Lufter noen tanker som innebærer at jeg klarer å spare og ikke får en solid smell på skatten..
Setter meg mål før feriepengene kommer, blir fort lagt på litt ekstra viss ikke…
Driver å leser tester, ser hva folk bruker her på Sentralen og ser på Youtube om phonotrinn..
Funnet 6 kandidater og er åpen for tips om du mener det er ett eller flere jeg burde lese meg opp på/vurdere!
Tenker pris; ca 25000.- Nytt og Brukt.
Ønske er så klart god lyd, pent utsende, god mellomtone og dynamikk, om det går an å få i en boks?
Skal brukes med Phasemation PP-200 pickup på Marantz Model 6300 spiller.
Skal erstatte Primare R32 Phono.
Kandidat 1;
E.A.T E-Glo S -
Må være brukt for å være innenfor budsjett, og kan oppgraderes med E.A.T LPS strømforsyning etter hvert..!
Lest mye godt om E.A.T.
Kandidat 2;
Cayin CS-6PH -
Kanskje den peneste av kandidatene, virker som folk er fornøyd med den?
Kandidat 3;
Chord Huei -
Testet at den er bedre enn mitt gamle, men er ikke helt venn med det visuelle og størrelsen, får også trekk i tester for lite dynamikk..
Kandidat 4;
Parasound JC3 Jr. -
Ser pen ut, får god kritikk i tester, lest lite bruker erfaringer.
Kandidat 5;
LM Audio LP33 -
Leser folk har litt blandet erfaringer med denne? Nysgjerrig på folks erfaringer. Fargen og formfaktor er ett ankepunkt her..
Kandidat 6;
Electrocompaniet ECP2 MKII -
Ikke lest så mye om enda, men føler den er naturlig å ha med i denne prisklassen.
Har kun med phonotrinn som er tilgjengelig fra butikk pr.dags dato pga kjøp er litt frem i tid og må spare opp $$, men som sagt, åpen for gull på bruktmarkedet, vet aldri hva som er tilgjengelig når våren kommer.