soundscape
Æresmedlem
Hvis penger ikke spilte noen rolle. Men denne bruker samme transporten jeg allerede har - og prisen er langt over 200K - så jeg tror ikke det gitt.Jeg er jo litt glad i bling, men det får være grenser
Hvis penger ikke spilte noen rolle. Men denne bruker samme transporten jeg allerede har - og prisen er langt over 200K - så jeg tror ikke det gitt.Jeg er jo litt glad i bling, men det får være grenser
Han var såpass fortumlet etter tidsreisen - at jeg ville ikke utsette ham for mer. Ville jo ikke risikere at han skar av seg et øre eller noe sånt. Han virket ikke helt tilregnelig for å si det sånn.Lånte han øre til anlegget også mens han var der?
Mulig det ikke er så rift om andreplassenFus! Jeg tar brunetten!
Kunne ikke vært mere enig. Det å samles og utveksle lytte/musikkopplevelser og utforske nytt og ukjent terreng / noen gange pushe grensene litt er veldig inspirerende. Anlegg og utstyr blir kun et verktøy man bruker til å presentere musikken. Det sagt så mener jeg ikke at utstyret er uten betydning. Det blir som
Det er dette som er så fantastisk med å være kjent med både musiker og musikkinteresserte. Samles å prøve ut ting sammen og diskutere opplevelsene, dele erfaringer å få høre musikk man ellers aldri hade kunne tenkt seg.
Withholding Pattern (CD) (1985) (0042282540720) Surman John Forventes å være klar for sending 24. - 28. jan | | |
Wood (CD) (2011) (0181475700920) Brian Bromberg Forventes å være klar for sending 28. - 31. jan | | |
Hellbound Train: An Anthology (CD) (2022) (0602445574803) Steve Tibbetts Forventes å være klar for utsendelse neste virkedag. | | |
Dark Eyes (CD) (2009) (0602527112664) Tomasz Stanko / Quintet Forventes å være klar for sending 29. jan - 3. feb | | |
Llyria (CD) (2010) (0602527428208) Nik Bartsch / Ronin Forventes å være klar for sending 29. jan - 3. feb | | |
Blue Maqams (CD) (2017) (0602557672657) Anouar Brahem Forventes å være klar for sending 29. jan - 3. feb | | |
Funeral Dance (CD) (2023) (4038952001062) Helge Lien Trio & Tore Brunborg Forventes å være klar for sending 28. - 31. jan |
Ehhh, nei - har ingen gardin fetishmeSitter du og smatter og føler på gardiner?
Ikke som de 2 som var her altså, han ene satt og smattet til Jazz musikk og han andre satt og følte på gardinene. pussige fyrerEhhh, nei - har ingen gardin fetishme
Ang gardiner, har et ambivalent forhold til denne selv, men med IKEA Hoppvals nedtrekk gardin kan mye løsesSitter du og smatter og føler på gardiner?
Utrolig mange gode historiene om Finnskogen og stort sett så kjøper jeg de fleste, her er såpass mye magi og trollskap så ingen ting forundrer megTwnkte på deg her @gismo - som stadig frekventerer Finnskogen. Leste nettopp en artikkel om et sted der. Det går mye myter og historier om flere plasser.
Jeg hadde selv en Mor-mor som var vokst opp i traktene der, og hun fortalte historier fra barndommen da jeg var liten. Om det var paranormale opplevelser , eller bare barns fantasier etter å ha skremt opp hverandre vet jeg ikke , men jeg elsket å høre henne fortelle om sine opplevelser og historier da jeg var barn.
Spøkelset på Välgunaho – Finnskogene