pstraums skrev:Glemte jeg å nevne at dere egentlig ikke TRENGER invites ??
:'(
Trenger ikke lese fra toppen, uansett så skal vel de fleste her ha premium med skikkelig lyd uansett, og du får premium uten å trenge invite.pstraums skrev:Hvis dere leser på forrige side, så skjønner dere... (tar 2 minutter om dere leser fra toppen) ...
funker fint
tore_v1 skrev:Trenger ikke lese fra toppen, uansett så skal vel de fleste her ha premium med skikkelig lyd uansett, og du får premium uten å trenge invite.pstraums skrev:Hvis dere leser på forrige side, så skjønner dere... (tar 2 minutter om dere leser fra toppen) ...
funker fint
Har sendt deg ensclalars skrev:Hei!
Er det noen som kunne tenke seg å dele en invites med meg? Jeg vet at det er lagt ut en link, men jobb pc'en godtar ikke dette. får alt for mange "varsellamper"
Hvis noen kunne tenke seg å dele en med meg, hadde jeg vært veldig takknemlig! Send meg i så fall en på PM, så den ikke blir borte med en gang -)
På forhånd takk!
mvh
Lars
Tusen takk nb!nb skrev:Har sendt deg en
Bare hyggelig - premium-brukere får to invites i måneden, så det er ikke SÅ mye sjenerøsitet vi utviser - de er jo til for å gis bortsclalars skrev:Tusen takk nb!
Og også en stor takk til hifinisse, jeg fikk en av ham også. Den ga jeg til en god hifi venn.
Setter stor pris på deres sjenerøsitet!
mvh
Lars
Synes de var veldig hyggelig åkkesomnb skrev:Bare hyggelig - premium-brukere får to invites i måneden, så det er ikke SÅ mye sjenerøsitet vi utviser - de er jo til for å gis bort
Du har pmepi skrev:Noen som har en invite til overs? Skulle tro 13-åringen som ønsker seg Spotify fikset det bedre enn undertegnede, men dengang ei. Får vel nyte det så lenge det varer ;D
PM sendt.room skrev:Noen som har en invitasjon. Har en 18åring her i huset som har okkupert pc`n min. PM er vel det beste!
Tusen takk på forhånd!!
Jepp. Det har vi sannsynligvis sett mange eksempler på for en tid tilbake, da de fleste invitasjonene forsvant uten at noen gav melding om å ha tatt dem. Og det tror jeg våre medlemmer ville ha gjort.tore_v1 skrev:Om dere legger invitasjonene rett ut så kan alle som er innom, via google eller tilsvarende, snappe de opp. Om dere vil begrense invitasjonene til medlemmene her så bør dere ta det via pm.
Tomt. Jeg har dessverre heller ingen tilovers enda, men ved neste betaling av Premium har jeg sikkert et par tilovers.Lydfreak skrev:http://www.statoil.com/heroes/no/byLarm2010/Pages/default.aspx
Vet ikke hvor mange invites Statoil deler ut i forbindelse med ByLarm 2010, men inntil videre får man gratis invite på linken over
Du har PMJAND skrev:Kompis trenger en konto. Noen som har en invite?
På forhånd, takk.
Jon A