Spissoy's HiFi ved sjøen!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Støvtørking idag før jeg spiller den siste nye plata jeg har mottatt! ;)
    Krell ser svært bra ut under lokket!

    Transformatoren veier alene 38.5 kg / 4500vA.

    P1011161.jpg


    Nyeste utgivelse fra Opeth. 2 album i ett cover.
    Fantastisk bra! :cool:
    P1011165.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Etter denne bestillingen her må jeg nok roe ned innkjøp av musikk litt ;)

    Bestilte som følgende fra CDON/Platekompaniet.


    • Rammstein - XXI - The Vinyl Box Set (14 LP) - Blir lansert 04.12.2015
    • Opeth - My Arms Your Hearse (2xLP)
    • Civil War - The Killer Angel (LTD. LP-CD)
    • The Civil Wars - Unplugged On VH1 (LP)

    Civil War ble egentlig feilbestilt da jeg trodde det var "The Civil Wars".. :rolleyes: Viser seg å være 2 helt forskjellige band!
    Men men..!

    Rammstein saken er litt kul - Står som følgende om den:
    - Available in a stricktly limited edition, each box is individually numbered - (The number is lasered onto the back inlay)
    Noen album er også for første gang på LP!

    rammmstein.jpg
     
    Sist redigert:

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Etter denne bestillingen her må jeg nok roe ned innkjøp av musikk litt ;)

    Bestilte som følgende fra CDON/Platekompaniet.


    • Rammstein - XXI - The Vinyl Box Set (14 LP) - Blir lansert 04.12.2015
    • Opeth - My Arms Your Hearse (2xLP)
    • Civil War - The Killer Angel (LTD. LP-CD)
    • The Civil Wars - Unplugged On VH1 (LP)

    Civil War ble egentlig feilbestilt da jeg trodde det var "The Civil Wars".. :rolleyes: Viser seg å være 2 helt forskjellige band!
    Men men..!

    Rammstein saken er litt kul - Står som følgende om den:
    - Available in a stricktly limited edition, each box is individually numbered - (The number is lasered onto the back inlay)
    Noen album er også for første gang på LP!

    Vis vedlegget 348071
    Rammsteinboksen er interessant. Fra før er det vel bare "Mutter" som finnes på vinyl (når vi ser bort fra bootlegs), og den har "samlerobjektpris".

    Quanta costa?

    Edit: Sjekket. Ikke fullt så interessant mer. ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Etter denne bestillingen her må jeg nok roe ned innkjøp av musikk litt ;)

    Bestilte som følgende fra CDON/Platekompaniet.


    • Rammstein - XXI - The Vinyl Box Set (14 LP) - Blir lansert 04.12.2015
    • Opeth - My Arms Your Hearse (2xLP)
    • Civil War - The Killer Angel (LTD. LP-CD)
    • The Civil Wars - Unplugged On VH1 (LP)

    Civil War ble egentlig feilbestilt da jeg trodde det var "The Civil Wars".. :rolleyes: Viser seg å være 2 helt forskjellige band!
    Men men..!

    Rammstein saken er litt kul - Står som følgende om den:
    - Available in a stricktly limited edition, each box is individually numbered - (The number is lasered onto the back inlay)
    Noen album er også for første gang på LP!
    Rammsteinboksen er interessant. Fra før er det vel bare "Mutter" som finnes på vinyl (når vi ser bort fra bootlegs), og den har "samlerobjektpris".

    Quanta costa?

    Edit: Sjekket. Ikke fullt så interessant mer. ;)
    Er ikke sikker på hva som finnes på Vinyl av Rammstein, men det står også:
    "All albums were remastered for the first time and exclusively for this vinyl edition, they will not be availiable separately, but only in this box"

    Men ja, den har dessverre samlerobjektpris :( haha ;) Er jo 2% rabatt på CDON :rolleyes:
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.137
    Antall liker
    741
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Kikket innon tråden din og snappet meg opp at Rammstein kommer med denne boksen.
    Måtte selvfølgelig forhåndsbestille den:p

    Eneste jeg har på vinyl er 'Liebe ist für alle da', som jeg også trodde var eneste.

