A
Affa
Gjest
Herr Luftfartsinspektør! De burde være kjent med at jeg foretrekker pansrede kjøretøy av noe eldre dato enn dette.
Vet ikke om dere har kjørt så mye på Autobahn i det siste? Mulighetene for 225 km/t begynner å bli skrale, særlig i syd. Alt for mye trafikk.Hvorfor synes jeg at den bilen var helt rett for Affa ? : Landeveislokomotiv eller panservogn. Bekvem, stor motor og kjøreegenskaper som matcher. ;D Joda bil for gamle gubber som foretrekker bekvem kvalitet og dravillig motor. Skal vi kjøre fra Stuttgart til München men snitt på 175kmt eller foretrekker vi å gjøre det med snitt på 225kmt. Med 928 er det en relevant spørsmålsstilling ! ;D ;D ;D ;D
Et alternativ hvis morrofaktor er viktig og nyrene sitter godt fast:
Enig, de siste la oss si 8-10 årene (virker det som på meg) har trafikken blitt så tett at det er utopisk å holde snittfart over kanskje 150km/t over litt lengre tid, selv med ivrige gasspådrag ved høve.Vet ikke om dere har kjørt så mye på Autobahn i det siste? Mulighetene for 225 km/t begynner å bli skrale, særlig i syd. Alt for mye trafikk.
Det er egentlig for galt at bensin og biler er blitt så billig at selv almuen har råd til å kjøre automobil ! Det var bedre før da man kunne kjøre E4 fra Happaranda til Stockholm om natten og ikke behøve å blende ned for møtende trafikk en eneste gang. Der var ingen møtende trafikk ! Trygdesatsene er alt for høye i dag, synes ikke De også det Hr Panzerkommandør Affa ?Vet ikke om dere har kjørt så mye på Autobahn i det siste? Mulighetene for 225 km/t begynner å bli skrale, særlig i syd. Alt for mye trafikk.
Nei den ryker ikke, - den letter!Frysning, redsel. Når ryker den? I Neste sving?
De trygdede er vår nye adel. De spiser maten vår og sover halve dagen.Det er egentlig for galt at bensin og biler er blitt så billig at selv almuen har råd til å kjøre automobil ! Det var bedre før da man kunne kjøre E4 fra Happaranda til Stockholm om natten og ikke behøve å blende ned for møtende trafikk en eneste gang. Der var ingen møtende trafikk ! Trygdesatsene er alt for høye i dag, synes ikke De også det Hr Panzerkommandør Affa ?
Så fint, da sliter de hvertfall ikke på asfalten! Og kjøleskapet ditt får du sette hengelås på, så klarer de heller ikke å ta maten din.De trygdede er vår nye adel. De spiser maten vår og sover halve dagen.
Hvordan skrur en ned kilometer-telleren på en BMW?Ville gått for denne her,det eneste du trenger å gjøre er å bytte girkule og belgen til sort farge... Og den har lav km.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7272975&sid=4auVEbL52239639&pos=14&tot=21
Du får prøve noen ordentlige Porscher da vet du, noen andre enn disse oppskrytte 911'ene...Har kjørt et par Porscher i forbindelse med en tidligere jobb,
må inrømme at det gav omtrent samme følelsen som å kjøre boble...
En kompis har en helt orginal -76 911(lurer på om ikke den har typebetegnelse 930 :) turbo (serie 1).Du får prøve noen ordentlige Porscher da vet du, noen andre enn disse oppskrytte 911'ene...
Det er jo nettopp dette som gjør den "ustyrlig" morsom og kjøre. 4 gir og godt med lag! ;D'76 911 med turbo er type 930, helt riktig. Livsfarlig bil med meget skumle kjøreegneskaper! Går ganske greit, men hjelpe meg for et turbolag.
Ta en titt på videoen her.. ikke noen "vanlig personbil" M3 nei..BMW M3, er ikke det en ganske vanlig perrssånbil?
Sportsbil er vel like malplassert her, som "High End" som oftest er når vi snakker haifai.....
Lagga
Vanlig personbil kan det ikke sies å være nei ;DTa en titt på videoen her.. ikke noen "vanlig personbil" M3 nei..
http://video.google.com/videoplay?docid=-3453282977914333245
Dette er nordsløyfen på Nurburgring; jeg har vært der og sett disse bilene "in action"; helt rått! Prøv dette med en "vanlig personbil" som du sier, og man dør i første sving
Mvh Vidar P
Den var SYYYYK. Hvem fjernet nervene på det mennesket?Ta en titt på videoen her.. ikke noen "vanlig personbil" M3 nei..
http://video.google.com/videoplay?docid=-3453282977914333245
Dette er nordsløyfen på Nurburgring; jeg har vært der og sett disse bilene "in action"; helt rått! Prøv dette med en "vanlig personbil" som du sier, og man dør i første sving
Mvh Vidar P
Han fikk vel en 50-60mg Haldol før avmarsj antakelig; bør fjerne nerver i de fleste sammenhengerDen var SYYYYK. Hvem fjernet nervene på det mennesket?
Eller man kan gjøre det skikkelig når man først er der nede. Zakspeed Viper. ;DMan kan faktisk sitte på med en "taxi" rundt Nurburgring.
se linken:
http://nurburgring.org.uk/taxi.html
Har sett en video med en av taxiene. Sabine, som kjører,
konverserer vennlig med pasasjerene, mens hun sladder gjennom svingene.
Hun har gjort det før, kan man si
http://www.ringology.net/mov/sabine-taxi.wmv
Støtter deg fullt her. Sportsbiler er masete og ukomfortable. Skal du noe sted trenger man en Benz eller lignende.Har kjørt et par Porscher i forbindelse med en tidligere jobb,
må inrømme at det gav omtrent samme følelsen som å kjøre boble...
Det er kanskje ikke bil for meg?
Har litt problem med å se hva man skulle bruke en slik bil til her i Norge.
Nå har jeg kjørt mye på autobahn i Tyskland,
men der foretrekker jeg heller store Mercedeser hvis man skal kjøre i
timevis over 220km/t.
Ja, jeg inrømmer det, jeg er altfor praktisk og kjedelig...
Han har ikke fått fjernet nervene, han kan kjøre bil.Den var SYYYYK. Hvem fjernet nervene på det mennesket?
M3 er nå bare en vanlig personbil!Slinger; klart er en GTR en egen løpsbil. Det var videoen som var litt moro. Uansett; den som har prøvd en "normal" M3 i full galopp vil neppe mistenke den for å være noe i nærheten av en "vanlig personbil"...
Mvh Vidar P
Stuck kan kjøre bil, det er helt klart.Han har ikke fått fjernet nervene, han kan kjøre bil.
Det er Hans-Joachim Stuck. Han har kjørt fomel 1 i 4-5 sesonger, kjørt formel 2, vunnet Le Mans 2 ganger og Spa 24 timers i tillegg til en masse annet.
Hei!Støtter deg fullt her. Sportsbiler er masete og ukomfortable. Skal du noe sted trenger man en Benz eller lignende.