Squeezebox & Transporters` Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Logitech Squeezebox Receiver (Duet-boksen) var vel den rimeligst/simplest utstyrte av alle Squeezebox-produktene i hvert fall f.o.m. Squeezebox 2.

    Logitech Transporter har fått mye ros for sin DAK-del, og det er vel ikke usannsynlig at den er bedre enn Abrahamsen A-DAC II(?)
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.835
    Antall liker
    35.946
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det har jeg ikke prøvd, men hos meg var det ingen hørbar degradering i lydkvalitet om jeg sendte signalet gjennom D/A-konverteren i Transporteren og så A/D-konverterte det igjen i DEQX HDP3, sammenlignet med digitalt signal direkte fra Transporter til DEQX. Den DAC'en gjør veldig lite galt hvis man ønsker å høre eksakt hva som er på innspillingen. "Audiofilt krydder" er noe annet.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.940
    Antall liker
    36.522
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Må ha ny strømadapter til min sb, hva er det 5v 3a, jeg skal bruke?
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Må ha ny strømadapter til min sb, hva er det 5v 3a, jeg skal bruke?
    Squeezebox Classic skal ha en output på 5,0V og 2,0A kapsitet - mens Touch opererer med 5,0V og 3,0A. Det er i hvert fall det som står på de originale strømadapterne jeg bruker her hjemme. Men kjøper du en strømadapter som KAN levere flere Ampere, kan du godt bruke den. Det viktigste er at spenningen blir riktig og at du kobler til strømadapteren slik at polariteten blir riktig.

    PS: Du kan godt bruke en slik fra Clas Ohlson:http://www.clasohlson.com/no/Batterieliminator,-60-W/Pr364401000
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har problemer med å få spilt av 24/96-filer med SB Touch. Det er hakking og drop-outs. Det var ikke sånn før:'(. Jeg bruker trådløs overføring.
    Det har neppe noe å gjøre med at jeg byttet til Accuphase DAC-30; det startet litt før dét.
    Kanskje har det sammenheng med at jeg fant ut at jeg plutselig hadde fått installert iOS6. Om jeg slår av iPod Touch og bruker fjernkontrollen som fulgte med SB Touch, er problemet det samme.
    Noen som har en idé om hva dette kan komme av? Og hva kan jeg evt gjøre?
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
    Jeg må innrømme at jeg ikke har forsøkt det. Mitt forhold til disse tingene er omtrent som mitt forhold til biler. Når ting ikke funker som de skal, hyler jeg. :)
    Men jeg skal prøve det. Takk for tipset!
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Tettbygd strøk -> Ditt trådløse nettverk er i naboenes vold

    Jeg har problemer med å få spilt av 24/96-filer med SB Touch. Det er hakking og drop-outs. Det var ikke sånn før. Jeg bruker trådløs overføring.
    Det har neppe noe å gjøre med at jeg byttet til Accuphase DAC-30; det startet litt før dét.
    Kanskje har det sammenheng med at jeg fant ut at jeg plutselig hadde fått installert iOS6. Om jeg slår av iPod Touch og bruker fjernkontrollen som fulgte med SB Touch, er problemet det samme.
    Noen som har en idé om hva dette kan komme av? Og hva kan jeg evt gjøre?
    Hvis du bor i tettbygd strøk, er ditt trådløse nettverk også følsomt for naboenes trådløse nettverk og påfunn. Dine nettverksforhold kan altså bli dårligere selv om du ikke har endret på noe, hvis en nabo har endret på noe, f.eks. kjøpt nytt trådløst aksesspunkt, flyttet det el.l.

    SmallNetBuilder har guider skrevet for hjemmenettverk og andre smånettverk og for at andre enn IT-mennesker skal forstå dem.

    I tettbygd strøk vil man oppnå best trådløse nettverksforhold hvis nære naboer velger ikkeoverlappende kanaler.

