sant - måtte bare samle noen folk å få det gjort. Tar ikke 65 kilo alene over hodet samtidig som man løsner bolter osv.
Nå har du litt for mye fritid HCSLeste bare tre siste innleggene og fikk noen rare bilder på netthinnen.. Ny dame? Løftet opp? Bolta til taket??..... Hmm...
Anlegget står stort sett på hele tiden, og selv om jeg ikke sløser med strøm kan man ikke fryse seg gjennom vinteren heller. Har bestilt ved til neste kuldeperiode , det er tross alt oppvarming som er den dyreste posten.Venter i spenning på strømregningen jeg også, har levd som normalt. Fryse gidder jeg ikke å kjelleren varmes opp med elektrisitet, hørt like mye musikk som alltid
Bruker ved til å varme opp i 2 etg, i kjelleren er det kun en åpen peisløsning. Den egner seg dårlig til oppvarming, selv om kråka nok ville likt at jeg fyra litt for den Med to gutter i hus blir det en del strømbruk som følge av det, men har normalt lavt strømforbruk sammenlignet med svigersAnlegget står stort sett på hele tiden, og selv om jeg ikke sløser med strøm kan man ikke fryse seg gjennom vinteren heller. Har bestilt ved til neste kuldeperiode , det er tross alt oppvarming som er den dyreste posten.
Vi topper den med 5000ink nettleie helt sinnsyktJeg er glad jeg ikke har to tenåringsdøtre med disse strømprisene. De skal gjerne dusje tre ganger om dagen og ha minst 25 grader på rommet.
Fikk strømregning på kr 850,- for november nå, så jeg er fornøyd. (110kvm fordelt på 2 etg). Ha en flott lørdag @soundscape
6250 ink nettleie her. 2 varmepumper og vedfyringVi topper den med 5000ink nettleie helt sinnsykt
er inkl nettleie her også. Jeg fyrer med ved, derfor lavtVi topper den med 5000ink nettleie helt sinnsykt
5k merkes på pengesekkenVi topper den med 5000ink nettleie helt sinnsykt
enten må du lukke vinduene når du fyrer eller så må du sette ovnen innendørs!6250 ink nettleie her. 2 varmepumper og vedfyring
Typisk adelen å ha 2 varmepumper da... jålebukk nei vi har hatt et bevisst forbruk, men gammelt hus osv.. kunne vært verre6250 ink nettleie her. 2 varmepumper og vedfyring
Absolutt! Det går jo på bekostning av annet, men føler med de som sleit før denne galskapen5k merkes på pengesekken
Føler med deg, det svir litt med tanke på at kraftverkene tjener fett på salg til utland hele året å blodlate oss på vinter
Hehe,det er jo 4 som dusjer her,pluss oppvask/vaskemaskin,matlaging,Stereo,4 tv’er,++++enten må du lukke vinduene når du fyrer eller så må du sette ovnen innendørs!
Ja mindre enn det er overlater vi til arbeiderklassenTypisk adelen å ha 2 varmepumper da... jålebukk nei vi har hatt et bevisst forbruk, men gammelt hus osv.. kunne vært verre
Skjønner jeg har en liten regning i vente, heldig vis er prisen her litt lavere en i ditt områdeHehe,det er jo 4 som dusjer her,pluss oppvask/vaskemaskin,matlaging,Stereo,4 tv’er,++++
Jeg har gått med tanker om varmepumpe nr. 2, men må nok revurdere, vil jo ikke bli asosiert med adelenJa mindre enn det er overlater vi til arbeiderklassen
Fornuftig. Er et eget folkeslag det derJeg har gått med tanker om varmepumpe nr. 2, men må nok revurdere, vil jo ikke bli asosiert med adelen
Hadde du bodd i mitt hertugdømme hadde jeg bidratt med en slant på den pumpa. Men siden du bor i banjodistriktet så faller de godene bortJeg har gått med tanker om varmepumpe nr. 2, men må nok revurdere, vil jo ikke bli asosiert med adelen
Trnker vi bytter ut banjo med fele, da snakker viHadde du bodd i mitt hertugdømme hadde jeg bidratt med en slant på den pumpa. Men siden du bor i banjodistriktet så faller de godene bort
Alt utenfor hertugdømmet er banjolandTrnker vi bytter ut banjo med fele, da snakker vi
Banjo land har jeg emigrert fra
Jeg slo deg med drøye 400 kroner. Og ja, man skulle gjerne brukt de kronene på noe annet. Men, en gammel kåk på 200m2 bruker energi, og selv om den er etterisolert med 3 lags vinduer osv. holder ikke hele huset dagens standard . Ikke alle rom er oppvarmet heller , men bad, vaskerom osv. må holdes varmt - ellers risikerer man frosne vannrør osv. - noe som ikke akkurat blir billigere.Vi topper den med 5000ink nettleie helt sinnsykt
En tidsriktig snurre har du også til den skiva !Godt tips Soundscape, ble Japan press på gml snurra her. Etter snømåking Vis vedlegget 771264