Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
Nei, men det er slik det går når man slutter å drikke. Unaturlige valg som det må jo føre til negative konsekvenser.pedal skrev:Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
Og hva lærer man av det ?baluba skrev:Nei, men det er slik det går når man slutter å drikke. Unaturlige valg som det må jo føre til negative konsekvenser.pedal skrev:Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
;D ;D ;DTrane skrev:Og hva lærer man av det ?baluba skrev:Nei, men det er slik det går når man slutter å drikke. Unaturlige valg som det må jo føre til negative konsekvenser.pedal skrev:Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
A beer a day keeps the carrot away...eller no sånt ?
Ikke bare noe sånt, men akkurat sånt.Trane skrev:Og hva lærer man av det ?baluba skrev:Nei, men det er slik det går når man slutter å drikke. Unaturlige valg som det må jo føre til negative konsekvenser.pedal skrev:Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
Vi kan forøvrig gratulere Tom med med 62 års dagen i dag. (7. desember 1949) Gratulerer med dagen!baluba skrev:Ikke bare noe sånt, men akkurat sånt.Trane skrev:baluba skrev:Nei, men det er slik det går når man slutter å drikke. Unaturlige valg som det må jo føre til negative konsekvenser.pedal skrev:Har'n blitt veggis?Trane skrev:Tom ser ut som ei lavkarbo gulrotkake i duggfrisk sommereng
Og hva lærer man av det ?
Den ble jeg ikke helt komfortabel med, ble litt for mye fuzz og overstyrvrengt utblåsning for min smak, men i små doser går det an.Roberten skrev:I følge meg ga Sleigh Bells ut fjorårets absolutt beste album, og nå er det jommen ikke lenge til neste fuzzsøte og totalt overstyrtvrengte utblåsning. Fjortende februar kommer Reign of Terror.
Jeg kjenner at jeg gleder meg, skikkelig.
Tor skrev:Thåstrøm - Beväpna dig med vingar
Har trua på den der. Petter Carlsen er med på skiva, med backing vocals på spor 1 og 2. Kan bli veldig spennende!atonal skrev:Er spent på den nye til Anathema
http://www.kscopemusic.com/2012/01/31/anathema-reveal-details-of-their-new-studio-album-weather-systems/
Det er nå mulig å forhåndsbestille den nye skiva til Anathema fra burningshed.com. Finnes både på CD og vinyl.vargen skrev:Har trua på den der. Petter Carlsen er med på skiva, med backing vocals på spor 1 og 2. Kan bli veldig spennende!atonal skrev:Er spent på den nye til Anathema
http://www.kscopemusic.com/2012/01/31/anathema-reveal-details-of-their-new-studio-album-weather-systems/
HmmmTor skrev:New Multitudes - Jay Farrar (Son Volt), Will Johnson (Centro-matic), Anders Parker (Varnaline), and Yim Yames (My Morning Jacket)
http://www.americansongwriter.com/2012/02/video-jim-james-and-jay-farrar-discuss-new-multitudes/
Gode nyheter. Et av de beste, mest energiske og tidseffektive livebanda, får håpe på snarligen Oslo-visitt.Roberten skrev:31/3 kommer Bäddet För Trubbel med nytt album. Det kan ikke bli noe annet enn bra.
Hah!Lyngen skrev:Kommer ikke opp hos meg :-\. Er det noe bra?