    1000px-NonOverlappingChannels2.4GHzWLAN-en.svg.jpg


    PS: Med kablet nettverk unngår man slike problemer.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Ja jeg har benyttet inSSIDer regelmessig en stund. Og da jeg fikk dette problemet forleden dag, sjekket jeg og så at jeg var helt alene. Det var det som gjorde at jeg søkte hjelp her. Jeg skylder forresten Ulf-B en takk for tipset. Problemet løste seg raskt ved en ørliten justering av antennene mine:D
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
    Jeg må innrømme at jeg ikke har forsøkt det. Mitt forhold til disse tingene er omtrent som mitt forhold til biler. Når ting ikke funker som de skal, hyler jeg. :)
    Men jeg skal prøve det. Takk for tipset!
    En bruker mener øyensynlig dette innlegget mitt inneholder et regelbrudd. For å sikre meg mot at jeg begår en slik vederstyggelighet igjen, mao blir en vanekriminell, skulle jeg gjerne ha hjelp til å finne ut hvilken regel jeg har brutt.:eek:
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
    Jeg må innrømme at jeg ikke har forsøkt det. Mitt forhold til disse tingene er omtrent som mitt forhold til biler. Når ting ikke funker som de skal, hyler jeg. :)
    Men jeg skal prøve det. Takk for tipset!
    En bruker mener øyensynlig dette innlegget mitt inneholder et regelbrudd. For å sikre meg mot at jeg begår en slik vederstyggelighet igjen, mao blir en vanekriminell, skulle jeg gjerne ha hjelp til å finne ut hvilken regel jeg har brutt.:eek:
    I HiFi-sammenheng er det ikke lov å nevne ordet hyle... ;)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
    Jeg må innrømme at jeg ikke har forsøkt det. Mitt forhold til disse tingene er omtrent som mitt forhold til biler. Når ting ikke funker som de skal, hyler jeg. :)
    Men jeg skal prøve det. Takk for tipset!
    En bruker mener øyensynlig dette innlegget mitt inneholder et regelbrudd. For å sikre meg mot at jeg begår en slik vederstyggelighet igjen, mao blir en vanekriminell, skulle jeg gjerne ha hjelp til å finne ut hvilken regel jeg har brutt.:eek:
    I HiFi-sammenheng er det ikke lov å nevne ordet hyle... ;)
    Ah, så klart. Hva ellers kan det være?
    er jeg lei meg nå!
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Feiltrykking på pekeskjerm

    Har du sjekket signalstyrken? Min erfaring er at hvis signalstyrken faller ned mot en 35-40%, kan litt av hvert skje. Hos meg kan det å rette opp antennene på den trådløse routeren eller flytte routeren en 10-20cm gjøre at signalstyrken øker til 60-70-80%.
    Jeg må innrømme at jeg ikke har forsøkt det. Mitt forhold til disse tingene er omtrent som mitt forhold til biler. Når ting ikke funker som de skal, hyler jeg. :)
    Men jeg skal prøve det. Takk for tipset!
    En bruker mener øyensynlig dette innlegget mitt inneholder et regelbrudd. For å sikre meg mot at jeg begår en slik vederstyggelighet igjen, mao blir en vanekriminell, skulle jeg gjerne ha hjelp til å finne ut hvilken regel jeg har brutt.:eek:
    Det er nok enda et eksempel på feiltrykking på pekeskjerm på mobiltelefon eller nettbrett. Vi har skrevet om det flere ganger tidligere i flere tråder om forumfeil o.l.

    Det enkleste er å spørre "trykkeren" via en PM. Det har jeg gjort noen ganger. Da blir feilene som oftest fjernet.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Vurderer og prøve en ontech dag, men den har kun inngang via mini-usb, er det noen overgang jeg kan bruke fra SB Touchen, eller kan jeg bruke usb ut/inngangen på den?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har problemer med å få spilt av 24/96-filer med SB Touch. Det er hakking og drop-outs. Det var ikke sånn før. Jeg bruker trådløs overføring.
    Det har neppe noe å gjøre med at jeg byttet til Accuphase DAC-30; det startet litt før dét.
    Kanskje har det sammenheng med at jeg fant ut at jeg plutselig hadde fått installert iOS6. Om jeg slår av iPod Touch og bruker fjernkontrollen som fulgte med SB Touch, er problemet det samme.
    Noen som har en idé om hva dette kan komme av? Og hva kan jeg evt gjøre?
    min gjør sånn hvis jeg forsøker å sette serveren til å encode hd-filer i stedet for å la Touch-en gjøre det. Dette på en litt puslete ReadyNAS-boks. Hvis serveren kjører på en kraftigere pc burde ikke dette være noe tema.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Vurderer og prøve en ontech dag, men den har kun inngang via mini-usb, er det noen overgang jeg kan bruke fra SB Touchen, eller kan jeg bruke usb ut/inngangen på den?

    I tilfelle det er flere enn meg som har lurt, så er det ikke verre enn å installere 3-parts plugin "Enhanced digital output" og voila.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    I går forsvant alle radiostasjonene jeg har lagt inn under favoritter. D.v.s. stasjonene er der, men de lar seg ikke spille av. Får bare opp en tekst à la: "Couldn't resolve IP adress for ......(stasjonen min)".

