TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
God sommer mr og håper du kikker innom dann og vann
Takk det samme. Inne til lunsjpause etter å ha angrepet en tuja hekk som har fått dårlig stell en stund. Snøen har herja litt i vinter også. Svett og sulten nå !God sommer mr og håper du kikker innom dann og vann
Hos meg dett blomane av nå...
En liten anekdote......Edie Brickell & New Bohemians
Shooting Rubberbands at the Stars er et sjarmerende debutalbum (1988) jeg ikke har spilt på lange tider. Med Tambaqui dac'en er det som å høre en bra remaster. Paul Simon ble tydeligvis sjarmert også - han giftet seg senere med dama
Vis vedlegget 1021393
Vis vedlegget 1021397
Under intervjuet oppstår en noe småklam episode hvor Adrian Belew breker i vei om alle bassistene de hadde inn på prøvespilling, hvor på Tony Levin en smule forbløffet utbryter "Var jeg på prøvespilling for å se om jeg passet inn i bandet?" Hvor på en litt snørrhoven Belew bekrefter dette.
Jeg holdt på og kaste opp i kaffe koppen. Helsike Mr. Belew, du laget jo disse platene sammen med Tony Levin m.fl. Hvem ellers skulle spilt bass i denne "line upen"?
Sokker?🫣Kan noen si meg hva de røyker på bakrommet i Oslo letter center ?
Sendt fra Frankrike 3.mai - ankommet Oslo 6. mai. Sendt fra Frankrike igjen 15.mai ?
Sendingen er sendt fra avsenderland.
15. mai 2024 kl. 14:20
Oslo Letter Center
Sendingen er sortert og videresendt.
6. mai 2024 kl. 13:58
1470 Lørenskog
Sendingen er ankommet mottakerlandet.
6. mai 2024 kl. 13:56
Oslo Letter Center
Sendingen er sendt fra avsenderland.
3. mai 2024 kl. 18:43
Roissy Courrier International
Sendingen er ankommet eksportterminal.
3. mai 2024 kl. 17:43
Roissy Courrier International
Pakken er hentet og er under transport.
3. mai 2024 kl. 16:43
932440
Sokker?🫣
Ja , man setter ekstra pris på våren og sommeren etter en lang vinter . God 17. mai til deg også og dere som kikker innom tråden !Naturen er så vakker og det er rart å tenke på at det ikke er lenge siden vi stod med snøskuffen og forbannet denne snøen! Ha en fin kveld og
Feiring i morgen
Flott bokeh ! Åpenbart et kvalitetsobjektiv med mange (nok) lameller
Meget fornøyd med det objektivet. Sylskarp selv på full blender (men lite dybdeskarphet selvfølgelig). Kamera er Nikon D850.Flott bokeh ! Åpenbart er kvalitetsobjektiv med mange (nok) lameller
He-he, det holder med et pusleanlegg på verkstedet bakerst i garasjen.I hemmelighet så klargjøres et til lytterom ute i garasjen?
Samspillet til besetningen på Astounding.. er meget bra. Jeg så denne videoen tidligere i kveld . Har noe fra før - både på vinyl og CD , men på tide å kjøpe inn mer.Anouar Brahem har så utrolig mye bra. Har en spesiell forkjærlighet for Astounding Eyes of Rita, både albumet og sangen. Han er på bucket listen over artister jeg må få sett.
Forresten ganske fin den plata han spilte inn med Garbarek og Hussain, men den kan bli litt enerverende hvis en ikke er i det rette humøret. Det fine med Brahem, synes jeg, er at så mye av musikken hans er akkurat passe «eksotisk» uten at det blir helt smalt og sært. Og innspillingene er jo bare helt nydelige.
Takk for det gismo. Fargene er de samme som før , men det hjelper virkelig å friske opp etter noen år i vær og vind. Føler jeg får ny garasje igjen. Huset blir et større prosjekt, men det er bare å starte i ene enden, og ikke tenke på hvor mye man har igjen å gjøre. Og håpe værgudene gir meg noen uker til uten regn ila sommeren.Blir virkelig fint
gismo