motoren
Æresmedlem
Høres bra ut Jeg har hatt Kappa 8 og 6 og kunne godt levd med det i dag, Kappa serien spiller veldig braJa dessverre, de er nydelige, og spiller svært bra med nok strøm Ett «aldri selg» objekt.
mvh
Høres bra ut Jeg har hatt Kappa 8 og 6 og kunne godt levd med det i dag, Kappa serien spiller veldig braJa dessverre, de er nydelige, og spiller svært bra med nok strøm Ett «aldri selg» objekt.
jeg kunne også fint levd med Kappa 9! Kappa 6 har jeg jo her, blir gøy å teste de når jeg får fingen ut og refoamer bassene!Høres bra ut Jeg har hatt Kappa 8 og 6 og kunne godt levd med det i dag, Kappa serien spiller veldig bra
mvh
Hehe jo venta på deHaha, ja! Har ikkje du kjøpt Fyne no?
Kommer opp for en lytt når du får de i hus!Hehe jo venta på de
Heilt iordenKommer opp for en lytt når du får de i hus!
Hehe, en plass må en jo ha dem som er til overs..Den blå har jeg ingen anelse om hvor kommer fra..Fine kleshengere... Den blå ga litt vibber.. Forøvrig, fin samling. Med en bevisst tanke bak, det er bra
Gøy å handle plater. De siste månedene har jeg kjøpt over 50. Det funker ikke i lengden med prisene på en del av platene nå for tiden. Var bare en måte å stoppe det på, kjøpe meg en ny dacSnart ferdig med å rydde ut og fått alt opp i etasjen over, kun LM Audio monoblokkene og Kappa 9 igjen, men det må jeg ha bærehjelp til.
Fremgang!
Håpte RIAA´en skulle komme i dag, men det kom i stedet to andre pakker fra våre naboland!
Eagles fan som jeg er, spent på denne! Fikk også to solide plater av Nathaniel Rateliff
Vis vedlegget 785607
Ja det er litt for gøy, er noe prisforskjell fra butikk til butikk, bruker Discogs/Finn.no flittig også.Gøy å handle plater. De siste månedene har jeg kjøpt over 50. Det funker ikke i lengden med prisene på en del av platene nå for tiden. Var bare en måte å stoppe det på, kjøpe meg en ny dac
Stoler på Åndenes makt intuisjonen min og fikk tak i en Denafrips pontus II i går. Hvordan kommer det til å låte? Bedre enn nå siden jeg ikke har dac... Ikke nevn platevasker, har sett på noen modeller og de koster en del. Har brukt en spin cleaner de siste årene og den virker. Billig i det minste. Gir meg selv kjøpestopp. Til jeg finner noe nytt jeg får lyst på.Ja det er litt for gøy, er noe prisforskjell fra butikk til butikk, bruker Discogs/Finn.no flittig også.
Men ja det er kostbart, gjør som deg, bare at jeg skal ha RIAA + ting til platerom
Må også ha platevasker…. Hmm!
Hvilken dac du ser på?
Måtte google da Denafrips er nytt for meg! Ser visuelt solid ut! Gratulerer!Stoler på Åndenes makt intuisjonen min og fikk tak i en Denafrips pontus II i går. Hvordan kommer det til å låte? Bedre enn nå siden jeg ikke har dac... Ikke nevn platevasker, har sett på noen modeller og de koster en del. Har brukt en spin cleaner de siste årene og den virker. Billig i det minste. Gir meg selv kjøpestopp. Til jeg finner noe nytt jeg får lyst på.
Den var billig. Kjøpestopp vurdert opphevetMåtte google da Denafrips er nytt for meg! Ser visuelt solid ut! Gratulerer!
Om Spin Cleaner funker så er jo det gull.
Jeg har ingenting nå, men tenker en HummingGuru er innafor og krever ikke disiplin med sparegrisen for å realisere, kontra Degritter!
Billig til å være en ultralyd vasker med ett pent design! Snakket med dem og de får vist nye på lager i slutten av FebruarDen var billig. Kjøpestopp vurdert opphevet
Helt genialt med kjøpestopp til man finner noe man har lyst påStoler på Åndenes makt intuisjonen min og fikk tak i en Denafrips pontus II i går. Hvordan kommer det til å låte? Bedre enn nå siden jeg ikke har dac... Ikke nevn platevasker, har sett på noen modeller og de koster en del. Har brukt en spin cleaner de siste årene og den virker. Billig i det minste. Gir meg selv kjøpestopp. Til jeg finner noe nytt jeg får lyst på.
Jepp. Jeg er helt håpløs. Heldigvis er det flere i samme båt. I dag skal jeg kjø... mener Google hummingguruHelt genialt med kjøpestopp til man finner noe man har lyst på
Hehe! Tenkte på deg når jeg såg hunden sto å sniffet på pakken, så måtte benytte anledningen!Det er gøy med pakker!
Ja, My Arms Your Hearse har kanskje ikke den beste lydkvaliteten generelt, men de plutselige akustiske partiene er svært bra og noe jeg elsker med albumet!Spennende! Opeth er bra for testing. Mye som skjer på en gang og mange detaljer å fokusere på
Ja det er en perle som ikke kan spilles nokMange klager over at Hotel California er ihjelspilt, men jeg syns den er knallbra fremdeles
Hehe! Godt vi er forskjellige! Eagles er ett band jeg virkelig skulle ønske å se live, synd Glen Frey gikk bortStreamer Hotel California fra Spotify nå og det spiller ganske bra syns jeg
Han var jo en av hovedpersonene så føler det er litt halvt band nå, ser de kommer faktisk til UK i år! Hmm!Nei vi er heldigvis ikke like alle sammen for da hadde det blitt kjedelig
Jeg skulle også likt å sett Eagles live, men å erstatte Frey er ikke enkelt. Spiller de enda?
Kommer til herlige Hamar 1. juli, og Bergen 2. juliHan var jo en av hovedpersonene så føler det er litt halvt band nå, ser de kommer faktisk til UK i år! Hmm!
I Hyde Park..! Må vurdere en tur nå
Vis vedlegget 787443