Diverse Spam i tråden for gode kjøp eller ikke?

Bør diskusjoner om produktene være tillatt i tråden for gode kjøp på nettet?

  • Diskusjon er ikke tillatt

    Stemmer: 32 46.4%
  • Diskusjon er tillatt

    Stemmer: 20 29.0%
  • Gir blanke f...

    Stemmer: 17 24.6%

  • Totalt antall stemmer
    69
  • Avstemningen er stengt .

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.846
Antall liker
50.866
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Evo II: Der tar du feil. Jeg veit både hvordan og hvorfor. Det er derimot forbud mot link i de aller fleste tråder her. Så jeg forholder meg til det. Dessuten: Det er et bevisst valg fra min side, Fordi jeg bestandig gir de opplysninger som er relevante. Og legger ganske så mye jobb i å lete etter det jeg selv anser som gode kjøp.

Terje-A: Det "vrange" her er å i nevnte tråd plutselig ikke godta det man som HFSer blir innprentet i alle bauger og kanter ellers..
Problemet er at det du skriver ikke samsvarer med det på,Finn.no og dermed ikke er lett og finne. Den tråden er det faktisk lov og linke i.
Men for all del bare fortsett og vær sær du.

O
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Snart flommer det over av personlige historier og opplevelser, hva som passer best med hva i et oppsett, osv., som igjen blir gjenstand for kommentarer. Diskusjoner frem og tilbake om graden av det presumptivt gode tilbudet.
Ja, sånt vil vel alle ha seg frabedt på et diskusjonsforum, makan! [emoji12]

Sensitiv gjeng må jeg si, aldri sett så mye diskusjoner og reaksjoner på hvordan en tråd skal pleies. [emoji849]Alt skriveriet om hva andre bør eller ikke bør gjøre blir jo i sum langt mer forstyrrende enn om tråden hadde fått leve sitt eget liv.

Men for all del, kjør på. [emoji6]
Hei, diskusjontrengte mann. Det er flust av tråder der du kan diskutere deg blå dagen gjennom. Det er tom en egen tråd der det oppfordres til å diskuetere gode kjøp. Ta gjerne en diskusjon med kona di også hvis du fortsatt ikke er tilfredstilt, da. Den aktuelle tråden ble opprettet med intensjonen - se første innlegg - om å tipse om gode kjøp på nettet (som man selv ikke ønsker å benytte seg av). De som frekventerer den tråden, er på jakt etter et godt kjøpetips, ikke noen diskusjonspartnere som i andre tråder. Således er det, som eneste tråd her inne, som det er tillatt å poste en annonselink i. Som sagt, søker du andre pratemakere, så er det altså ikke mangel på andre muligheter.

Men jeg vedgår at dersom folk har vett til å styre seg, så går det stort sett seg til. Men som alltid er det noen - de samme - som ikke klarer det. Og som vi har sett, så flommer det over av anekdoter av typen "elskeren til katta til en nabo jeg hadde fra den tiden jeg bodde i Alta hadde god erfaring med ditten og datten. Og min mor var enig!". Ok, innimellom så dukket det et eller annet tips opp, bare man scrollet nok. Ikke min greie, altså. Det er nå min mening. Du kan seff ha din. (Se det, nå diskuterer vi og greier!)
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.870
Antall liker
17.459
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Bra innlegg, Herr Ordsmed :)
Skal du til Oslo i helgen? Sånn for å se etter gode kjøp mener jeg :) (For å opprettholde relevansen)

J
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.433
Antall liker
17.148
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
^ og ^^.
Se her ja. Nå blir jaggu en tråd der det diskuteres hvorvidt man skal akseptere "spam" i form av OT-kommentarer, eller ikke "spammet" med OT, selv om det det forsøkes sneket inn en ørliten relevansrettferdiggjøring:cool:;)
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.936
Antall liker
17.212
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Ja, hvem er lettfornærmet; den som føler at han ikke får kommentere, eller den som ikke liker kommentarer i tråden?

Sikkert er iaf at det alltid er tåpen som drar "du-er-så-hårsår"-kortet :rolleyes:
 
Topp Bunn