    Er det flere som har opplevd det samme? Og hva gjør jeg for å få i gang nettradioen igjen?
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Ulf-B. Prøvd om nettradioen virker via en vanlig browser? Ellers prøv å gjenstarte router, server, Squeezebox, etc....
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det eneste som hjalp var å slå av PCen og starte opp på nytt. Da virker det igjen. Takk for hjelpen!
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.978
    Antall liker
    1.311
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Blir aldrig klok på dette, utroligt altså. Min Triode Spotify plugin forsvinner hele tiden på windows pc`en, den ligger huket av i plugins men oppdatering siger "timed out" og ikonet for plugin kommer ikke opp igjen. På den bærbare mac fungerer den fint. Sjukt irriterende.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Uten å kunne si detalier skal man være opmærksom på at det er blitt stokket kort i store nettverk de siste dager på grunn av blåseværet i NY. Det har mange ganger vistnok hatt merkbare konsekvenser for diverse netttjenester.
     

    Barbaresco

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    2.940
    Antall liker
    603
    I går forsvant alle radiostasjonene jeg har lagt inn under favoritter. D.v.s. stasjonene er der, men de lar seg ikke spille av. Får bare opp en tekst à la: "Couldn't resolve IP adress for ......(stasjonen min)".

    Er det flere som har opplevd det samme? Og hva gjør jeg for å få i gang nettradioen igjen?
    I går var det ugreie her i huset, tilsynelatende uløselig. Jeg så for meg investeringen forvitre: touch, transporter og duet i flere rom.

    I dag var alt i orden igjen uten å gjøre noe. Noe er rart ute i verden, tror jeg.
     

    kjetinho

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.03.2005
    Innlegg
    788
    Antall liker
    22
    Har LMA (Live Music Archive) plugin for Squeezebox gått dukken, eller er det eg som har noko feil i systemet mitt?
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.284
    Antall liker
    4.960
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Virker ikke som den skal, her heller (7.7.2 RedHat). Finner ikke noe på forums.slimdevices.com om det. :(
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    jeg tror det er lenge siden lma-pluginnet har virket 100% - kanskje det er helt dødt nå?
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.834
    Antall liker
    748
    Torget vurderinger
    4
    Squeezebox lever i beste velgående blant sw gutta tydeligvis :)
    En gladnyhet for Qobus brukere dukket akkurat opp på moderforumet..................

    Qobuz.com streaming plugin
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.395
    Antall liker
    726
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    spør her oså siden dette intergrerer med buk av Transporter
    heisann til dere itunes brukere

    Siden jeg ikke kan bruke itunes via jobb pc lenger trenger jeg og skille ut musikk for anlegget (lossless) og musikk for den den bærbare (acc)

    Det skal være mulig med to uavhengige bibliotek på samme maskin som jeg forstår

    musikkfilene er lagret på uavhengige disker

    Noen fallgruber her ?

    Hadde hvert greit og vite før jeg starter :) per nå er det rimelig tungvint og først rippe til den bærbare,så overrippe til lossless for annlegget


    Men hvordan vil Logitech takkle 2 biblioteker ? noen som vet,vil det bli dobbelt opp med filer ?
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det skal være mulig med to uavhengige bibliotek på samme maskin som jeg forstår

    musikkfilene er lagret på uavhengige disker

    Noen fallgruber her ?
    Vet ikke om jeg har forstått problemstillingen riktig, men min Squeezebox henter musikk fra to forskjellige harddisker. Jeg har gjort det slik at jeg har lagt inn snarveier til begge i Music Folder - og så er det bare å velge og klikke i vei. Det er mulig at det finnes lurere måter å gjøre dette på, men det virker.
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.284
    Antall liker
    4.960
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    spør her oså siden dette intergrerer med buk av Transporter
    heisann til dere itunes brukere

    Siden jeg ikke kan bruke itunes via jobb pc lenger trenger jeg og skille ut musikk for anlegget (lossless) og musikk for den den bærbare (acc)

    Det skal være mulig med to uavhengige bibliotek på samme maskin som jeg forstår

    musikkfilene er lagret på uavhengige disker

    Noen fallgruber her ?

    Hadde hvert greit og vite før jeg starter :) per nå er det rimelig tungvint og først rippe til den bærbare,så overrippe til lossless for annlegget


    Men hvordan vil Logitech takkle 2 biblioteker ? noen som vet,vil det bli dobbelt opp med filer ?