    Lindemann/Pain prosjektet har jeg ikke blitt helt komfortabel med ennå men vi får se. Får høre gjennom skiva igjen.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Kikket innon tråden din og snappet meg opp at Rammstein kommer med denne boksen.
    Måtte selvfølgelig forhåndsbestille den:p

    Eneste jeg har på vinyl er 'Liebe ist für alle da', som jeg også trodde var eneste.

    Lindemann/Pain prosjektet har jeg ikke blitt helt komfortabel med ennå men vi får se. Får høre gjennom skiva igjen.
    Morro! Er nettopp derfor jeg skriver hva som kjøpes av musikk, kanskje det er noen tips som fører til innkjøp hos andre ;)

    Lindemann har jeg aldri hørt noe særlig på selv, har vokst opp med Rammstein og sett dem live, så det er en litt sånn "Må ha" følelse på hele boksen! :cool:
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Vært i Bergen idag, og kikket innom Soundgarden egentlig for å se på ett rack, og fikk da endelig oppleve en høyttaler jeg har virkelig vært nysgjerrig på lenge!

    Dynaudio Confidence C4 Platinum! ;)
    Låt veldig bra, og ser fantastiske ut!
    20151113_123117.jpg


    Var også innom Platekompaniet, bladde en stund i LPene og hadde egentlig kun tenkt å kjøpe en plate....:rolleyes:

    Voldsomt med Limited Edition klistremerker her..


    • Opeth - Orchid (Farget Vinyl LTD)
    • Opeth - Pale Communion (LTD)
    • Kaizers Orchestra - Evig Pint
    • Neil Young - Live At Massey Hall 1971
    • Green Day - Tune In, Tokyo - Blå Vinyl LTD.
    • The Killers - Battleborn - Rød Vinyl LTD.


    20151113_190534.jpg


    Voldsomt med Limited Edition...
    20151113_190637.jpg


    Første plate ut.. Green Day - Tune In, Tokyo på Blå Vinyl.
    20151113_191334.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Du er rimelig hardt på platekjøret ser jeg. Ikke mindre grunn til å få på ny pu!:rolleyes:

    Sikler på den Rammstein boksen selv, men er ganske alene her om å like den musikken så redd den ikke vil bli spilt mye. Mulig jeg tar til takke med Norah Jones boksen fra Analouge Productions siden vi begge vil sette pris på den.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Du er rimelig hardt på platekjøret ser jeg. Ikke mindre grunn til å få på ny pu!:rolleyes:

    Sikler på den Rammstein boksen selv, men er ganske alene her om å like den musikken så redd den ikke vil bli spilt mye. Mulig jeg tar til takke med Norah Jones boksen fra Analouge Productions siden vi begge vil sette pris på den.
    Hehe, ja er blitt vel mye på kort tid, men slik er det jo når man er ny i vinyl gamet og må jo ha noe å spille ;)

    Jeg ser den, skal også ha Norah Jones da jeg er stor fan! :) Kan anbefale Norah Jones - Live in Austin TX om du ikke har den!

    Angående PU så kommer den på neste uke! Har avtalt å ta med spilleren og få montert og sjekket at ting er gjort rett! :)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    CDON slettet de 5 siste LPene jeg hadde i stor bestillingen da de var utsolgt :( Så må ut på jakt igjen på de jeg ikke fikk..

    Men fikk tak i en plate jeg har ønsket meg lenge på Finn.no her om dagen, og den kom idag!
    -Kaizers Orchestra - 250 Prosent

    Denne er kun utgitt på Vinyl! Live som er innspilt i Tyskland, Sveits og Østerrike i 2008! :)

    Ønsker å få en komplett samling... Men ikke så lett å få tak på!
    Om noen som leser her har noen LPer av Kaizers og ønsker å selge så bare gi en lyd!

    Kaizers Orchestra - 250 Prosent ;)
    20151116_184833.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    ^ ;) Jeg har også Violeta Violeta samleboksen! (Nr 608/1000) :) Har dog ikke Violeta Violeta originalene :(
    Om du ønsker å selge Violeta Violeta I og II send gjerne en PM :) (III er forsatt til salgs ny så tenker å kjøpe den ny)

    Har "Ompa Til Du Dør" i bestilling men fikk svar fra PK at de var utsolgt, men ville bli sendt så snart den var på lager.. :confused: Begynner å bli noen uker siden..

