Norlenning
Hi-Fi freak
Mopar 440 sixpack Hvilken bil?
mvh Filip
mvh Filip
Stemmer det, og siden den ikke har pistol grip er det hvilken modell?F.E. skrev:Merkelig det,etter girstanga å bedømme skulle det vært en B-body,ikkje E som Challenger og Cuda :
mvh Filip
Coronet kanskje :bia skrev:Stemmer det, og siden den ikke har pistol grip er det hvilken modell?F.E. skrev:Merkelig det,etter girstanga å bedømme skulle det vært en B-body,ikkje E som Challenger og Cuda :
mvh Filip
Nja, litt uklar der kanskje. Pistol grip kom først i 1970, det samme gjorde Six Pack motoren med unntak av 1969 Super Bee med A-12 option. Dette var en halvårsmodell som ble gjort ferdig på Lynch Road. Tanken var mest bang for the buck.F.E. skrev:Coronet kanskje :bia skrev:Stemmer det, og siden den ikke har pistol grip er det hvilken modell?F.E. skrev:Merkelig det,etter girstanga å bedømme skulle det vært en B-body,ikkje E som Challenger og Cuda :
mvh Filip
Litt treig på en søndags formiddag etter fest Seff måtte det være Super Bee,Biabia skrev:Nja, litt uklar der kanskje. Pistol grip kom først i 1970, det samme gjorde Six Pack motoren med unntak av 1969 Super Bee med A-12 option. Dette var en halvårsmodell som ble gjort ferdig på Lynch Road. Tanken var mest bang for the buck.F.E. skrev:Coronet kanskje :bia skrev:Stemmer det, og siden den ikke har pistol grip er det hvilken modell?F.E. skrev:Merkelig det,etter girstanga å bedømme skulle det vært en B-body,ikkje E som Challenger og Cuda :
mvh Filip
hehe, hadde man bare hatt pågangsmotet ditt, hadde det ikke vært farlig...SAL skrev:Hallo, kutt ut dette stereogreiene, flere bilbilder! Er selv litt over gjennomsnittet interessert i bil....
Mvh.
SAL
Først og fremst er dette en herlig tråd med alt en gutt kan ønske seg!bia skrev:takker, er vel ikke akkurat et litterært geni.
Synes imidlertid det er gøy med litt lett underholdning og bilder i andre tråder.
Tenkte denne kunne bli litt av det.
hehe, hadde man bare hatt pågangsmotet ditt, hadde det ikke vært farlig...SAL skrev:Hallo, kutt ut dette stereogreiene, flere bilbilder! Er selv litt over gjennomsnittet interessert i bil....
Mvh.
SAL
Hva skjedde med split window'en?
mvh
Takk for skryt! Den nye blir såpass at den ikke er helt anonym håper jeg....bia skrev:takker igjen, ikke alltid hukommelsen er like god. Stuket var iallefall fantastisk.
Skal bli spennende å se det nye prosjektet ditt etterhvert. Regner jo med at det ikke kommer til å forsvinne i mengden...
mvh
Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Kunne forsåvidt godt hatt en buffalo også. Men det er for mye annet å bruke pengene på...OAlex skrev:Audial AYA, samme DAC som jeg benytter. Jeg tviler på at min noengang vil bli solgt.