    Jeg kan ikke se for meg at det er mulig å få til dette uten å kjøre to separate instanser av Squeezeboxserver/LMS. Dette kan gjøres enten ved at den ene kjører i en virtuell maskin eller ved at den ene kjører i et chroot-miljø. Sistnevnte løsning er vel kun realiserbar i et Linux/UNIX-miljø, og da må dessuten den ene LMS-instansen settes opp til å benytte ikke-standard nettverksportnumre. Tror jeg har sett en wiki eller howto på dette.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Burde det ikke løses annet sted? Som jeg forstår det vil du ha to separate bibloteker - lossless til SB og AAC til laptop. Det finnes vist programmer som kan hjelpe med det.
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.284
    Antall liker
    4.960
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    @Petterone, det går ikke klart fram fra innlegget ditt hvilke protokoller som klientene dine skal benytte. Jeg antok først at det kun var nettverksspillere fra squeezebox-familien som du hadde tenkt å benytte. Dersom du derimot skal ha LMS og f.eks. DLNA kjørende på samme server, er det jo helt trivielt å sette dem opp slik at de har adskilte musikkbiblioteker.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.395
    Antall liker
    726
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Takker for svar

    Jeg fant ut av det med og teste ut og lese meg opp

    Forklarte meg muligens dårlig,men det jeg var ute etter var hvordan Transporteren takklet 2 foskjellige itunes bibliotek fra samme maskin, med like filer,bare i to forskjellige format.

    Ville bare vite om det ville bli noen komplikasjoner før jeg satte igang,var litt engstlig den ville blande disse filene,dette da det er kun lossless filene som er ønskelig brukt over annlegget

    Det andre biblioteker er kun for ipod og andre bærbare
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.709
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Det er jo helt unødvendig da itunes støtter transcoding on-the-fly ved syncing mot ipod/etc
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.978
    Antall liker
    1.311
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Det er virkelig frustrerende, idag funker Squeezeboksen ikke, står bare "kobler til" i displayet når man skal spille av, ingenting skjer. Musikken kjører på serveren jo men kommer ikke frem til boksen. Fungerer normalt alltid på Mac`en, men ikke idag....
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.906
    Antall liker
    2.098
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det er episoder à la dette som gjør både broren min og meg utrolig frustrerte. Det virker jo stort sett bra - 99,99% av tiden? - men så kommer den dagen da alt skjærer seg. Routeren er det mest nærliggende - og en restart her pleier å løse problemene. Men sist måtte jeg restarte PCen. Det var imidlertid ikke altfor lenge siden at det eneste som hjalp, var å installere Logitech Media Server på nytt. Men Ok - fortsatt Squeezebox-venn - tross alt.........
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.978
    Antall liker
    1.311
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Ja, jeg er forvirret. Startet LMS om igjen, dro da ut strømmen fra SB3 og kjørte ny setup, den koblet seg til nettverk uten problem, sjekket LMS på Mac`en og blev mer forvirret da jeg så musikken spilte der. Spotify vil bare ikke fungere på min windows pc, får "Time Out Error" hele tiden og idag fikk jeg det for første gang på Mac`en men nå er problemet et annet som jeg ikke har fundet ut av endda.
    I LMS, på Mac`en, når jeg åpnet Spotify der, da så mine spillelister ut som de gjorde for en måned siden, og det er veldig rart da jeg har brukt Spotify ofte de siste dagene og spillelistene var alltid oppdaterte.
    Masse rare uforklarlige ting.

    Edit: har innstallert LMS 7.8 og nå virker Spotify igjen, så får vi se med stabiliteten.
     
    Sist redigert:

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.395
    Antall liker
    726
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Det er jo helt unødvendig da itunes støtter transcoding on-the-fly ved syncing mot ipod/etc
    Det var nytt for meg,hvordan utfører man dette,setter bare innstillingen på acc i itunes og laster over lossless filer til ipod ?
     

    mb74

    Medlem
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    7
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    8
    Hei. Har et spørsmål ang. Transporter og håper det er noen her inne som forhåpentlig vis kan gi mg et svar. Vurderer å invistere i en ekstern dac. Er det noen som har erfaring med hvor mye en må legge ut for å oppnå forbedringer i forhold til den innebygde dac'n i transporteren. Den skal jo i utgangspunktet være av god kvalitet. Kan nevne at resterende anlegg består av Jeff Rowland Continuum 500 og Respons Baby Grand og tre aktive subber( Mj acoustics Ref 200). Noen erfaringer? Takker for svar
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn