Dette har jeg løst hjemme hos meg. SqueezeCenter kan nemlig stilles inn slik at den kjører uavhengig av hvilken bruker som er logget på - bare Windows er i sving. Vet ikke om det er mulig med andre operativsystemer. Men i Windows-versjonen av SqueezeCenter går man inn i startmenyen til Windows, søker opp SqueezeCenter - der det ligger blant alle programmene - og så klikker man på SqueezeCenter Start up Options. SqueezeCenter trenger passordet til den brukeren som har SqueezeCenter - og dermed logger den seg automatisk på så man kan kjøre uavhengig av konas bruk av PCen. Fungerer som bare det her hjemme.HoJ skrev:Nå har jeg lagt den inn, så når jeg skulle lytte måtte kona bruke pc'n logge seg på egen bruker, og der er ikke SB'center lagt inn.. så da blir det bare å vente pent til hun logger seg ut igjen.. grrrr!
Jeg synes det er rart at dette skal fungere når jeg bruker dac mellom sb og anlegget.. trodde dac'n "overkjørte" alt den fikk inn.. ?
hmm.. får se på det.. takker!Ulf-B skrev:Dette har jeg løst hjemme hos meg. SqueezeCenter kan nemlig stilles inn slik at den kjører uavhengig av hvilken bruker som er logget på - bare Windows er i sving. Vet ikke om det er mulig med andre operativsystemer. Men i Windows-versjonen av SqueezeCenter går man inn i startmenyen til Windows, søker opp SqueezeCenter - der det ligger blant alle programmene - og så klikker man på SqueezeCenter Start up Options. SqueezeCenter trenger passordet til den brukeren som har SqueezeCenter - og dermed logger den seg automatisk på så man kan kjøre uavhengig av konas bruk av PCen. Fungerer som bare det her hjemme.HoJ skrev:Nå har jeg lagt den inn, så når jeg skulle lytte måtte kona bruke pc'n logge seg på egen bruker, og der er ikke SB'center lagt inn.. så da blir det bare å vente pent til hun logger seg ut igjen.. grrrr!
Jeg synes det er rart at dette skal fungere når jeg bruker dac mellom sb og anlegget.. trodde dac'n "overkjørte" alt den fikk inn.. ?
Hva gjør Inguz, når en har dac - har installert den, men har ikke hørt at den gjør noe som helst med lyden når jeg bruker dac'n..HoJ skrev:Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fungerer inguz når en har dac (tenker på eq osv.) ?
Dukker ikke opp noe loggfil hos meg heller, det var det jeg tenkte, den fungerer ikke på min sb-center v.7.4xxx ???norcad skrev:Om noen får Inguz til å fungere i versjon 7.4X vil jeg gjerne få vite hvordan.
Og da mener jeg ikke bare at den er synlig, det får jeg til også ;D
Sjekk først at Inguz faktisk genererer ei loggfil, og evnt om den inneholder feilmeldinger.
I mitt siste forsøk dukket det ikke opp noe loggfil, et enkelt bevis på at Inguz ikke er aktiv.
Glimrende, dette har jeg ventet på.osan skrev:Inguz er kompilert i ny versjon og nå er utgått dato fjernet! Da trenger jeg ikke å bekymre meg for det lenger. Har også annonsert at den skal lages en 7.4 kompatibel versjon. Men ikke minst er koden lagt ut slik at flere utviklere kan ta tak i dette fremover.
?Valentino skrev:Bruker for tiden:
Arkfane Spiller, Nedtrekksmeny Skjerm:
Rullefrekvens: 0.007
Stor skrift Rullefrekvens: 0.1
Pause i tekstrulling: 0.3 (liten og stor skrift)
Rullepiksler: 1
Stor skrift Rullepiksler: 2
Takk - enda et godt tipsstejorge skrev:Albumart Downloader, den kan scanne hele SC mappen for manglende coverart, den søker en haug med sider i tillegg til google.
Du får som regel mange treff, og kan velge oppløsning.
Enklere blir det ikke
Den eneste forskjel er vistnok at logoet foran er endret fra 'Slimdevices Transporter' til 'Transporter'. Ellers ingen forskjell; de "håndproduseres" fortsatt i (det forhenværende) Slimdevice hovedkvarter i California. Mere her:TTmania skrev:Er det noen versjonsforskjeller på Transporter. Og hva er da forskjellene (i tilfelle)?
prnesse skrev:Valentino skrev:Bruker for tiden:
Det er innstillinger for å få tekstrullingen på Classic og Transporter til å gli langt, langt glattere enn med fabrikkinnstillingene.
Er det en "ekstra" spiller en legger til under spiller menyen?
Og jeg som trodde den var kinamikk, haha!bhaagensen skrev:Den eneste forskjel er vistnok at logoet foran er endret fra 'Slimdevices Transporter' til 'Transporter'. Ellers ingen forskjell; de "håndproduseres" fortsatt i (det forhenværende) Slimdevice hovedkvarter i California. Mere her:TTmania skrev:Er det noen versjonsforskjeller på Transporter. Og hva er da forskjellene (i tilfelle)?
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=70008&highlight=transporter+logo
Neida. Slik:prnesse skrev:prnesse skrev:Valentino skrev:Bruker for tiden:
Det er innstillinger for å få tekstrullingen på Classic og Transporter til å gli langt, langt glattere enn med fabrikkinnstillingene.
Er det en "ekstra" spiller en legger til under spiller menyen?
8)prnesse skrev:Takker
Men dette var litt uvant. Lange titler raser i en jævlig fart over skjermen
prnesse skrev:He he, ser ut til at jeg må det ja.
Val' sin klarer jeg knapt å lese