Hei
Etter alt dette pratet om skarp WiMP og myk Spotify, så ville jeg sjekke ut lyden av Spotify selv.
Gikk innpå Spotify og satte igang en gratis prøveperiode. Samme konto som jeg før har hatt.
Så har jeg prøvd å få dette til å spille med Squeezebox Touch og LMS på ReadyNAS, men ikke med veldig mye hell.....
- På Touchen sin meny så ligger ikke Spotify inne på hovedmeny eller under mine tjenester. Går jeg inn på App Gallery og finner Spotify så får jeg beskjed at det er installert allerede.
- På mysqueezebox.com så ligger Spotify inne under mine tjenester og alt virker ok. (Bortsett fra at Touch ikke er tilkoblet dit, siden den er koblet til lokalt bibliotek)
- På LMS webgrensesnitt ligger ikke Spotify under mine tjenester og ved å trykke på tjenesteliste kommer jeg rett inn på mysqueezebox.com
- Squeezebox App på iPad gir samme resultat som LMS webgrensesnitt
- iPeng HD har ikke Spotify på hovedmenyen, men der finner jeg den under My Apps. Hvis jeg prøver å starte avspilling av et spor fra Spotify så kommer det en beskjed opp på skjermen på touch om at den kobler til mysqueezebox.com og den faller ut av iPeng HD. Spiller endres til iPad og jeg må inn på multiplayer kontroll for å koble touch tilbake til serveren.
- iPeng 7 har ikke Spotify på hovedmenyen og det er blankt under My Apps. Hvis jeg går inn på App Gallery og finner Spotify så får jeg beskjed om at det allerede er installert.
Har forsøkt fabrikkreset av Touch, har forsøkt å avinstallere Spotify og installere på nytt fra Touch og fra mysqueezebox.com, har sjekket at spillerinnstillinger for WiMP og Spotify er likt på mysqueezebox.com og er egentlig helt lost på hvordan jeg skal feilsøke videre.
Setter pris på om noen har ideer til hva jeg kan prøve for å få Spotify på Squeezebox / LMS.
Mvh