N
nb
Gjest
Ok sender deg en på PM, kommer om to strakserGjeEsp skrev:Ja, har forsøkt de men får ikke innpass
Ok sender deg en på PM, kommer om to strakserGjeEsp skrev:Ja, har forsøkt de men får ikke innpass
Du har en på pm.svingen68 skrev:Heisann jeg trenger en invite om noen har en avse
Mvh
Sveinung
Takker knutPuscifer skrev:Du har en på pm.svingen68 skrev:Heisann jeg trenger en invite om noen har en avse
Mvh
Sveinung
Knut
Du har en på PMHøvdingen skrev:Jeg skulle gjerne hatt en spotify invite - er det noen som kunne hjulpet meg, og kanskje sendt en invite pr. PM?
dDWebaY3fbTsX8gcsandecker skrev:Hallo
Er det noen som har en invite som kan gis bort? Setter isåfall pris på det.
Sikkert et dumt spørsmål men kan man da late ned for offline til feks telefon eller er man avhengig av å ha Premium abon?
Har forsøkt å lese litt i tråden her men det er jo så mange sider 8)
hilsen
- sandecker
Du har PM med invite. Slit den med helsa!GjeEsp skrev:Trenger en invite : Fikk en tidligere men har mistet det pga oppdatering/rens av maskin :'(
Mvh Gjert
Spotify er fritt tilgjengelig det!!! www.spotify.comCDWMcInSpots skrev:Etter sammenskudd i storfamilien skal min eldste niese få PC til jul. Jeg tenkte at det da kunne være fint med Spotify.
Har en av dere en Spotify-invitasjon som kan spanderes på henne? Send den gjerne som PM.
På forhånd takk.
Jo, men er det ikke fremdeles en viss forskjell mellom Spotify Open og Spotify-konto basert på invitasjon? Det var da det da Spotify Open ble lansert.spurv skrev:Spotify er fritt tilgjengelig det!!! www.spotify.comCDWMcInSpots skrev:Etter sammenskudd i storfamilien skal min eldste niese få PC til jul. Jeg tenkte at det da kunne være fint med Spotify.
Har en av dere en Spotify-invitasjon som kan spanderes på henne? Send den gjerne som PM.
På forhånd takk.
Til informasjon:CDWMcInSpots skrev:Jo, men er det ikke fremdeles en viss forskjell mellom Spotify Open og Spotify-konto basert på invitasjon? Det var da det da Spotify Open ble lansert.spurv skrev:Spotify er fritt tilgjengelig det!!! www.spotify.comCDWMcInSpots skrev:Etter sammenskudd i storfamilien skal min eldste niese få PC til jul. Jeg tenkte at det da kunne være fint med Spotify.
På forhånd takk.
Spotify Open gir altså kun 5 timer musikk per uke. Dette er egentlig ikke særlig mye.http://www.spotify.com/no/get-spotify/open/
FAQ about Spotify Open
[...]
How much music can I listen to with Spotify Open?
When you open your account you receive 20 hours listening time - thats equivalent to listening to 25 albums or 300 tracks EVERY month! You will then receive five additional hours every week starting one week from when you register, up to a maximum of 20 hours.
http://getsatisfaction.com/spotify/topics/spotify_open_vs_free
Spotify Open vs Free
Spotifys_little_helper replied 7 months ago
Obviously, if you have the choice, Spotify Free is better because you can listen to an unlimited amount of music and with Spotify Open you'll have a limit per month. But you need an invite for Spotify Free so it might not be an option for everyone.
Brasse skrev:eit år med spotify kostar heller ikkje særlig mykje.
ca 5 plater fra platebaren, men utfallet kan jo bli mykje dyrare ;D
Når man er 11 år og bruksmønsteret i tillegg er høyst usikkert, stiller saken seg noe annerledes.CDWMcInSpots skrev:Etter sammenskudd i storfamilien skal min eldste niese få PC til jul. Jeg tenkte at det da kunne være fint med Spotify.
På forhånd takk.
Hvis du kan avse 2, blir jeg ekstra glad. Takk.Brasse skrev:da så, har 16 invitasjoner, vil du ha fleire enn ein?
http://en.wikipedia.org/wiki/Spotifygadus skrev:EDIT::: Gjelder dette faktisk premium?? ble litt i tvil her nå, hehe.. om det er spotify free, så er det plutselig ikke så interessant lengre
Ja, Jagadus skrev:MEN lyden er fremdeles like "dårlig" som vanlig spotify? skal jeg ha høyere bitrate må jeg ha investere i premium?
Ikke meg bekjent, jeg bruker mitt på flere PCer, riktignok i samme hjem.Brum skrev:Hei,
For et Spotify Premium abonnement, antar jeg det ligger noen begrensninger...kanskje kun streaming fra den pc man tegner abonnement, eller hur?
Nix. Bruker den hjemme, på jobben, i garasjen, på mobilen og overalt hvor jeg ellers har tilgang på en pc.Brum skrev:For et Spotify Premium abonnement, antar jeg det ligger noen begrensninger...kanskje kun streaming fra den pc man tegner abonnement, eller hur?
Kan brukes på enhver maskin med Spotify innstalert, men kan kun spille musikk på en maskin om gangen. Dvs hvis du er pålogget med samme abb. på 2 maskiner vil avspillinga slutte på en maskin når du starter avspilling på den andre.Tubesnake skrev:Nix. Bruker den hjemme, på jobben, i garasjen, på mobilen og overalt hvor jeg ellers har tilgang på en pc.Brum skrev:For et Spotify Premium abonnement, antar jeg det ligger noen begrensninger...kanskje kun streaming fra den pc man tegner abonnement, eller hur?