    Har som følengde på LP:

    -Violeta Violeta Samleboks (608/1000)
    -Maskineri
    -Evig Pint
    -250 Prosent
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    I'm in to buying. Not selling.. ;D
    Er enig der! ;) Ser nå at de har Violeta Violeta II og III på Platekompaniet i Bergen så da er det bare I'eren jeg må jakte på i den serien!:)

    "Våre Demoner" er kun produsert 700 stk på LP. Men håper å få tak i :confused:

    Kaizers Orchestra er en av mine store favoritter til info :rolleyes:;)
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Var i Bergen igjen igår! ;) Umulig å gå ut fra Platekompaniet der uten å handle noe.. :rolleyes:

    'Miles Davis - Kind Of Blue', var 2 utgaver.. kjøpte like godt en som var merket med "-Superior Audio Quality-" :rolleyes:

    'Norah Jones - Come Away With Me' er i bestilling fra PK.. Men der har jeg ventet i over 3 uker uten noe fremgang, og denne plata er så fin at det gjør ingenting å ha 2 eksemplar ;).... Om den andre noen gang kommer!
    20151120_004832.jpg


    Agnes Obel - Aventine (Limited Edition Box set)
    'Boksen inneholder 180gr LP + CD + Instrumental CD + Piano Noteark Til "The Curse" og et fototrykk'

    Unboxing:
    20151120_004926.jpg


    20151120_004936.jpg


    20151120_004951.jpg


    20151120_005018.jpg


    Kjekt å ha i samlingen:):)
     
    Sist redigert:

    Elo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    843
    Antall liker
    224
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    2
    Norah Jones sin "Come away with me" er også grei å få med seg :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Det jeg gjorde i Bergen igår var.... Å tattovere ett av 'Pink Floyd - Wish You Were Here" sine covere ;)
    Vanskelig å få ett godt bilde, er enda bedre i real life! :cool:

    Skal ha en såkalt sleeve (hele armen) med heder til musikken!:)

    12279027_10153829323271189_712014633272234690_n.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    ^ ;)

    Er en stor Eagles fan, og det nyeste albumet til 'Don Henley - Cass County' har tydelig røtter fra The Eagles ;)

    Noen sanger er vel "Køntri" for min smak men de fleste er godkjent +! :)
    Har bestilt Deluxe utgaven på CD da den inneholder 4 fler sanger, samt LP'en, som også innehar alle 16 sangene! :cool:

    Anbefales!

    81NJe2GlE5L._SL1400_.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Fikk inn noen plater her om dagen! Blant annet Adele sin nye '25' og Kaizer Orchestra Violeta Violeta II, så da mangler bare I (III er i bestilt) ;)


    20151121_233257.jpg


    20151121_233313.jpg
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Det er en boks som ble gitt ut i 2008 og som inneholder alle studioalbumene. 12500 ex på verdensbaspis.
    Stilig! Er vel vanskelig å få tak på nå, og kostbart :/

    Ellers...
    Tenker å roe ned alt som har med HiFi å gjøre fremover og spare opp noen kroner! Har en idé på hvilke høyttalere jeg ønsker meg! Men håper å få hørt en del forskjellige løsninger fremover når sjangsen byr seg!

    Og ja, det er horn! :D
    Ønsker høyttalere jeg kan bruke mine LM Audio monoblokker på, og så har jeg jo Krell til bass delen :)

    Sånn litt løse tanker, men skal overleve med nåværende oppsett i 1 års tid.
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Spare ett års tid:confused: noe sier meg at det er noe stort på gang:D
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Spare ett års tid:confused: noe sier meg at det er noe stort på gang:D
    Tja.. Hehe, er vel heller det at jeg suger til å spare! Alltid noe man har lyst på! ;)
    Ligger for eks. ett par Infinity IRS Epsilon til salgs i Sverige her på Torget nå, som frister veldig!

    Vil nok holde tråden i live, men det blir helt sikkert en del mer vinyl relatert fremover:) Har virkelig fått smaken på det!
    Kanskje det kommer en platespiller til inn dørene ila 2016? :rolleyes:
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Om du kjøper de Infiniy'ene holt det ikke lenge eller så er de jevli tunsolgt :p
    Tenkte faktisk på platespiller når jeg leste om din selvpålagte innkjøps stans.
    Er no rart om det ikke kommer en oberst platespiller i hus snart sånn som det handles vinyl, tenkte jeg.
    Som du hører jeg har mine tvil, 23 november er notert, og nei det blir ikke noe veddemål ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Om du kjøper de Infiniy'ene holt det ikke lenge eller så er de jevli tunsolgt :p
    Tenkte faktisk på platespiller når jeg leste om din selvpålagte innkjøps stans.
    Er no rart om det ikke kommer en oberst platespiller i hus snart sånn som det handles vinyl, tenkte jeg.
    Som du hører jeg har mine tvil, 23 november er notert, og nei det blir ikke noe veddemål ;)
    Hehe, jeg kommer nok ikke til å handle noe nytt nå! ;)

    Joda, platespillere er noe jeg driver aktivt å utforsker om dagene! Har 2 kandidater jeg skal se nærmere på, og fått en del priser på! :)


    Det er dog 2 veldig forskjellige spillere, tenker da utsende..!
    Huff.. Kan vel egentlig bare røpe det! ;)

    Mine 2 kandidater er:


    • E.A.T Forte S - Er vell den som frister mest om dagen..! Vanvittig lekker!
    • Transrotor ZET-3

    Begge to er på vær sin måte nydelige spillere!
    På E.A.T så ønsker jeg den med armen som står på C-Sharp spilleren deres, bare i 12" utgave.

    E.A.T Forte S i denne finishen..?
    000001-02.jpg


    134650bsx1y4shlw0whk7d.jpg


    Med en slik arm..
    000225-02.jpg


    Eller.. Transrotor ZET-3 med TMD.. som kan bygges på i alle retninger! ;) (Den siste er kanskje vel ekstrem!)

    245b1dc1268ee4b02fe7533188a3ca5a.jpg


    Zet3.jpg


    Transrotor-ZET3.jpg



    Blir uansett ikke handel før uti 2016. Så har god tid enda til å utforske litt!
     
    Sist redigert:

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Surfet litt i vinyl utvalget på CDON, og på Mark Knopfler - Tracker hadde de lagt ved en video om platen, hvordan den er innspilt osv.
    Kult at de brukte rør, tape osv. En god mix av gammelt og nytt som de sier! :)

    Hadde ikke Tracker på LP, så den ble bestilt sammen med en del annet! Er en del som blir kansellert om dagene pga utgått av produksjon.. kjeeedelig!:(

    Fikk en god følelse av å se dette klippet!

     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Enig med deg, flotte spillere begge, noe slikt kunne jeg også godt tenkt meg.
    Ang. klippet så er det jo godt å vite at noen bryr seg om hvordan innspillingene låter, håper det blir større fokus på dette i fremtiden.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Enig med deg, flotte spillere begge, noe slikt kunne jeg også godt tenkt meg.
    Ang. klippet så er det jo godt å vite at noen bryr seg om hvordan innspillingene låter, håper det blir større fokus på dette i fremtiden.
    Ja er spent på å se hvilken snurre du ender opp med når rommet ditt er ferdig! ;)

    Den E.A.T snurringsen er vakker. Please styr unna de Nordsjø-sokkel spillerne.
    Ja den er veldig vakker! Og er absolutt den jeg har mest lyst på pr d.d.
    Jeg liker godt borerigger også, så skulle gjerne hatt begge 2 :cool::rolleyes:
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Enig med deg, flotte spillere begge, noe slikt kunne jeg også godt tenkt meg.
    Ang. klippet så er det jo godt å vite at noen bryr seg om hvordan innspillingene låter, håper det blir større fokus på dette i fremtiden.
    Ja er spent på å se hvilken snurre du ender opp med når rommet ditt er ferdig! ;)

