ErosLoveking
Æresmedlem
åååååååå fy faen!!Roberten skrev:Oblivians er i studio om dagen. På In The Red denne gangen. Glær mæ !
åååååååå fy faen!!Roberten skrev:Oblivians er i studio om dagen. På In The Red denne gangen. Glær mæ !
Presis. Ble nødt til å jekke meg en øl.ErosLoveking skrev:åååååååå fy faen!!Roberten skrev:Oblivians er i studio om dagen. På In The Red denne gangen. Glær mæ !
Snadder! Etterlengtet i et magert plateår (til nå).Roberten skrev:Presis. Ble nødt til å jekke meg en øl.ErosLoveking skrev:åååååååå fy faen!!Roberten skrev:Oblivians er i studio om dagen. På In The Red denne gangen. Glær mæ !
Hmmmm,detta tror jeg faktisk kan bli bra. Husker egenlig ikke en eneste dårlig Nomads konsert de siste 22 år.Roberten skrev:Mye er veldig rart om dagen. Veldig rart. The Nomads har signet med Universal. Ny skive kommer snart også.
Det her føler jeg kan gå alle veier.
http://www.mynewsdesk.com/se/pressr...slaepps-18-april-741806#.T2J7yo9k760.facebook
Fett! Og ja, vi gleder oss!decibelius skrev:Slippes på vinyl om en ukes tid. Og da gleder vi oss.
Det er tross alt en av forrige årtusens aller beste skiver
Allerede neste uke? Mener eg så mai eg?decibelius skrev:Slippes på vinyl om en ukes tid. Og da gleder vi oss.
Det er tross alt en av forrige årtusens aller beste skiver
Dette gleder jeg meg til, blir spennende og høre om resten er like bra som smakebitene som kom tilbake i 2010.Vis vedlegget 135352
Begynner å nærme seg release for Rush sitt nye album. Blir spennende og høre om gammelgutta holder koken. Snakes & Arrows var en stor overraskelse så får vi håpe at dette albumet blir like bra.
Tilgjengelig som nedlasting på GubeMusic for €11,99Neneh Cherry & The Thing, kommer med nytt album 18 juni
@Så kommer altså Dylan LeBlanc med en etterlengtet oppfølger til den finfine debuten.
Man kan jo håpe at den matcher debuten, men her nok dessverre håpet sterkere enn trua.
Men det er monumentalt flott sirkus da. Han glimter til i voksen alder også, men den i fjor skuffet bittelitt. Av de "nye" er Blood money kanonbra i alle fall.Uten å ønske å forsure noe for Waits fans som gleder seg til dette. Jeg blir mer og mer enig med Billy Childish som(tatt fra husken,) sammenligner Waits sine nyere greier med sirkusopptredener. Og ære være Waits for det, men jeg synes det er i ferd med å bli litt mye staffasje og litt lite innhold. Men med en artist som ham gjør det egentlig ikke noe, det er jo massevis av gammelt gull å velge blant.