united
Æresmedlem
tidlig julaften i år?
Joda, jeg har både EAR og et par Klipschorn stående på lagring....Løp å kjøp! Du har vel noen flotte EAR monoblokker på lager som nok ville funket knall?Disse kunne jeg tenkt meg
Det var bare litt rart med 2 store tilkoblinger på samme forsterker?Tror de hører til de sorte boksene du ser stående på siste bildet der . Power .
Stemmer at de er til PSU'ene som du ser på siste bildet! Det er en for LOW og en for HIGH Power.Det var bare litt rart med 2 store tilkoblinger på samme forsterker?Tror de hører til de sorte boksene du ser stående på siste bildet der . Power .
mvh
Lytteinntrykk foreløpig er at de er overraskende detaljert, stort og dynamisk! Men må vinkle horna mer ned mot lytteposisjon da alt er "larger than life" atm.Lekkert - bærre lekkert - spent på lytteinntrykk
Nei fulgte ikke med noe spikes eller noe, annet en den skum matten de står på, gjør det litt enklere å flytte på.Fikk du ikke med spikes av noen slag?
Hehehe, får nå sjå på da!fantastisk oppsett infinity høyttalerene kan du berre komme opp med når da passa
LekkertDet er lyd, og jeg har bilder! Det ser mye fetere ut i real life..! Skal lade kameraet og få noen stemningsbilder!
Forsatt gjenstår plassering og justering av horn..!
Kan si at lydbildet er stort!
Vis vedlegget 409410
Vis vedlegget 409411
Vis vedlegget 409412
Alle er velkomne så snart alt er innstilt og jeg er 100% fornøyd selv (om det går an?) De er enorme så tar tid å justere og plassere!Dette var litt av eit oppsett Spissøy! Må kanskje invitere oss sjølv på eit lyttebesøk på sikt?
Takk for det! Jo de er ikke så langt unna Infinity'eneGrattis me nytt stæsj, dette må da vel spille på
høyde med Infinity'ene dine
Tør jeg spørre hva prisen er på de nye høyttalerne ?
Vet dessverre lite teknisk om høyttalerne, fant dette sakset fra den gang Mala "lanserte" høyttalerne her på forumet:Utrolig flotte. Vet du frekvensområde og delefrekvenser?
Takk for det! Er enig i at det er noe av det tøffere, har dog forståelse for at dette ikke er for alleGratulerer med det som må være noe av det aller tøffeste som er å oppdrive av kjøpehøyttalere! Ser fram til litt utfyllende rapport om hvordan dette spiller. ;D
Bøllete. Er det to 15" i bassen pr. kanal?
Det var jo en risiko med tanke på størrelsen, og må vell være så ydmyk å si at de er for store for rommet, men skal jo ikke bo her evig!Grattis med virkelig heftige høytalere! Et modig valg. Står bra i stil til rørblokkene dine. En ting er å kikke på mål i tekniske data, en annen ting er å faktisk se størrelsen. De ser jo enorme ut! Noen ord om hvordan det spiller?
Takktakk! Jeg har hatt rørforsterkerne nedpakket i ca 1 år så var godt å få de frem igjen, spiller dog forsatt på Krell om dagen pga enkelheten og at den kan stå på hele dagen, da jeg er litt travel om dagene.Gratulerer med flotte og ikke minst SVÆRE høyttalere. ser du har gått over til rør forsterkeri, så da kan vi diskutere om du trenger krellen igjen da?
Ikke bry deg om legge ut bilder av plater du har kjøpt. Kom deg i arbeid og optimaliser plasseringen slik at vi får lytteinntrykk og flere bilder Hvis jeg glemte å si det, gratulerer!!! Tøft når noen tar den helt ut!
Rart hvordan man kjenner seg igjen i den beskrivelsenMye enklere her i Øssfoll. Her er det enten "Spellær som faen!" eller "Låter drit!".Tipper at dette spellær som faen.
Jo det er sant nok! Føler på presentasjonspresset!Det er vel få av oss, som kun har dette som hobby, som er god til å beskrive lyd. Det er bare noen av oss, som har litt mindre kritisk sans til oss selv, som hiver oss på og tror det gir mening Gi litt faen, og skriv hvordan det oppleves av deg, uten å tenke så mye på haifai-lyrikken