Rotehue,hehe det var godt du sa det selvbia skrev:Så var jeg vel hjemme
- gleden ved å skru på utstyret var imidlertid kortvarig da det kom stygge lyder og den umiskjennelige lukten av svidd elektronikk kom sivende ut i rommet...
Kan se ut som det er delefilteret som har tatt kvelden. Pliniusen har greidd seg, men 300b'en kan se ut til å trenge en tur til doktoren
Vet du er et rotehue når du har lett febrilsk i timer etter reserverørene uten hell.
bia skrev:Nå er du farlig nær å bli moderert! Tenke seg tiil å sparke folk som ligger nede
Her er iallefall reserven som som måtte steppe inn for 40 kg 300b. Det må sies at prestasjonene ikke er på høyde med det man er vant til, men value for money er det bare å ta av seg hatten for...
2 x 10-11 watt kinamikk:
hei - falt litt av lasset her, men skjønner at du er på sporet. Hva slags diskant er det du omtaler her ?bia skrev:Da er diskanter koblet opp. Må bare si dette er en ny opplevelse.
Metalldomer, silkedomer, bånd har alle sine egenlyder.
Dette virker bare som det er lettflytende, vektløs, uanstrengt og ikke minst smooooth. Horndiskant var virkelig noe for meg
Med deling på 7,5k er det null beaming fra hornet, ht forsvinner fullstendig.
Dette er med orginalt behringer filter. Potensialet begynner å gå opp for meg...
Mvh
Hadde sånn ca samme problem...pengesluk skrev:Jada, men slik er det alltid. Alle lo av meg også. Åpen baffel, elementer med HELT feil Qts osv. For en dust. Kan ikke bli nok trøkk. går ikke dypt nok. All those fuckin' armchair scholars...
Jaså, Tante Grusom var ikke helt i ekstase, nei?? Hmm... Sett på et "Louis Vuitton" skilt så ordner det seg. Heng en bregne over.
ser ut som om det blir en noe forsinket jul i år...Estimated delivery :
Thur 1/03/2013 6:00 pm
FlekkefjordNO