    Den E.A.T snurringsen er vakker. Please styr unna de Nordsjø-sokkel spillerne.
    Ja den er veldig vakker! Og er absolutt den jeg har mest lyst på pr d.d.
    Jeg liker godt borerigger også, så skulle gjerne hatt begge 2 :cool::rolleyes:
    Blir nok ikke med en gang rommet er ferdig, kontoen tømmes fortere enn jeg klarer å fylle etter ??? hmm merkelig
     

    aircanada

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Innlegg
    638
    Antall liker
    318
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Enig med deg, flotte spillere begge, noe slikt kunne jeg også godt tenkt meg.
    Ang. klippet så er det jo godt å vite at noen bryr seg om hvordan innspillingene låter, håper det blir større fokus på dette i fremtiden.
    Ja er spent på å se hvilken snurre du ender opp med når rommet ditt er ferdig! ;)

    Den E.A.T snurringsen er vakker. Please styr unna de Nordsjø-sokkel spillerne.
    Ja den er veldig vakker! Og er absolutt den jeg har mest lyst på pr d.d.
    Jeg liker godt borerigger også, så skulle gjerne hatt begge 2 :cool::rolleyes:
    Blir nok ikke med en gang rommet er ferdig, kontoen tømmes fortere enn jeg klarer å fylle etter ??? hmm merkelig
    Velkjent fenomen gitt ;)

    Er litt i samme situasjon, må oppgradere vinylsnurre og orienterer meg febrilsk i en jungel av smågodt! Den E.A.T. spilleren ser meget delikat ut må sies...
    Vurdert andre merker?
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Ja er spent på å se hvilken snurre du ender opp med når rommet ditt er ferdig! ;)



    Ja den er veldig vakker! Og er absolutt den jeg har mest lyst på pr d.d.
    Jeg liker godt borerigger også, så skulle gjerne hatt begge 2 :cool::rolleyes:
    Blir nok ikke med en gang rommet er ferdig, kontoen tømmes fortere enn jeg klarer å fylle etter ??? hmm merkelig
    Velkjent fenomen gitt ;)

    Er litt i samme situasjon, må oppgradere vinylsnurre og orienterer meg febrilsk i en jungel av smågodt! Den E.A.T. spilleren ser meget delikat ut må sies...
    Vurdert andre merker?
    Ja det er nok noe de fleste av oss kjenner til:rolleyes:

    Ja det er alt for mye å velge mellom, derfor blir det om jeg kan si dessverre? utsende som styrer veldig mye i mitt valg!:)

    Joda, Pro-Ject, Acoustic Solid, Michell var alle innom mine tanker men er blitt "eliminert"

    Hos Renaissance Audio i Bergen står både E.A.T 'Forte' og 'C-Sharp' utstilt, og 'Forte' er enorm.. Elsker den digre tallerken, 'Forte S' er en litt ned skalert utgave, og passer budsjettet bedre :)
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Er nok en smule missunnelig på de som har muliheten til å beskue slike delikatesser i nærmiljøet.
    Er desverre langt å reise for å se eller høre såpass feite vinylsnurrere.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Er nok en smule missunnelig på de som har muliheten til å beskue slike delikatesser i nærmiljøet.
    Er desverre langt å reise for å se eller høre såpass feite vinylsnurrere.
    Er slik når man bor i Nord-Norge:rolleyes:;) (Alt nord for Bergen) ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.238
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Er nok en smule missunnelig på de som har muliheten til å beskue slike delikatesser i nærmiljøet.
    Er desverre langt å reise for å se eller høre såpass feite vinylsnurrere.
    Er slik når man bor i Nord-Norge:rolleyes:;) (Alt nord for Bergen) ;)
    Nord for Sinsenkrysset, er den definisjonen jeg forholder meg til. ;)
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.099
    Antall liker
    4.406
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Blackfriday er morosamt på CDON idag! Bestilt en hel haug med plater ;) + 2 blu-ray konserter.


    Blant annet som er verdt å nevne er 40% på:


    • Queen - Forever - Limited Edition Boxset 4LP
    • Queen - Live At The Rainbow 74' (Limited Deluxe Edition 4LP)

    ArticleSharedImage-15959.jpg

    ArticleSharedImage-46582.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn